פורום טלויזיה והנסיך חצוי-הדם - יוני 2026 - שרשור חודשי 6️⃣/2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣

Lhuna3

Well-known member
ברוכים הבאים לחודש

1780340743844.png

סיכום סטטיסטי כמקובל
בחודש מאי פתחנו בפורום 17 שרשורים חדשים,
וכתבנו 450 הודעות.

השרשור שכתבנו בו הכי הרבה הודעות במאי היה פורום טלויזיה ומסדר עוף החול - מאי 2026 - שרשור חודשי 5️⃣/2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣
עם 87 הודעות במאי, וזה גם השרשור הכי ארוך שכתבנו בו במאי.

מי כתב כמה?
ובכן אם ניק הפתיע את כולנו בחודש שעבר כאשר הוא עוקף לראשונה (מאז הספירה) את עדי|חזיר| ב-10 הודעות, אז הפעם נראה שהוא נחוש מתמיד לבסס את מעמדו בצמרת עם הפרש של 30 הודעות!!
(או שפשוט עדי|חזיר| היתה בחו"ל כמה ימים…)

טוני החתול 105 |גביע|
didalf 75
Lhuna3 59
LeR@nch 41
dilly snake 28
LeAnnDyIan 27
דורי 1981 26
רוב הזמן נח 17
LeAnnDylan 17
snirf 13
Reutk 12
נדירליאל 9
Lion_Heart 9
limors2 8
It's Always Sunny 8
דיברגנט חדש 6
פולגאר 3
נוסטלגיה טרום קורונה 2
crapuchino 2


כמה כתבנו כל יום?
היום שכתבנו בו הכי הרבה במאי היה ה-13 לחודש עם 52 הודעות.
הימים שכתבנו בהם הכי מעט היו ה-21 לחודש, עם 3 הודעות בלבד/.

למה נצפה בחודש יוני:
שחייזרים יבואו והם יהיו מאוד מפחידים ומסוכנים וכולנו נפחד מהם וננסה להלחם בהם יחד (זה יגרום לכל עמי העולם להתאחד), אבל בסוף נגלה שהכל היתה אי הבנה והם בסה"כ חמודים ורצו להביא לנו את כל הטכנולוגיה המתקדמת שלהם בשביל לעזור לנו והכל יסתיים בשלום.

סדרות חדשות:
לא מתאים לעבודה, קייפ פחד, אליס וסטיב, פרשת דרכים, מכה הדרקונים, בני, כל שנה אחרי.

סדרות חוזרות:
Americas got talent, The legend of vox machina, ראיון עם הערפד, בית הדרקון, הדוב, אוואטר: כשף האוויר האחרון (הגירסת לייב אקשן המביכה), וכיוצ’.

סרטים חדשים בקולנוע:
שליטי היקום, ליליאן הול: האור שבפנים, חוות החיות, החסד, מת לצעוק, התגלית, שמיים וארץ, קופה ראשית הסרט, שלג גברים וצרות אחרות, צעצוע של סיפור 5, קלן 75, במבי: הנקמה, המכוון, סופרגירל, כימים אחדים, מילה שלי.


חוץ מזה נציין ימי הולדת של טום הולנד, אורי ורד, יו לורי, קורטני קוקס, ניקול קידמן, מריל סטריפ, ג'ון גודמן, טראמל טילמן, זאקרי קווינטו, וונטוורת' מילר, ניל פטריק האריס ופיטר דינקלג'. אה ואוברי פלאזה כמובן.

שאלון יעלה בהמשך ע"י עדי|חזיר|,
אבל בינתיים:
תפוז או קלמנטינה?
 

didalf

Well-known member
ברוכים הבאים לחודש

1780340743844.png
:-D:-D:-D:-D
נייס:-D

השרשור שכתבנו בו הכי הרבה הודעות במאי היה פורום טלויזיה ומסדר עוף החול - מאי 2026 - שרשור חודשי 5️⃣/2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣
עם 87 הודעות במאי, וזה גם השרשור הכי ארוך שכתבנו בו במאי.
השרשור הכי ארוך עם פחות ממאה הודעות איך נפלו פורומים.

מי כתב כמה?
ובכן אם ניק הפתיע את כולנו בחודש שעבר כאשר הוא עוקף לראשונה (מאז הספירה) את עדי|חזיר| ב-10 הודעות, אז הפעם נראה שהוא נחוש מתמיד לבסס את מעמדו בצמרת עם הפרש של 30 הודעות!!
(או שפשוט עדי|חזיר| היתה בחו"ל כמה ימים…)

טוני החתול 105 |גביע|
didalf 75
:-0:-0
ואיזה הפרש:-0
טוב באמת הייתי מנותקת כמה ימים זה תירוץ טוב.

אבל לונה את הדרדרת מאד.

הימים שכתבנו בהם הכי מעט היו ה-21 לחודש, עם 3 הודעות בלבד/.
כי הייתי בחול:-D

שחייזרים יבואו והם יהיו מאוד מפחידים ומסוכנים וכולנו נפחד מהם וננסה להלחם בהם יחד (זה יגרום לכל עמי העולם להתאחד), אבל בסוף נגלה שהכל היתה אי הבנה והם בסה"כ חמודים ורצו להביא לנו את כל הטכנולוגיה המתקדמת שלהם בשביל לעזור לנו והכל יסתיים בשלום.
amaze amaze amaze

סרטים חדשים בקולנוע:
צעצוע של סיפור 5,
ובכן היום גילינו שטיילור תוציא שיר מקורי לסרט אז הוא הפך לחשוב עכשיו.

