פורום בשידוכים - השרשור הראשי

אוקיי אז מדברים על המשפחה

תספר על האחים אחיות בני דודים,אפילו שהיא יודעת,על זה מדברים בפגישה ראשונה. טוחנים מיים!! רק אל תשאל אותה בתחילת הפגישה איך קוראים לה... בהצלחה!
 

איווט

New member
בפגישה ראשונה,

מספרים על המשפחות. החל מהמשפחה הקרובה, דרך הסבתות וממשיכים בדודים. מדברים על מקומות הלימודים, המקצוע הנלמד וכו. אם היא עובדת, אפשר לדבר על העבודה. הסדר לא משנה. תשתדל להיות רגוע. בהצלחה!
 
תודה איווט כנסו

הבעיה היא שהבחורה יודעת הכל כבר לפני הפגישה אז אין טעם לטחון מים טחונים מדובר בהצעה בת כמעט חודש
 

מעיל רוn

New member
לא משנה.

מתחילים בהא-ודא, אפילו בפקקים שהיו בדרך לשם (או לא). משם לא בעיה לפתח נושאים- אם אתה רגוע ולא לחוץ. רק הלחץ של "מה נדבר אחרי שיגמר הנושא הזה" יבריח לך את כל הרעיונות והעצות מהראש... אז תזרום. פשוט תזרום! ואגב, גם אם היא יודעת איפה אתה לומד/עובד, זה לא אומר שאין לך מה לחדש בזה. איך הגעת לשם? איך החברה? מרוצה? מה היה לפני? כנ"ל, כמובן, עליה. על כל דבר. תמיד יש מה לחדש. בהצלחה רבה!
 
איך מזהים ?

שאלה למנוסים. איך מזהים איזה סוג עידוד מדבר לבת הזוג ? כידוע כל אחת צורכת סוגי עידוד שונים. השאלה איך מזהים אצל בת הזוג את סוג העידוד שהיא נזקקת לו
 

השיסער

New member
אמיתי-

א. מספיק להציף. פתחת היום לפחות 3 שרשורים אישיים על ענייני זוגיות, שזה המווון! ב. אנא הקפד על מתן כותרת מתאימה. טנקס.
 
פורום חרדים אינו פורום שידוכים

זה אומנם נושא פופולארי, אך זה רק נושא אחד בפורום - וזה לא צריך להשתלט על כל הדף הראשי. מהבוקר ועד עכשיו, היו לך 3 שאלות וכולם עסקו בשידוכים, ואת כולם פתחת כהודעות הראשיות חדשות - כלומר כשרשורים נפרדים. תקפיד, בבקשה, לשרשר את כל השאלות שלך בנושא השידוכים לשרשור אחד - השרשור הקיים כבר. תודה.
 
לא יודעת איזה בחורים את מכירה...

מבחינתי זה לא צומי, ואבי עד היום פותח את הדלת לאימי... ואחי פותחים את הדלת לנשותיהם. ענין של חינוך והרגל.
 

זמניט

New member
זה נחמד בהתחלה

מראה שיש לבחור משהו ג`נטלמני והוא יודע לכבר נשים
 
למעלה