פורום רפואת עור באתר דוקטורס נסגר..

  • פותח הנושא KaZaA
  • פורסם בתאריך

KaZaA

New member
פורום רפואת עור באתר דוקטורס נסגר..

האם זה רק נדמה לי או שזה באמת קורה? נכנסתי לאתר דוקטורס ובדף הראשון בו מפורטים כל הפורומים לא מצוין פורום רפואת עור... מסכן רמי מור... הלך הלכה תהילת עולם... 8-p
 

גודי

New member
נראה לי שנדמה לך....

נכנסתי כרגע, והאתר עדיין במקומו..... לא יודעת אם אתה מאוכזב או לא, אבל עולם כמנהגו נוהג... ומר מור ממשיך לנהל אותו בידו הרמה....... וחוץ מזה מתי נראה אותך קצת בצאט איתנו בערב????????. להתראות ג`ודי
 

Espresso

New member
האמת קאזה? דוקטורס כבר פאסה...

בוקר טוב ג`ודי, בוקר טוב קאזה פורום רפואת עור בדוקטורס עדיין חי ונושם בעיקר על תהילת העבר איני צופה לו אריכות ימים במצב שנוצר. יש פורום מצויין כאן בתפוז והכי חשוב בו שהם ניטרלו את הקוקיה לפני שתגדל ותטיל ביציה כך שמעבר לביקורים אקראיים בדוקטורס אין לי עניין בו יותר. יום טוב
 
פורום רפואת עור בדוקטורס נסגר זמנית

שלום לכולם. לצערי פורום רפואת עור בדוקטורס אכן נסגר זמנית. כל נסיונותי להביא רופא עור לניהול הפורום נכשלו עד כה ולכן לא היה טעם להשאיר עוד את הפורום פתוח במצב שנוצר. אני מבטיח להמשיך בחיפושי אחר רופא עור לפורום. אני מקווה שכולכם תחזרו לבקר בפורום לכשיפתח בשנית. בברכה יוסי רוסמן מנהל הפורומים באתר דוקטורס
 

Espresso

New member
חבל, אבל....שיהיה לטובה

יוסי היקר כרגע הייתי שם ואפילו רשמתי 2 הודעות (גדי) כנראה לחינם. בכל מקרה אני מאחל לך שתצליח להחזיר עטרה ליושנה. יום טוב
 
למעלה