אה ואוברי פלאזה כמובן.
והאב הרוחני שלה רון סוונסון שיש להם יומולדת ביחד:

שאלון יעלה בהמשך ע"י עדי|חזיר|,
אבל מחר כי מאוחר ואז אני אתקע פה שעה וחצי על לענות ואני עייפה.
אבל בינתיים:
תפוז או קלמנטינה?
תפוז זה יאמי|מאוהב|
קלמנטינה זה פרי השטן.
חוצמזה אנחנו בתפוז אז דה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
לא אני מרענן את העמוד של הפורום בפעם החמישים היום... (עכשיו אני יודע איך אתם הרגשתם כל השנים)

חחחחחח
ובכן אם ניק הפתיע את כולנו בחודש שעבר כאשר הוא עוקף לראשונה (מאז הספירה) את עדי|חזיר| ב-10 הודעות, אז הפעם נראה שהוא נחוש מתמיד לבסס את מעמדו בצמרת עם הפרש של 30 הודעות!!
(או שפשוט עדי|חזיר| היתה בחו"ל כמה ימים…)
אל תעשי עבורה תירוצים
למה נצפה בחודש יוני:
שחייזרים יבואו והם יהיו מאוד מפחידים ומסוכנים וכולנו נפחד מהם וננסה להלחם בהם יחד (זה יגרום לכל עמי העולם להתאחד), אבל בסוף נגלה שהכל היתה אי הבנה והם בסה"כ חמודים ורצו להביא לנו את כל הטכנולוגיה המתקדמת שלהם בשביל לעזור לנו והכל יסתיים בשלום.
וואו מלחמה בחייזרים יהיה מטורף. צפוי לבוא ב2029 כדי לסגור את העשור המטורף הזה. (בדיוק כשנרגע ממגפת הזומבים של 2027)
סדרות חדשות:
לא מתאים לעבודה, קייפ פחד, אליס וסטיב, פרשת דרכים, מכה הדרקונים, בני, כל שנה אחרי.
מה זה בני? ילד רע? תפסיקי להמציא סדרות...
רגע, "מכה הדרקונים"?
סדרות חוזרות:
Americas got talent, The legend of vox machina, ראיון עם הערפד, בית הדרקון, הדוב, אוואטר: כשף האוויר האחרון (הגירסת לייב אקשן המביכה), וכיוצ’.
אני אוהב את גרסת הלייב אקשן המביכה
סרטים חדשים בקולנוע:
שליטי היקום, ליליאן הול: האור שבפנים, חוות החיות, החסד, מת לצעוק, התגלית, שמיים וארץ, קופה ראשית הסרט, שלג גברים וצרות אחרות, צעצוע של סיפור 5, קלן 75, במבי: הנקמה, המכוון, סופרגירל, כימים אחדים, מילה שלי.
סופרגירל, שליטי היקום, התגלית, צעצוע של סיפור (צריך עדיין לראות את 4 לפני כן)
כימים אחדים - קראתי את הספר של מאיר שלו לפני יותר מ20 שנה ומסקרן אותי לראות את זה כסרט (אני גם לא ממש זוכר את העלילה)
חוץ מזה נציין ימי הולדת של טום הולנד, אורי ורד, יו לורי, קורטני קוקס, ניקול קידמן, מריל סטריפ, ג'ון גודמן, טראמל טילמן, זאקרי קווינטו, וונטוורת' מילר, ניל פטריק האריס ופיטר דינקלג'. אה ואוברי פלאזה כמובן.
וואי מגניב שלכל האנשים האלו יש יום הולדת. זה כמעט כאילו אני שלחתי לך רשימה שלהם
שאלון יעלה בהמשך ע"י עדי|חזיר|,
אבל בינתיים:
תפוז או קלמנטינה?
שאלה קשה לאור זה שאני לא אוכל אף אחד מהם.
אני אבחר בקלמנטינה בתור אתר שהוא תפוז משודרג (למרות שאני יחסית מרוצה כיום מהאתר)
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
חוץ מזה נציין ימי הולדת של טום הולנד
והאב הרוחני שלה רון סוונסון שיש להם יומולדת ביחד:
אם מחברים דברים ביחד מקבלים...

לא הקשבתי לפודקאסט של איימי כבר הרבה זמן וזאת הזדמנות מעולה לחזור
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אם מחברים דברים ביחד מקבלים...

לא הקשבתי לפודקאסט של איימי כבר הרבה זמן וזאת הזדמנות מעולה לחזור
עכשיו ראיתי שבסטורי שלה היא שמה ברקע את Umbrella של ריהאנה
יפה מאוד

ממש מסקרן אותי על מה הם ידברו ועם מי היא תעשה מיני ראיון לפני כדי לדבר עליו
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
חייב להיות זנדאיה
מרגיש לי שזה תמיד מישהו שיש לה היכרות כלשהי איתו. האם היא עבדה פעם עם זנדאיה?
חוץ מזה שתמיד זה מישהו שמכיר את המרואין, לקחת את הבת זוג שלו (אולי אשתו כבר) מרגיש לי לא נכון.

אגב היום הולדת 30 שלו כמעט עבר וחשבתי שהוא יפרסם איזה משהו גדול, כלומר לפחות פוסט אינסטגרם משמעותי, אבל לא היה כלום. אז אולי הראיון הוא הדבר.
 

didalf

Well-known member
מרגיש לי שזה תמיד מישהו שיש לה היכרות כלשהי איתו. האם היא עבדה פעם עם זנדאיה?
חוץ מזה שתמיד זה מישהו שמכיר את המרואין, לקחת את הבת זוג שלו (אולי אשתו כבר) מרגיש לי לא נכון.
אבל יש לנו תירוץ נחמד שהם גם עובדים ביחד גם יש להם שני פרויקטים קרובים: ספיידרמן והאודיסאה (נראה לי ששניהם שם, נכון?)
אחרת אני בעד אנתוני מקי מזמן לא שמענו אותו מתעלל בטום:-D
אגב היום הולדת 30 שלו כמעט עבר וחשבתי שהוא יפרסם איזה משהו גדול, כלומר לפחות פוסט אינסטגרם משמעותי, אבל לא היה כלום. אז אולי הראיון הוא הדבר.
אני בהלם שהוא בן 30:-0 הוא נולד אתמול מה???????????
 

