פורומים חדשים ב-

פורומים חדשים ב-../images/Emo43.gif

כשעל הדשא באוניברסיטה חם מדי, אפשר להיפגש ולקשקש אחרי השיעור בפורום החדש של אוניברסיטת בן גוריון http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?ForumId=2210
אול טיים לואו - להקת הפופ פאנק האמריקאית הגיעה לפורומים של תפוז! הקליקו והצטרפו לקהילת המעריצים http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2216
תושבי נווה מונוסון - התאחדו! הפורום החדש ליישוב הקהילתי קורא לכם http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2217
העיר הדרומית מקבלת בית משלה: הכירו את פורום רחובות החדש http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2218
 

תמי ו

New member
../images/Emo26.gif../images/Emo41.gifלוח מודעות../images/Emo41.gif../images/Emo36.gif

 

תמי ו

New member
../images/Emo29.gif../images/Emo90.gifסדנאות חדשות בשיטת המודעות לפוריות

שלום לכולם, עם התחדשות השנה מתחדשות גם הסדנאות שלי בשיטת המודעות לפוריות. סדנה חדשה תפתח ברחובות ביום חמישי (ה-16/9) בשעות הבוקר, ועוד נותר בה מקום. סדנאות נוספות יפתחו מיד אחרי החגים באיזור ת"א ובצפון הנגב. אשמח אם תפיצו לכל מי שלדעתכם עשויה להתעניין... תודה ושנה נפלאה לכולנו, תמי
 

תמי ו

New member
../images/Emo29.gifומוסיפה עדכון על סדנה ברעננה-

מתחילה ביום שישי ה-8/10, מיד אחרי החגים.
 
../images/Emo135.gif סדנת גלידות ומילקשייקים טבעיים../images/Emo175.gif

תתקיים ביום חמישי הקרוב, ה-16.09 בשעה 18:00, בבית פרטי
בקרית טבעון. הסדנה בהנחיית אורי יורמן. בלי צורך בנסיון קודם, נלמד את כל השלבים להכנת גלידות ושייקים מחומרים טבעיים בלבד: פירות בשלים, תמרים, אגוזים ותבלינים פשוטים. ללא חלב ומוצריו, ביצים, שמנים מזוקקים, ממתיקים, מייצבים ושאר צרות.. מכיוון שכל החומרים איכותיים וטבעיים, הטעם והמרקם המתקבלים הם של גלידת-שף
לכל דבר. בין הדברים שנלמד להכין בסדנה – גלידת שמנת פירות
, גלידת שמנת שוקו
/קפה
/וניל/אגוזים/חלווה, סורבה, ברד-מוקצף במרקמים שונים, ואם יישאר זמן, גם פרוזן-יוגורט פרוביוטי חי ואמיתי! נלמד להשתמש במיכשור ביתי זול, וגם במיכשור מקצועי יותר. אורך הסדנה כ-3 שעות , והיא כוללת הרבה טעימות, שובע והנאה :) אפשר לבוא על בטן ריקה.. התשלום לסדנה לפי רצון המשתתף/ת, בשיטת כובע הקסמים. המלצות לגבי גובה התשלום: מינימום לכיסוי הוצאות - 50 ש"ח תשלום מומלץ - 80-200 ₪ לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות לעינת בטלפון 04-8211530 או במייל [email protected] מספר המקומות מוגבל! כתובת ופרטי הגעה ימסרו לנרשמים...
 

shira29

New member
וואו!!

אפשר לארגן סדנא כזו גם באזור השרון. זה משהו שהייתי מאד שמחה ללמוד.
 
וגם בתל אביב - תורמת את הבית שלי בשמחה!

אין לי סיכוי להגיע לקרית טבעון אבל בטוחה שיש לקוחות לסדנא כזו במרכז ובשמחה תורמת את המטבח / סלון שלי. הוא לא ענקי אבל אפשר לסדר אותו ככה שיתאים לסדנא לא גדולה....
 

Koru

New member
תרשמי אותי כשאת מארגנת ../images/Emo13.gif

בעצם גם בשרון או בתל אביב יהיה טוב..
 
