פורום שמבאלה עובר ממשק....

פורום שמבאלה עובר ממשק....

מי שעדיין לא נכנס לממשק החדש של הפורום, אז שייכנס לפה עכשיו
 
בבקשה לא לפתוח כאן שרשורים חדשים...

אלא כבר בממשק החדש.
אנחנו מוזמנים עדיין להגיב ולהוסיף הודעות לשרשורים שכבר קיימים להם כאן, כל עוד זה אפשרי
יההה, עוברים דירה, ווהו
 
מדוע הקישור בשער הפנימי מפנה לכאן?

לפי הבנתי השטחית, בהתבוננות קצרה בת מספר שניות, רצוי היה שכבר לפני כשבוע או יותר הוא היה מפנה לפורום שמבאלה העדכני. זה גם מקל על המעבר אליו במידה רבה. כאן, הרי, נמצא המימשק הישן - ולוקח זמן לאנשים להתעדכן ולעדכן. בעיקרון, לפי מה שהבנתי, זה כבר מספר ימים שאין מה לחפש כאן יותר, אלא אם כן ממשיכים דיונים כבר נפתחו וכדומה. אבל הדרך היחידה כרגע להגיע לפורום העדכני היא דרך הפורום הזה, לא? כמו כן, איך מגיעים לכאן? הרי כאן נמצא חלק מפורום שמבאלה הישן. האם יש קישור לכאן מפורום שמבאלה המעודכן?
 
משום מה דמיינתי שעדיף להחליף

את הקישור רק היום. אני לא יודעת למה דמיינתי ככה. אתמול קלטתי את זה והיום התכוונתי לעדכן ורשמתי לי לעשות זאת אחרי 21:00. אולי אספיק עכשיו. משהו בקובץ עושה לי בעיות... אניאשים קישור לפורום זה מהפורום החדש.
 
בבקשה. ועוד תוספת למחשבה...

בהערכה גסה מאד, בהודעה יש בממוצע כמאה מילים (היה לי מאד קשה לעקוב, כי יש המון הודעות עם 300 מילים והמון הודעות עם 30 מילים) אז נכפיל 100 מילים * 100.000 הודעות ונקבל: 10.000000 (עשר מליון מילים) נניח שכולנו יודעים להקליד בשיטה עיוורת (כ60 מלים בדקה, בלי "זמן חשיבה" ביניהם) הזמן שלקח להקליד את כל אותם מלים הוא: 2777 שעות. זאת אומרת, שאם יישב אדם, ויקליד 24 שעות רצוף, בלי לעצור ולחשוב בין מילה למילה, הוא יצליח להקליד את כל המילים האלה ב... 3.8 חודשים!
(להערכתי, יותר זמן מתבזבז על חשיבה מול המסך יותר מאשר זמן כתיבה בפועל, כך שבקלות ניתן להכפיל את משך זמן-החיים הזה ואולי אפילו לשלש אותו, אם מחשבים את זמן החשיבה בחישוב הנ"ל)
 
פורום שמבאלה - ההתחלה

פורום שמבאלה עבר מספר מימשקים לפני שהוא הגיע למימשק הנוכחי. אני לא יודע כמה זמן עוד יהיה אפשר להכניס לכאן הודעות, אז אני אכתוב על כך בהמשך במימשק העדכני.
 
למעלה