Lhuna3

Well-known member
השרשור הכי ארוך עם פחות ממאה הודעות איך נפלו פורומים.
;-(
אבל לונה את הדרדרת מאד.
אכן הייתי עסוקה מהרגיל.
amaze amaze amaze
:-D
והאב הרוחני שלה רון סוונסון שיש להם יומולדת ביחד:
חחחחחחחחחחחח אוי זה חמוד.
וניק אשם כי לא הכליל אותו ברשימה המעודכנת!
אבל מחר כי מאוחר ואז אני אתקע פה שעה וחצי על לענות ואני עייפה.
החלטה טובה |כן|
קלמנטינה זה פרי השטן.
אני באמת לא מבינה למה אנשים כל כך שונאים קלמנטינות.
נכון שזה פחות שווה מתפוז טוב, אבל:
זה פי 1000 יותר קל לקילוף.
זה פי 1000 יותר קל למצוא אחת טובה (=מתוקה).
בקיצור זה פרי מאוד נוח ומאוד טעים!

לא אני מרענן את העמוד של הפורום בפעם החמישים היום... (עכשיו אני יודע איך אתם הרגשתם כל השנים)
1780397646272.png
אני אוהב את גרסת הלייב אקשן המביכה
|פנים|
 

LeAnnDyIan

Well-known member
וכתבנו 450 הודעות.
עדימון מתרשלת.
השרשור שכתבנו בו הכי הרבה הודעות במאי היה פורום טלויזיה ומסדר עוף החול - מאי 2026 - שרשור חודשי 5️⃣/2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣
עם 87 הודעות במאי, וזה גם השרשור הכי ארוך שכתבנו בו במאי.
שוב, אני מאשימה את עדימון. היא צריכה לדאוג לנו להפעלות לערבי כיתה
מי כתב כמה?
ובכן אם ניק הפתיע את כולנו בחודש שעבר כאשר הוא עוקף לראשונה (מאז הספירה) את עדי|חזיר| ב-10 הודעות, אז הפעם נראה שהוא נחוש מתמיד לבסס את מעמדו בצמרת עם הפרש של 30 הודעות!!
(או שפשוט עדי|חזיר| היתה בחו"ל כמה ימים…)
אמרתי לכם שעדימון מתרשלת.
LeAnnDyIan 27
LeAnnDylan 17
ומסתבר שגם לונה מתרשלת כי למה אני צריכה לחשב את הבדידים של עצמי?😭
למה נצפה בחודש יוני:
שחייזרים יבואו והם יהיו מאוד מפחידים ומסוכנים וכולנו נפחד מהם וננסה להלחם בהם יחד (זה יגרום לכל עמי העולם להתאחד), אבל בסוף נגלה שהכל היתה אי הבנה והם בסה"כ חמודים ורצו להביא לנו את כל הטכנולוגיה המתקדמת שלהם בשביל לעזור לנו והכל יסתיים בשלום.
העיקר כשאני הצעתי חייזרים לעונה הבאה של ישראל אמרת לי לא תודה😤
סדרות חדשות:
לא מתאים לעבודה, קייפ פחד, אליס וסטיב, פרשת דרכים, מכה הדרקונים, בני, כל שנה אחרי.
בהחלט אנסה את קייפ פחד.
סדרות חוזרות:
Americas got talent, The legend of vox machina, ראיון עם הערפד, בית הדרקון, הדוב, אוואטר: כשף האוויר האחרון (הגירסת לייב אקשן המביכה), וכיוצ’.
גם שוגר חוזר החודש. העונה הראשונה הייתה חמודה אז יש מצב שאנסה את השניה גם.

חוץ מזה נציין ימי הולדת של טום הולנד, אורי ורד, יו לורי, קורטני קוקס, ניקול קידמן, מריל סטריפ, ג'ון גודמן, טראמל טילמן, זאקרי קווינטו, וונטוורת' מילר, ניל פטריק האריס ופיטר דינקלג'. אה ואוברי פלאזה כמובן.
כמובן.

שאלון יעלה בהמשך ע"י עדי|חזיר|,
שוב פעם התרשלות…
אבל בינתיים:
תפוז או קלמנטינה?
איכס קלמנטינה. ברור שתפוז!
86E90154-9490-46C9-8E47-5CF7DF8FB260.gif
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
ומסתבר שגם לונה מתרשלת כי למה אני צריכה לחשב את הבדידים של עצמי?😭
לא לא, ה-27 זה החישוב של שני הניקים שלך ביחד, רק שכחתי למחוק את ה-17.
(רק את עושה לי בעיות כאלה!)

העיקר כשאני הצעתי חייזרים לעונה הבאה של ישראל אמרת לי לא תודה😤
אני אף פעם לא אומרת לא תודה על חייזרים, זו היתה מישהי שנראיית כמוני כנראה.

:-D:-D
 

didalf

Well-known member
אני באמת לא מבינה למה אנשים כל כך שונאים קלמנטינות.
נכון שזה פחות שווה מתפוז טוב, אבל:
זה פי 1000 יותר קל לקילוף.
זה פי 1000 יותר קל למצוא אחת טובה (=מתוקה).
בקיצור זה פרי מאוד נוח ומאוד טעים!
כי הריח מגעילללללללללללל


עדימון מתרשלת.
שוב, אני מאשימה את עדימון. היא צריכה לדאוג לנו להפעלות לערבי כיתה
אמרתי לכם שעדימון מתרשלת.
שוב פעם התרשלות…
ts58.gif

:-D|מאוהב|
 

didalf

Well-known member
שאלון!
מזכירה - לא להגיב להודעה זאת! להעתיק ולהדביק למטה!