אפשר ליצור קשר עם אורי

הוא תמיד שמח לשתפעולה, וליזום יחד סדנאות. בימים אלה הוא שוקד על בניית סדנה להכנת גבינות מהצומח בלבד! המייל של אורי [email protected]
 

rayshlomi

New member
../images/Emo42.gif בוקר של רעות במושב גנות../images/Emo42.gif

נשים ואמהות יקרות , לקראת השנה החדשה אני פוצחת במיזם חדש ופותחת את בייתי במושב גנות בכל יום שלישי בבוקר ב 09:30 החל מה 12/10 למפגשים חברתיים ומהנים של נשים. נתפנק בארוחת בוקר ביתית, נשוחח ונשתף. בכל מפגש תתארח אשת מקצוע שונה שתעשיר את עולמנו. תינוקות מוזמנים להצטרף!
ב 12/10 תתארח תמר אדלר, מאמנת אישית ועיסקית שתדבר איתנו על השילוב המאתגר של קריירה עם אמהות.
ב 19/10 תתארח תמי ורדי ותנחה שיחה חופשית בנושא מודעות לפוריות ומיניות נשית,
ב 26/10 תתארח עדי שטרסמן- מטפלת בהתפתחות תינוקות בשיטת ורדי.
ב 2/11 תתארח ענת רז (דארמה יוגה)- מדריכת יוגה להריון ובייבי יוגה. אשמח אם תפרגנו לי לייק בפייסבוק ועוד יותר אשמח לראותכן במפגשים! עלות מוזלת למקדימות להירשם!
 

hagit e

New member
סדנת פיתות אורגניות מלאות משאור

סדנת פיתות בריאות אחרי החגים.. ביום שישי 8.10.2010 בשעה 10:00-12:00 בתל אביב תתקים סדנת אפיית פיתות מקמח מלא ואורגני מבצק שאור ומבצק שמרים.
 
../images/Emo75.gif שנה חדשה - קבוצת אמהות חדשה ../images/Emo75.gif

נרגשת להזמין אתכן - אמהות יקרות שילדו בשנה האחרונה - למעגל האמהות הראשון בביתנו החדש בתל אביב. אז לאחר בניית חדר סדנאות המותאם לתינוקות (ולאמהות כמובן), פותחת את ההרשמה למעגל האמהות של אוקטובר 2010. המעגל יפתח ב-15.10, ימי חמישי, בין השעות 10:00-12:00, אחת לשבוע, 8 מפגשים. אז על מה נדבר במעגל? על כל מה שתביאי לתוכו - מהדילמות הקטנות ועד ההתלבטויות הגדולות - מתחושות השמחה והאושר ועד תחושות העצב והדכדוך + נושאים מובנים בהנחייתי הקשורים למעבר לאימהות (גם ל-2 ויותר). בואי להכיר אמהות אחרות לתינוקות מהאזור שילדו בשנה האחרונה. מוזמנת באהבה ושתהיה שנה נפלאה, בטי
 

גרצייה

New member
../images/Emo26.gifלמכירה - עריסל חדש מהניילון -לנו כבר יש

קיבלנו מתנה להולדת הקטנה עריסל יפהפה של "ילדי הטבע". אבל.. כבר יש לנו מלפני שלוש שנים. ממליצה למי שיש מקום - מקסים וכייפי. כולל תיק נשיאה וכילה. אנחנו במרכז (אזור פ"ת, יהוד. עבודה בת"א) ומגיעים הרבה גם צפונה (אזור עפולה).
 
בכמה ?

אני בדיוק חושבת כמה אני רוצה כזה, אבל יש לי שאלות לגבי החיבור שלו לתקרה. התיקרות שלנו נורא גבוהות, זה לא סיפור ענק כל הקדיחה וכו'?
 

גרצייה

New member
ההתקנה ממש לא סיפור - קדיחה אחת

א-ב-ל - אי אפשר בכל מקום בתקרה. צריך בקורה או משקוף - משהו חזק. אצלינו התקרה היא חלשלושה ותלינו על משקוף. אני רוצה למכור ב 420. חדש כולל כילה עולה 470. ואם נעביר ישירות אז זה חוסך גם את המשלוח (נראה לי שאם מזמינים מהם המשלוח עולה 50, אבל אני לא בטוחה).
 
למעלה