פורומים חדשים ב-

פורומים חדשים ב-../images/Emo43.gif

הלהקה האנונימית שהגיעה אלינו מנתניה מזמרת לעבר העונה השישית. בואו לדבר על הדמויות, הבדיחות והפספוסים בפורום הפיג'מות http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=1082
הקומדיה המגוללת את סיפורו של טד במציאת אהבת האמת שלו בניו יורק נחתה בתפוז. עוד לא התמכרתם? הקליקו והכירו את פורום איך פגשתי את אמא http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2208
תושבים בעבר, הווה ועתיד וגם כאלו שסתם רוצים לדעת מתי השוק פתוח - מוזמנים לפורום רמלה- לוד החדש, בשיתוף המקומון "גל גפן" http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2219
העיר הכי ידידותית לילדים ולמבוגרים גם יחד זוכה לקהילה חמה משלה. כולם מוזמנים לפורום חולון, בשיתוף המקומון "גל גפן" http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2220
 

noam270

New member
../images/Emo207.gifאעעעעעאאההה!!!!!

הטור. בלאישה. התפרסם. היום. אומייגדדדדדדדדדדדדדדד!!!! "טור"???? זה שני עמודים!!!!!!!!!! אעאעאהההה!!!!! התרגשות מטורפת.
 

noam270

New member
אממ.. בכללי

על דברים שהאמהות לא מבינות אותנו כל כך, אז זה פשוט הצד שלנו. הטור הספציפי הזה הוא על הפייסבוק
 

larisa125

New member
אמג, יש שם תמונה שלך DDD:

אבל אני לא אקרא את הכתבה בינתיים , אני רוצה לקנות את העיתון D:
 
../images/Emo207.gif

אני טסה
מחר לארגנטינה,אז אני לא יהיה פה עד אחרי סוכות. תהנו
 
למעלה