💋שם/כינוי:
💋שנים בתפוז:
💋ריאן מועדף:

|תות|סדרות החודש:
|אבטיח|סרטי החודש:
|תות|שירי החודש:
|אבטיח|ספרי החודש:
|תות|דמויות החודש:
|אבטיח|שחקני החודש:
|תות|קראש החודש:
|אבטיח|זוג החודש:
|תות|ציטוט חודשי:
|אבטיח|סיבה למסיבה:
|תות|סיפור החודש:
|אבטיח|למה אתם מצפים בחודש יוני:

🥝תיכף מתחיל המונדיאל - בעד מי אתם מסיבות שלחלוטין לא קשורות לכדורגל?
🍒האם תעדיפו קופה רגילה (עם קופאית) או אוטומטית (שירות עצמי)?
🥝נניח והתערבתם עם מישהו על צפיה בסדרה - איזה סדרה תבחרו בשבילהם?
🍒הייתם רוצים אקסטרה שעות ביממה לצפיה בטלוויזיה או אקסטרה קלוריות שלא נספרות [כלומר כל מה שתאכלו אחרי כמות הקלוריות הנדרשת לגוף ביום לא נחשב יותר ולא משמין]?
🥝הייתם מעדיפים שהדמות האהובה עליכם תמות אהובה או תמשיך ותמשיך ותהפוך לבלתי נסבלת?
🍒על מה תעדיפו לרכב - דרקון, נשר ענק או מטאטא?
🥝נניח ויכולתם להפוך כרצונכם לחיה אחת [אתם יכולים להפוך אליה וחזרה לעצמכם כל הזמן] - איזה חיה הייתם בוחרים?
🍒האם אתם נוהגים להתמקח?
🥝עם איזה סלב (או כל אחד) הייתם רוצים להחליף גוף/חיים ולכמה זמן?
🍒ספר שלא הייתם רוצים שיעובד לסדרה/סרט?
🥝וחודש הגאווה הוא חודש חג בפורום אז נעשה את זה פשוט - השיפ הגאה האהוב עליכם [צירוף גיף מומלץ]?


|ענבים|תמונה/סרטון/מתכון לקיץ שתרצו לחלוק עם הכיתה:
 
נערך לאחרונה ב:

didalf

Well-known member
💋שם/כינוי:|קדימה|עדי|חזיר| וואנקרו סטיילס הפליימקיפה (Taylor's Version)
💋שנים בתפוז:|קדימה|21:-0:-0 מתוכן כמעט 12 בפורום הזה:-0
💋ריאן מועדף:|קדימה|גוסלינג

|תות|סדרות החודש:|קדימה|הטירון עונה 8 - הפרק האחרון היה בתחילת מאי אז נחשב!! פרק חשוב!|מאוהב|
אוף קמפוס - נהניתי ממש! מומלץ לחובבי רומנטיקה.
מבוקש לחקירה - עוד לא וואו אבל נחמד לי בינתיים.
בשורות טובות עונה 3/פרק סיום - נחמד. סיום יותר טוב מאיך שנגמרה עונה 2.
|אבטיח|סרטי החודש:|קדימה|וואלה כלום8-* אפילו במטוס קראתי ולא ראיתי סרט. ומתחילים להצטבר לי סרטים שאני רוצה לראות.
|תות|שירי החודש:|קדימה|Harry Styles - Paint By Numbers - בחרתי בזה כי זה אחד השירים הכי יפים מהאלבום החדש וסוג של שיר ההפתעה שלי. הוא לא עושה מליון שירי הפתעה כמו טיילור אבל כן יש משבצת אחת שיש בה 3 שירים ברוטציה ואני קיבלתי את זה ו1. היינו ההופעה הראשונה בטור לקבל את השיר הזה אז זאת הייתה הפתעה מוחלטת ו2. הוא האהוב עליי מבין השלושה אז זאת הייתה הפתעה ממש משמחת|מאוהב|
|אבטיח|ספרי החודש:|קדימה|סיימתי את טוג;-(;-(;-(;-( [טוג = TOG = throne of glass = שם הסדרה, כפי שיופיע בהמשך]
Empire Of Storm + Tower Of Dawn - אלו ספרים 6 ו7. האינטרנט ממליץ לקרוא אותם בטנדם לפי פרקים אבל חברה שלי ממש סבלה והמליצה לקרוא בחצאים והיא ממש צודקת, אז בחודש שעבר קראתי את החצי הראשון של כל אחד מהם והחודש את החצי השני של כל אחד. והם מושלמים|מאוהב|
Kingdom Of Ash - הספר השמיני והאחרון בסדרהההההההה והוא ארוךךךך והוא מדהיםםםםם|מאוהב| ומעולם לא בכיתי ככ הרבה בספר אלוהים ישמור;-( לכל אורכו גם!!!! אני לעולם לא אתגבר על הסדרה הזאת|מאוהב|;-(
My Neighbor's Secret - בעקרון אני קצת בהפסקה מספרים כי הכל מרגיש דל וחסר חשיבות אחרי טוג אבל כן רציתי ספר קליל לטיסה אז חברה שלי הביאה את זה והוא חמוד מאד.
|תות|דמויות החודש:|קדימה|בתחילת החודש עדיין טים ולוסי|מאוהב|
בתכלססס הכי חשובים כל החברים שלי בטוג: איילין, קאול, דוריאן, מאנון, רואן, איירין, אדיון, לייסנדרה, פנריס, גבריאל, לורקן, איליד, אסטרין, אברקסוס. אני מתגעגעת לכולכם;-(|לב|
ובאוף קמפוס אהבתי את דין ואלי. אוקי וגארט גם חמוד.
|אבטיח|שחקני החודש:|קדימה|הארי סטיילס. ככה החלטתי.
|תות|קראש החודש:|קדימה|בעלי שראיתי בליייבבבבבבבבבבבבבבבבבבב|מאוהב|
hs134.gif hs135.gif hs136.gif
(זה תמונות מההופעה שלי אבל מקרוב יותר שלא אני צילמתי)
|אבטיח|זוג החודש:|קדימה|טים ולוסי פשושים שלי|מאוהב|
|ספוילר|טוג: קאול ואיירין|מאוהב||מאוהב|, דוריאן ומאנון|מאוהב||מאוהב|, איילין ורואן|מאוהב||מאוהב|, אדיון ולייסנדרה|מאוהב|, איליד ולורקן|מאוהב|
|תות|ציטוט חודשי:|קדימה|זה ספוילר לטוג שלא יגיד לכם כלום בלי קונטקסט אבל הוא שובר לי את הלב כל פעם מחדש:
Live Manon, Live
|אבטיח|סיבה למסיבה:|קדימה|הייתי באמסטרדם היה לי כיף ראיתי את בעלייייייי|מאוהב| וקניתי מלא דברים.
|תות|סיפור החודש:|קדימה|מרגיש לי שהסיפור הוא שאין לי סיפור כי לעומת ההופעות האחרונות שהייתי בהם הכל הלך סופררר חלק אצל הארי: הרכבת הייתה צמודה למלון והגענו צ'יק צ'ק, היה עומס אבל כולם יצאו בצורה מסודרת. לא היה תור לכניסה. לא היה תור למרץ' (קניתי חולצה) בקושי היה תור לצ'יפס. ובחזור גם כן עומס מטורף של אנשים אבל כולם רגועים הולכים מסודר ויפה. והרכבת הגיעה מהר והלכנו לקרון יחסית מאחורה אז אפילו לא נחנקנו למוות. ושוב הרכבת בול על המלון. קיצר הסיפור הוא כמה הכל תקתק והיה נעים וחלק בהופעה הפעם:-D
אולסו סיפורון חמוד זה שהיינו בשוק באמסטרדם והיה דוכן של חולצות ממש מגניבות ומיוחדות ואז המוכר אומר לנו "אני שומע עברית?" בעברית ואז הוא סיפר לנו שאשתו ישראלית. אז גם החולצות מיוחדות וגם הוא חבר, ממש שמחנו לקנות שם. שתדעו שלרוב מי שמזהה עברית בחו"ל זה מי שמזהה כי הוא חבר.
|אבטיח|למה אתם מצפים בחודש יוני:|קדימה|שיר חדש של טיילור לטוי סטורי יוהוווו
|תות|הצגת החודש:|קדימה|החטא ועונשו

