Lhuna3
Well-known member
בדיוקיפה יצאת אפילו יותר שובניסטי עכשיו![]()
אני גם שונאת את השיטה הזאת!הונסטלי זה אשמת העובד שאמר לי אחכ ולא לקח תשלום מיד!!!
זאת גם הבעיה שלך הרבה פעמים שאתה שופט דמויות בסדרה לחומרה מידי כי אתה מתייחס אליהם כאנשים אמיתיים.
לדמויות יש דין אחר לחלוטין מבני אדם אמיתיים.
כנראה מי שלא ראה אותו בשום דבר חוץ מהסרט "ברבי"מי לא אוהב את ריאן גוסלינג????
עדיין לא מספיק אכפת לי...ואם יגידו לך שניצחון של אנגליה ישמח את דיוויד טננט או מאט סמית'?
אה טוב, זה עוד מילא, במיוחד כי זה יצא עוד לפני שהייתי בעניין.התכוונתי שכבר יש סדרת סרטים מאד מפורסמת![]()
אבל הסדרה זה בעיה אמיתית כי בטוח הולכים לדבר על זה בכל מקום וזה יהיה לי קשה להמנע וזה מאוד יעצבן אותי.
זה בהחלט מוזר לי מאוד ואני לא צוחקת.אבל אני מוצא את עצמי נהנה מדמויות המשנה ועד כמה שזה מוזר גם מעלילות הפרוצידרליות.
כשאני רואה היום פרקים פרוצדורליים מהסוג הזה (כאילו משטרתיים) אני ממש לא מבינה איך פעם זה עניין אותי, מה אכפת לי מפשעים של דמויות שאני לא מכירה מלפני הפרק הזה וכנראה גם לא אראה יותר אף פעם בהמשך?
לפחות נגיד בסדרות בי"ח אז זה מקרים שמעוררים בי אמפתיה פה ושם.
