פורום דתיים/שידוכים

e-l-i19

New member
פורום דתיים/שידוכים

מישהו מוכן להסביר לי למה בכל צ`ט של דתיים ישר עושים שידוכים?
 

גורית

New member
רק על עצמי לספר ידעתי...

אני באמת מחפשת נסיך דתי ומכריזה על זה בראש חוצות כמעט בכל פורום שקצת שייך לעניין. אבל בטח תבין, שבגלל היותנו מיעוט דתי בחלל הפורומים, באופן טבעי בכל בפורום שקצת נוגע לדתיים מייד אנשים מתחילים לחפש, כי בפורום כזה לפחות תיכף פתרנו את בעיית הזיהוי הראשוני של הדתיים מבין הגולשים, שלרוב אפשר לספור על יד אחת. עכשיו, שיהיה ברור, אני כבר הכרתי בפורומים אנשים מקסימים,חילוניים ודתיים, אבל אתה בטח מבין שהנסיך שלי צריך להיות דתי, עם קבלות.
 

e-l-i19

New member
למה פה???

אני ממש לא מבין איך נסיכה כמוך (ככה לפחות את נשמעת) מחפשת את הנסיך שלה דווקא בשלולית הזאת כאן כל אחד יכול לשקר ואת לא יכולה להיות בטוחה איך הוא מתנהג/חושב/נראה במציאות מה רע בעולם האמיתי??
 

יוליוס

New member
תגובה לגורית

גורית אני איתך אין ספק שהאוכלוסיה הדתית באינטרנט סובלת מבעיית זיהוי ,אבל בואי לא נשכח שלא כל החיים הם שידוך גם אני מחפש את הנסיכה עם הקבלות,אבל לאנראה לי שבכל פורום אפרסם עצמי. נסיך עם קבלות.
 

e-l-i19

New member
תגובה למאיר וגורית

רואים???? זה בדיוק מה שהתכוונתי מישהי אומרת משהו כזה וישר כל ``הנסיכים`` קופצים עליה.. מעניין אם גם למישהי שהם היו פוגשים ברחוב הם היו עושים ככה...
 

rtsabari

New member
תחשוב בהגיון...

אלי, תגיד לי, מה תחשוב בחורה דתייה על בחור שייגש אליה ברחוב, ויאמר לה:``היי, שמי..., ואת מאוד מוצאת חן בעיני, הייתי רוצה להכיר אותך``? נכון מאוד! שהוא לא מספיק ``דתי``, שהוא לא רציני, וכו` לציבור החילוני אין את הבעייה הזו.. כך שזה לא כ``כ פשוט כמו שאתה מתאר.לעומת זאת, יש לנו את הצ`ט שבו אין את הכללים הנוקשים של העולם האמיתי, והרבה יותר קל ``להביע התעניינות..``. ותחשבו על זה..
 
למעלה