🥝תיכף מתחיל המונדיאל - בעד מי אתם מסיבות שלחלוטין לא קשורות לכדורגל?|קדימה|אני תמיד בעד ארגנטינה כי ארגנטינאים חינכו אותי לאהוב כדורגל. (הכוונה לשחקנים של כמעט מלאכים כמובן). ואמוס ואמוס ארחנטינה ואמוס א גאנאר!!!!🇦🇷 אם לא אז אנגליה כי זה ישמח את הארי.
🍒האם תעדיפו קופה רגילה או אוטומטית?|קדימה|אוטומטית. למרות שאם יש הרבה פירות וירקות אז כבר עדיף רגילה כי לפעמים מסתבכים עם זה וצריך עובד ואז זה סתם מעיק.
🥝נניח והתערבתם עם מישהו על צפיה בסדרה - איזה סדרה תבחרו בשבילהם?|קדימה|טוב זה קרה כמובן זה אירוע מכונן של הפורום:-D אז זה היה שיימלס. כיום... לאדעת כי כאילו אם אני "אכריח" מישהו לצפות בסדרה שאני ממש אוהבת והם לא יאהבו זה יציק לי מאד. אבל אממ נגיד המאה או שיימלס או היטד רייבלרי או דייזי ג'ונס והסיקס.
🍒הייתם רוצים אקסטרה שעות ביממה לצפיה בטלוויזיה או אקסטרה קלוריות של נספרות?|קדימה|קלוריות שלא נספרות!!
🥝הייתם מעדיפים שהדמות האהובה עליכם תמות אהובה או תמשיך ותמשיך ותהפוך לבלתי נסבלת?|קדימה|וואי לחלוטין שתמות אהובה ולא תהרס לי.
🍒על מה תעדיפו לרכב - דרקון, נשר ענק או מטאטא?|קדימה|דרקון!!!! טוט'לס!!!

🥝נניח ויכולתם להפוך כרצונכם לחיה אחת [אתם יכולים להפוך אליה וחזרה לעצמכם כל הזמן] - איזה חיה הייתם בוחרים?|קדימה|משהו עם כנפיים כדי לעוף. אולי בז ענקי מלכותי או משהו כזה. אני ממש רוצה לעוף.
🍒האם אתם נוהגים להתמקח?|קדימה|וואי מה זה לא אני נוראית. כמה אתה רוצה? קח יופי ביי. לפעמים גם צריך ואני לא מסוגלת.
🥝עם איזה סלב (או כל אחד) הייתם רוצים להחליף גוף/חיים ולכמה זמן?|קדימה|זואי קרביץץץץ כי היא מאורסת להארי (לפי השמועה, גם אם לא הם כן ביחד) וחברה מאד טובה של טיילור. היא חיה את החלום שלי!!!! וכמה זמן? לנצח, דה. אבל לפחות שבוע.
🍒ספר שלא הייתם רוצים שיעובד לסדרה/סרט?|קדימה|רוב הספרים בתכלס אבל ממש טוג ואקוטר כי אני אתעצבן מכל שינוי הכי קטן והם לא ימצאו שחקנים מושלמים מספיק בחיים.
🥝וחודש הגאווה הוא חודש חג בפורום אז נעשה את זה פשוט - השיפ הגאה האהוב עליכם [צירוף גיף מומלץ]?|קדימה|
הOG: בריאן וג'סטין|מאוהב|

הנצחי: איאן ומיקי|מאוהב|

החדש: שיין ואיליה|מאוהב|


|ענבים|תמונה/סרטון/מתכון לקיץ שתרצו לחלוק עם הכיתה:|קדימה|
בעלי קורע מצחוק בסיפור על זוג שהוא פגש ברחובות אמסטרדם (לא בהופעה שלי) (החוצפן הזהההה מסתובב חופשי ברחובות אמסטרדם ורק אני לא פוגשת אותו!!!:-[)

אני קצת שונאת את הטרנד של הורור סטורי הזה אבל כן:
1780421400686.png


1780421572348.png

תמונה שצילמתי ביער אמסטרדם יצא מגניב ההשתקפות
1780421641387.png
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
💋שם/כינוי: ניק המחניק
💋שנים בתפוז: 13 אם אני לא טועה. אולי 14. אין לי כוח לבדוק
💋ריאן מועדף: באופן מוזר הדבר הראשון שחשבתי עליו זה ריאן הבן של הומלנדר בסדרה The Boys. אני מאוד נהנה מסרטונים של השחקן באינסטגרם.
בשאלה הגורלית של גוסלינג מול ריינולדס אני מתקשה. גוסלינג יותר חתיך. והוא גם קורע מצחוק בSNL. אבל ריינולדס הוא מדהים בתור דדפול, והוא חקל מהותי מהדמות בשלב הזה והוא גאון בשיווק.

