פורום "פמיניזם"

snift

New member
פורום "פמיניזם"

מזה מספר שנים אני כותב בפורום פמיניזם. לאורך השנים הוקצן, בצורה קיצונית, יחס המנהלות לנושא הפמיניזם. המנהלות מחליטות על דעת עצמן מה נחשב לפיניסטי ומה לא ומוחקות בצורה סדרתית את כל מה שלא עולה עם דיעותיהן הפרטיות. הודעות בסגנון X רק לפמיניזם מתפרשות על ידם כ"יציאה נגד הפמיניזם" ונמחקות בתירוצים כאלו ואחרים, גם אם הם מנומקים להפליא. הפורום הפך לאורך השנים מבמה לדיון פמיניסטי לסוג של פורום תמיכה לנפגעות מינית (דבר חשוב מאוד, אולם פורום כזה כבר קיים). בפורום, עצם היותך גבר, פוסל את הודעותך מראש. לאורך השנים, עזבו לא מעט כותבים את הפורום, ביחוד גברים. בשורה התחתונה, במצב הנוכחי, הפורום מציג מצג שווא כאילו זהו הפמיניזם. הדבר מזיק ופוגע בפמיניזם בכלל ובפורומים בתפוז בפרט. לאורך תקופה ארוכה נמנעתי מלהתלונן על כך, אך הפעם המנהלות הדגישו את השאה. בעקבות הודעה שאחת המנהלות החליטה שהיא פוגעת, אותה מנהלת חסמה אותי מהפורום, לא לפני שטרחה להתיחס להרגלי המיניים בתוך שרשור שהתיחסות האישית בו בהחלט עוברת הן על כללי הפורום והן על כללי תפוז.
 
פורום פמיניזם

קיבלנו פנייה בנושא במייל. במידה והיא לא נשלחה ממך, אתה מוזמן להעביר תלונות בצירוף קישורים ו/או צילומי מסך רלוונטיים יש במייל [email protected].
 

ixmix

New member
הכי עצוב הוא הנזק שנגרם לפמיניזם

כתוצאה מפורום שניהולו קיצוני, היסטרי, דיספרופורציוני, מתלהם, גס, שוביניסטי ואלים. מה שהולך שם אינו פמיניזם, זו אלימות. בהנהלת תפוז שמים פס על הגולשים ועל זכויותיהם, יום יבוא וזה יעלה הרבה כסף, רק אז יבינו. כל עוד הפורמט של תפוז הוא הכי טוב הם יכולים להמשיך לחרבן לנו על הראש, על הזכויות ועל איך אנחנו מרגישים, צרכנים שבויים.
 
למעלה