פורום מעליב כזה...הפורום הזה..

The ofer

New member
בדרך כל...

ה-חחחחחחחחחחחחחחחחח זה סימן של רצינות...
 
../images/Emo178.gif

אני דווקא הפעם הייתי רצינית בתגובתי. לא חשוב אחרי עלעול קל בשירשור זה כבר נקרא יותר רציני. אני שמה את החחחחח שמצחיק אותי משהו..לא ברור ה-חחחחח האין סופי הזה.
 

sahr12

New member
נראה לך שאני רציני??חחחחח

סתם פתחתי הודעה לחיוכים..ודאחקות..לקראת ראש השנה.. שיהיה ערב יפה לך ולכולנו.. שאו ברכה.
 

giulietta

New member
שמישהו יסביר לי מה הקטע הזה עם

החשיבה וג'ול, מה הקשר??? ואם כבר נעלבים, אז רציתי גם להילב קצת, כי מזמן לא נעלבתי. מה יש, גם לי מותר. אז אני נורא נעלבתי אתמול, ממש לא ישנתי בלילה, בגלל זה. כאילו, זאת הדרך הכי אלגנטית שאמרו לי עד היום "תעבירי, משעמם"
בכלל, מאז שאני בבלוגיה אתם לא ממש מתייחסים אלי
ואני צריכה להשקיע מאמצים כדי לכבוש לבבות חדשים. מה רע בלבבות הישנים? מי הרעיל אותם?
כל כך קשה לכם לפתוח לינק? את כל ה-חחחחחחחחחחחחחח של סער אתם שורדים בגבורה, מה זה לינק כחול אחד קטן??
. אני תמיד יכולה להעתיק לכאן את הפוסט בשלמותו אבל תאמינו לי שבעיצוב של הבלוג זה פלות משעמם חחחאתם יודעים מה? בואו נעשה עיסקה: אתם תפתחו את הלינק, אל תקראו אפילו, רק תלחצו "אהבתי"
, מתאים? שלכם, באהבה וחנופה, ג'ול
 
יואווו, כמה שאני תמימה וואיי...

רק כעת, כשאמרת שנסמן "אהבתי" קלטתי מה העניין לא לפרסם פה. יאללה, ג'ול, פרסמי כאן, כי אני מתה על הכתיבה שלך, ומבטיחה לקרוא ולהגיב. חנפנית
 

נעמי 1

New member
אני שלך באהבה

אבל לא בחנופה. מי שלא נכנס לבלוג שלך...מפסיד... ובגדול !
 
ג'ול

הבלוג לדעתי יותר טוב לשימור החומר ולאלו שאוהבים לשוטט בבלוגים, זה סוג אחר של אנשים שקורא שם
הפורום הוא יותר אינטרקציה חיה. לי אישית חבל מזמן שהפסקת לכתוב פה,אני אהבתי יותר לקרוא אותך פה. גם תקצירי הטיולים את יכולה לעשות שירשור וללוות אותו בתמונות פה,לדעתי זה יכול להיות נפלא
למה לא להביא דברים שאת כותבת גם לפה? אני למשל לא מטיילת בבלוגים ממש. לעומת זאת גם לי יש בלוג,בעבר כתבתי בו המון הפסקתי לכתוב אחרי שאבא שלי נפטר,מרגישה כמו בית קברות שם. ראיתי שבבלוג יש לך קוראים קבועים<שקראתי כמה פעמים> שאוהבים לטייל בבלוגים,הם לא ממש אנשים של פורמים. יוחזרו לאלתר הפוסטים שלך, אני גם מעריצה שלהם:)
 

giulietta

New member
לא חובה להגיב שם,

לא חובה להגיב בכלל :) ואם רוצים להגיב - אפשר בפורום. אני בסך הכל חוסכת לי עבודה כפולה של העלאת תמונות וכו'... אבל זה בסדר, סתם רציתי לבטא את צערי על אובדן קהל קוראים שהפרספקיבה שלהם תמיד שיעשעה/החכימה אותי (באמת, לא חנופה חח).
 

Night Light

New member
האמת שגיליתי

שברגע שאת מחליטה להעביר את הפורום שלך לשירות התשלומים, ואנשים יודעים שהם עושים קליק עליך את מקבלת על חשבונם 0.0000000000001 אגורות, הם מתקמצנים על הקליק
 

giulietta

New member
חחחחחחח

(אני לא בתוכנית התשלומים, אצלי זה עניין של אגו נטו (:) )
 

Night Light

New member
שנים! שנים שאני מנסה להעליב אותו, גוד דאמיט!!

סופסוף הצלחתי!!! ישששששששש!!! ואם כבר, אז אני גם לא מגיבה לך להודעה הזו!!! (ראבק, דווקא אחרי שהסלולרי הלך לבריכה ואין לי שום טלפון של חברי פורום כדי להגיע עד אליך ולחנוק אותך אישית).
אשכרה אהבל
 

...Blue

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחח

אתה תותח על..>שרוף, אבל עדיין יורה כמו שצריך< חחחחחחח
 

חתולון*

New member
לפחות לא שכחת להזכיר אותי חחחחחחח

גם בגילי אני בקושי זוכר איפה הפורום נמצא, אבל, אל תגלו, יש לי קיצור דרך למועדפים ל-185 הפורום עוד יהיה פורח ואני מבטיח שיהיה פה שמח. מקדים ואומר שנה טובה לכולם/ן
 
למעלה