|תות|סדרות החודש: Arcane, The Boys, Half Man, Stranger Things: Tales From ‘85, Widow's Bay, Rick and Morty, Spider-Noir, Hacks, The Testaments, Star Wars: Maul - Shadow Lord, For all Mankind, Daredevil: Born Again, SNL, SNL UK, Georgie & Mandy's First Marriage, Person of Interest
|אבטיח|סרטי החודש: Blade Runner (שעמום אטומי)
Send Help (ממש טוב)
The Mandalorian and Grogu (אחד מסרטי מלחמת הכוכבים הטובים יותר לדעתי)
|תות|שירי החודש: I am the one מתוך Next to Normal (ג'ק וולף מדהים) (תראו!תראו!תראו!)

תחילת עונה 2 של Invincible עם השיר Karma Police (אין ספוילרים ממש)

I’ll Believe in Anything אבל עם ברוקבאק מאונטיין

|אבטיח|ספרי החודש: ספרי The Heroes of Olympus (שהם סדרת ההמשך לספרי פרסי ג'קסון)
|תות|דמויות החודש: אגנס, שונמית ודייזי (העדויות), היואי ובוצ'ר (הבנים) בן ריילי (ספיידר-נואר) גם ראיתי הרבה Person of Interest אז אני אבחר בפאסקו
|אבטיח|שחקני החודש: ניקולאס קייג' (ספיידר-נואר) ג'יימי בל (Half Man)
|תות|קראש החודש: דילן אובריין שתמיד חתיך וממש חתיך (אם כי דוש רציני) גם בסרט Send Help:
1780421582837.png
|אבטיח|זוג החודש: ניאל ורובן מHalf Man (לא זוג רומנטי) וי וקייטלין מArcane (כן זוג רומנטי)
|תות|ציטוט חודשי: My brother from another lover
|אבטיח|סיבה למסיבה: יום הולדת עוד מעט. וגאווה
|תות|סיפור החודש:
|אבטיח|למה אתם מצפים בחודש יוני: אולי לסיים את סדרת הספרים הזאת ואז או לעבור לספרים הבאים באותו עולם, או לעבור לעולם של Heated Rivalry, או לחזור לעולם של Boyfriend Material כי יצא הספר השלישי (עוד לא קראתי את השני)

🥝תיכף מתחיל המונדיאל - בעד מי אתם מסיבות שלחלוטין לא קשורות לכדורגל? הולנד (כי גרתי שם שנה כשהייתי ילד)
🍒האם תעדיפו קופה רגילה או אוטומטית? כאילו כמו קופה בחנות? כמובן שאוטומטית. כמה שיותר אוטומטי יותר טוב.
🥝נניח והתערבתם עם מישהו על צפיה בסדרה - איזה סדרה תבחרו בשבילהם? באפי. תמיד באפי. (אבל אם הם ראו באפי אז אולי פיירפליי למשל)
🍒הייתם רוצים אקסטרה שעות ביממה לצפיה בטלוויזיה או אקסטרה קלוריות של נספרות? מה זה קלוריות של נספרות? כאילו שאני יכול לאכול יותר ואני לא עולה במשקל? כי זה פלוס רציני מאוד והופך את זה לקשה כי אני אוהב לאכול דברים מתוקים. אבל כנראה עדיין טלוויזיה.
🥝הייתם מעדיפים שהדמות האהובה עליכם תמות אהובה או תמשיך ותמשיך ותהפוך לבלתי נסבלת? אני לא רוצה שהדמויות האהובות עלי ימותו ולכן נגזר עלי שהן יהפכו לבלתי נסבלות.
🍒על מה תעדיפו לרכב - דרקון, נשר ענק או מטאטא? דרקון. אבל זה בגלל שעם נשר קצת מטריד אותי העניין של הנוצות ועם מטאטא יש סיכוי לשביבי עץ. לדרקון גם יש יתרון של עוצמה ואולי אפילו יורה אש. כלומר הכי הייתי רוצה לעוף באופן עצמאי. אולי בעצם מטאטא זה הכי קרוב לזה. כלומר עם דרקון יש סיכוי שתאבד שליטה עליו. טוב נו אני מניח שמטאטא. אבל אני רוצה להרכיב עליו איזה כסא נוח.
🥝נניח ויכולתם להפוך כרצונכם לחיה אחת [אתם יכולים להפוך אליה וחזרה לעצמכם כל הזמן] - איזה חיה הייתם בוחרים? דינוזאור. ליתר דיוק רפטור. הם לא גדולים מידי והם מאוד מהירים. ולפעמים אומרים להם clever girl (אבל אני מניח שחצי מהם זכרים)
🍒האם אתם נוהגים להתמקח? לרוב לא. גם כשאני ממש צריך לפעמים אני לא מתמקח. לפעמים בכל זאת אני עושה את זה, אבל אני בהחלט לא טוב בזה.
🥝עם איזה סלב (או כל אחד) הייתם רוצים להחליף גוף/חיים ולכמה זמן? ג'ון מלקוביץ' (סתם בגלל הסרט שזה העלילה שלו)
אבל ברצינות לא נראה לי שהייתי ממש רוצה להחליף גוף עם מישהו, אבל אני מניח שיהיה נחמד לחיות את חייו של טום הולנד לכמה זמן (אולי איזה שנתיים שלוש)
🍒ספר שלא הייתם רוצים שיעובד לסדרה/סרט? וואי, אני בערך תמיד בעד עיבודים אפילו כשאני מודע שרוב הסיכוי שזה לא יהיה טוב
🥝וחודש הגאווה הוא חודש חג בפורום אז נעשה את זה פשוט - השיפ הגאה האהוב עליכם [צירוף גיף מומלץ]? טוב זה ברור נכון...
הולנוב



|ענבים|תמונה/סרטון/מתכון לקיץ שתרצו לחלוק עם הכיתה:
למה מצאתי את הדבר הזה (בגובה של איזה 4 מטר) במיזבלה של המושב שלי:
1780423407368.png
 

