פורומים חדשים ב-

פורומים חדשים ב-../images/Emo43.gif

הלהקה האנונימית שהגיעה אלינו מנתניה מזמרת לעבר העונה השישית. בואו לדבר על הדמויות, הבדיחות והפספוסים בפורום הפיג'מות http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=1082
הקומדיה המגוללת את סיפורו של טד במציאת אהבת האמת שלו בניו יורק נחתה בתפוז. עוד לא התמכרתם? הקליקו והכירו את פורום איך פגשתי את אמא http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2208
תושבים בעבר, הווה ועתיד וגם כאלו שסתם רוצים לדעת מתי השוק פתוח - מוזמנים לפורום רמלה- לוד החדש, בשיתוף המקומון "גל גפן" http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2219
העיר הכי ידידותית לילדים ולמבוגרים גם יחד זוכה לקהילה חמה משלה. כולם מוזמנים לפורום חולון, בשיתוף המקומון "גל גפן" http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2220
 
../images/Emo79.gif הטקסט הכי טוב של אביתר ../images/Emo79.gif

בגלל שאני לא כ"כ מכירה את הטקסטים של אביתר, החלטתי לעבור אלבום אלבום ולקרוא את כל הטקסטים. יש לאביתר טקסטים כ"כ טובים, שגורמים לי לתהות "איך לעזאזל הוא כותב את זה כ"כ טוב?" מאלבום לאלבום הנקודות מבט של אביתר משתנות, וזה משפיע על הכתיבה שלו, כמו על כולנו בערך. נתקלתי בטקסט של השיר "בראשית" מתוך האלבום "שיר טיול" (עליו אתם עושים פרוייקט לא קטן). אני יודעת שאתם מאוד אוהבים את אביתר, וכל אלבום הוא "וואוווווו". אבל יש טקסט אחד שהוא באמת ה-טקסט של אביתר? משהו שאתם קוראים, והוא מתחבר לכם לוורידים של הנפש, והטקסט מחלחל עמוק-עמוק עד שהוא נשאב. סליחה על הניסוחים העילגים של השאלות
מקווה שהבנתם את כוונתי
 
בואנה, את לא מפסיקה להפעיל אותנו../images/Emo3.gif

בשלוש מילים? "לילה כיום יאיר". ועכשיו אני אשלח את ההודעה מהר-מהר לפני שכל השירים האחרים על מילותיהם הנפלאות ירימו קול זעקה.
 
יש לי עוד חפירות בשרוול, חכי. זה לא הסוף! ../images/Emo6.gif

האמת שזה כיף לקראות שיש פורום שהוא פעיל ושאנשים כותבים בו ושיש פעילות, ככה שיש גם עניין בפתיחת הודעות, דיונים ושאלות. אני אוהבת לקרוא את מה שאתם כותבים, אז זה נחמד
אני מקווה רק שזה בסדר ושאני לא מציקה יותר מידי
 
../images/Emo207.gif תמונות לשיר טיול- ../images/Emo107.gif../images/Emo217.gif

שוב, אני לא יודעת אם הן בסדר, אם הן קשורות, או... לא יודעת מה, אבל אני אעלה תמונות לבחירתכם. צריך צילומי נוף? צילומי אנשים? רחוב? משהו שמתאר את כותרת השיר? תנחו אותי
מצורפת תמונה אחת, ואשרשר עוד כמה עוד רגע-
 
אם כבר מדברים על קליפים... ../images/Emo107.gif../images/Emo217.gif

חשבתי לפתוח משהו שפתחתי בפורום שלי, אבל אין לו כ"כ הצלחה שם. לאילו שירים אביתר הוציא קליפים? חשבתי לעשות גם פה את הפינה של "חיים בקליפ" (יענו, כמו "חיים בסרט"
), שבפינה כותבים תסריט לשירים שלא יצא עליהם קליפ (מי יודע, אולי זה עוד יתממש!). נשמע לי דווקא נחמד
 

shoham95

New member
הממ

הוא הוציא קליפים לתחרות כלבים, תתחנני אלי, חלון, יש לי סיכוי, שמתי לי פודרה, עד מחר, עדר של שוורים. ואני לא יודעת אם מתנות ולילה כיום יאיר נחשבים. אני בעד, אהבתי את הרעיון (גם בפורום יוני, אבל אני ממש גרועה בדברים האלה
)
 
למעלה