Lhuna3

Well-known member
💋שם/כינוי: מכופפת העגבניות
💋שנים בתפוז: וואו... לא יודעת אבל בוודאות יותר מ-20.
💋ריאן מועדף: וואלה לא מצליחה לחשוב על אף ראיין (או כמו שאת כותבת את זה ריאן) שאהבתי במיוחד. מנסה לבדוק בגוגל אם שכחתי מישהו... אההה מצאתי אחד!!
1780425520914.png

|תות|סדרות החודש: Person of Interest למרות שאני עוד לא בטוחה שאני הולכת לאהוב אותה באמת.
|אבטיח|סרטי החודש: אין
|תות|שירי החודש: טונה - קשה בכדור הארץ
|אבטיח|ספרי החודש: גלנקיל מותחן כבשים למרות שעוד לא סיימתי אותו.
|תות|דמויות החודש: ג'ון ריס (POI)
|אבטיח|שחקני החודש: כל שחקני האורח שזיהיתי ב-POI
|תות|קראש החודש: אין
|אבטיח|זוג החודש: אין
|תות|ציטוט חודשי:
קצת הרבה לפני
שהגעתי לעולם
בדוק ביקשתי צדק
יצא כדור הארץ
(טונה)
|אבטיח|סיבה למסיבה: אין
|תות|סיפור החודש: הייתי חולה שבוע וחוץ מזה היו לי הרבה ביקורים משפחתיים.
|אבטיח|למה אתם מצפים בחודש יוני: לכלום.

🥝תיכף מתחיל המונדיאל - בעד מי אתם מסיבות שלחלוטין לא קשורות לכדורגל? הכי בעולם לא אכפת לי מזה.
🍒האם תעדיפו קופה רגילה או אוטומטית? אוטומאטית תמיד כשזה אפשרי, פחות אינטראקציה עם בנאדם. וגם התור מתקדם לרוב מהר יותר כי זה תור אחד על מספר קופות, לעומת הקופות הרגילות שבהן צריך לבחור קופה אחת לעמוד בתור שלה, לפחות ברוב המקומות בארץ שאני מכירה. (כמובן שאפשר תמיד לעבור לתור אחר אבל רק לסוף שלו).
🥝נניח והתערבתם עם מישהו על צפיה בסדרה - איזה סדרה תבחרו בשבילהם? אמממ טוב זה תלוי מי הבנאדם, אני אבחר משהו שאני חושבת שיש סיכוי שהם יאהבו. בעקרון אני הייתי רוצה לגרום ליותר אנשים לצפות ביורשים, ובברוקלין 99.
🍒הייתם רוצים אקסטרה שעות ביממה לצפיה בטלוויזיה או אקסטרה קלוריות של נספרות? קלוריות שלא נספרות את מתכוונת שהן לא יגרמו לי להשמין?? כי זה החלום שלי, אני מוכנה לא לצפות יותר בטלויזיה לעולם אם תתני לי לאכול פעם ביום מילקי שהקלוריות שלו לא ישפיעו עלי.
🥝הייתם מעדיפים שהדמות האהובה עליכם תמות אהובה או תמשיך ותמשיך ותהפוך לבלתי נסבלת? תמות. זה שובר את הלב אבל זה עדיף מהאופציה השניה.
🍒על מה תעדיפו לרכב - דרקון, נשר ענק או מטאטא? קווידיץ'! על דרקון זה מפחיד כי אין לי שליטה, ועל נשר ענק אני לא מכירה את הקונספט.
🥝נניח ויכולתם להפוך כרצונכם לחיה אחת [אתם יכולים להפוך אליה וחזרה לעצמכם כל הזמן] - איזה חיה הייתם בוחרים? יה ברור שציפור! מה יותר כיף מלעוף?
🍒האם אתם נוהגים להתמקח? לא, אני מאוד גרועה בזה כי לצערי אני טיפוס מרצה |פנים| (סירייסלי קרה לי אפילו שסוג של התמקחתי נגד עצמי... אל תבקשו פירוט כי זה מביך.)
🥝עם איזה סלב (או כל אחד) הייתם רוצים להחליף גוף/חיים ולכמה זמן? התשובה הראשונה שלי היא פוליטית ואולי קצת לא חוקית אז אני אשמור אותה לעצמי.
התשובה השנייה: מאט סמית' כרגע לא עם מישהי אז הייתי מתחלפת עם הבחורה הכי יפה ורווקה בסביבתו הקרובה שיש לה צ'אנס לנסות לפתות אותו.
🍒ספר שלא הייתם רוצים שיעובד לסדרה/סרט? הארי פא*ינג פוטר! :mad: אוקיי שכחו מהתשובה הקודמת, אני מחליפה גוף עם המנהל הכי בכיר בחברת ההפקה של הסדרה הזאת ומבטלת אותה |פטיש|
🥝וחודש הגאווה הוא חודש חג בפורום אז נעשה את זה פשוט - השיפ הגאה האהוב עליכם [צירוף גיף מומלץ]?
קל


|ענבים|תמונה/סרטון/מתכון לקיץ שתרצו לחלוק עם הכיתה:


 

Lhuna3

Well-known member
Harry Styles - Paint By Numbers
הא! אפילו הארי סטיילס בעניין של זה! :-D
(אני עוד לא סיימתי לצבוע את הציור שלי אבל אתם תראו אותו כשזה יקרה).

|תות|סיפור החודש:|קדימה|מרגיש לי שהסיפור הוא שאין לי סיפור כי לעומת ההופעות האחרונות שהייתי בהם הכל הלך סופררר חלק אצל הארי: הרכבת הייתה צמודה למלון והגענו צ'יק צ'ק, היה עומס אבל כולם יצאו בצורה מסודרת. לא היה תור לכניסה. לא היה תור למרץ' (קניתי חולצה) בקושי היה תור לצ'יפס. ובחזור גם כן עומס מטורף של אנשים אבל כולם רגועים הולכים מסודר ויפה. והרכבת הגיעה מהר והלכנו לקרון יחסית מאחורה אז אפילו לא נחנקנו למוות. ושוב הרכבת בול על המלון. קיצר הסיפור הוא כמה הכל תקתק והיה נעים וחלק בהופעה הפעם:-D
איזה יופי ואיזה כיף! 👏👏👏
אולסו סיפורון חמוד זה שהיינו בשוק באמסטרדם והיה דוכן של חולצות ממש מגניבות ומיוחדות ואז המוכר אומר לנו "אני שומע עברית?" בעברית ואז הוא סיפר לנו שאשתו ישראלית. אז גם החולצות מיוחדות וגם הוא חבר, ממש שמחנו לקנות שם. שתדעו שלרוב מי שמזהה עברית בחו"ל זה מי שמזהה כי הוא חבר.
גם זה נשמע נחמד מאוד |כן|
אני מאוד שמחה בשבילך שנהנייתן ושהכל הלך כזה טוב!
|תות|הצגת החודש:|קדימה|החטא ועונשו
פששששש מי זאת האינטלקטואלית פה?!
🍒האם תעדיפו קופה רגילה או אוטומטית?|קדימה|אוטומטית. למרות שאם יש הרבה פירות וירקות אז כבר עדיף רגילה כי לפעמים מסתבכים עם זה וצריך עובד ואז זה סתם מעיק.
לא הסתבכתי אף פעם עם פירות וירקות. מה יש לך להסתבך איתם?
נכון שאם אין עובד צמוד ולפעמים צריך מישהו אז זה מעצבן לחכות שמישהו יבוא.
🥝נניח והתערבתם עם מישהו על צפיה בסדרה - איזה סדרה תבחרו בשבילהם?|קדימה|טוב זה קרה כמובן זה אירוע מכונן של הפורום:-D אז זה היה שיימלס. כיום... לאדעת כי כאילו אם אני "אכריח" מישהו לצפות בסדרה שאני ממש אוהבת והם לא יאהבו זה יציק לי מאד. אבל אממ נגיד המאה או שיימלס או היטד רייבלרי או דייזי ג'ונס והסיקס.
המאה כן.
שיימלס לא לכל אחד אבל גם כן.
היטד רייבלרי ממש לא לכל אחד, אבל למי שכן - לגמרי.
🥝נניח ויכולתם להפוך כרצונכם לחיה אחת [אתם יכולים להפוך אליה וחזרה לעצמכם כל הזמן] - איזה חיה הייתם בוחרים?|קדימה|משהו עם כנפיים כדי לעוף. אולי בז ענקי מלכותי או משהו כזה. אני ממש רוצה לעוף.
נכון? ;-(

אני קצת שונאת את הטרנד של הורור סטורי הזה אבל כן:
1780421400686.png
בהחלט.
:-D:-D חמודים! |מאוהב|
תמונה שצילמתי ביער אמסטרדם יצא מגניב ההשתקפות
1780421641387.png
יפה מאוד!!
 

Lhuna3

Well-known member
💋שנים בתפוז: 13 אם אני לא טועה. אולי 14. אין לי כוח לבדוק
וואי אתה תינוק במונחים תפוזיים!
|תות|קראש החודש: דילן אובריין שתמיד חתיך וממש חתיך (אם כי דוש רציני) גם בסרט Send Help:
לא מכירה אותו אבל אכן נראה טוב.
|תות|ציטוט חודשי: My brother from another lover
אני לא מצליחה להבין למה יכולה להיות הכוונה במשפט הזה.
|אבטיח|סיבה למסיבה: יום הולדת עוד מעט. וגאווה
רגע היומולדת שלך החודש? ולא הכנסת את עצמך לרשימת ימי הולדת ששלחת לי??
🍒האם תעדיפו קופה רגילה או אוטומטית? כאילו כמו קופה בחנות?
מה האופציה האחרת? קוף ממין נקבה? :-D
🍒הייתם רוצים אקסטרה שעות ביממה לצפיה בטלוויזיה או אקסטרה קלוריות של נספרות? מה זה קלוריות של נספרות? כאילו שאני יכול לאכול יותר ואני לא עולה במשקל? כי זה פלוס רציני מאוד והופך את זה לקשה כי אני אוהב לאכול דברים מתוקים. אבל כנראה עדיין טלוויזיה.
חשבתי שאם יש מישהו שיבחר בטלויזיה זה יכול להיות רק אתה.
🍒על מה תעדיפו לרכב - דרקון, נשר ענק או מטאטא? דרקון. אבל זה בגלל שעם נשר קצת מטריד אותי העניין של הנוצות ועם מטאטא יש סיכוי לשביבי עץ. לדרקון גם יש יתרון של עוצמה ואולי אפילו יורה אש. כלומר הכי הייתי רוצה לעוף באופן עצמאי. אולי בעצם מטאטא זה הכי קרוב לזה. כלומר עם דרקון יש סיכוי שתאבד שליטה עליו. טוב נו אני מניח שמטאטא. אבל אני רוצה להרכיב עליו איזה כסא נוח.
האמת שזה נכון שמטאטא זה לא נוח בכלל וצריך להרכיב עליו מושב.
אבל ברצינות לא נראה לי שהייתי ממש רוצה להחליף גוף עם מישהו, אבל אני מניח שיהיה נחמד לחיות את חייו של טום הולנד לכמה זמן (אולי איזה שנתיים שלוש)
אוקיי ו...מה תעשה עם זנדאיה? :unsure:
🍒ספר שלא הייתם רוצים שיעובד לסדרה/סרט? וואי, אני בערך תמיד בעד עיבודים אפילו כשאני מודע שרוב הסיכוי שזה לא יהיה טוב
|פנים|
למה מצאתי את הדבר הזה (בגובה של איזה 4 מטר) במיזבלה של המושב שלי:
חחחחח וואי איזה סטטיק ובן-אל מפחידים!
 
למעלה