פורום בשידוכים - השרשור הראשי

סקרון

פתיחת דלת הרכב לבחורה בפגישה, דבר נורמלי? מקובל? פסיכופטי? בחורים-כיצד תנהגו,תפתחו/לא תפתחו? בחורות-תהנינה מהמחוה,ותקבלנה זאת כמובן מאליו,או שתראינה את הבחור כ`פוזאיסט` חסר תקנה?
 
שוב בעניני שידוכים כנסו...

בוקר טוב רציתי לשתף אתכם בלבטים קשים אני בחור ישיבה שהתחנך במשפחה מאד סגורה ושמרנית (ליטאי) כיום אני שונה מאד מכולם ההורים לא חולמים שזה עד כדי כך. עכשיו כשאני מתחיל שידוכים יש לי בעיה א. שאני לא סגור על סגנון בגלל החינוך השונה שחונכתי ב. אני מפחד שההורים יחפשו לי שידוך לא תואם למידתי .אנא עזרו לי והבו עצה מה עושים. תודה.
 

פילון77

New member
מישהו שמע על משגיח בישיבת קול תורה

בשם גרשון כהן פשוט הציעו את אחיו לאחותי ואני רוצה לדעת על המשפחה
 

בן הצבי

New member
אני אפתח.

אמנם לא אדחק קדימה בכדי לפתוח, זה עדיין לא מצוה דאורייתא, אבל זה יהיה במצב מתאים - מדוע לא? ואם מישהו יחשוב שאני מנומס יתר על המידה - שיחשוב. עדיף ממצב הפוך.
 
דבר ראשון לפני שאתה מתחיל שידוכים..

אתה חייב לדעת בעצמך, מה אתה מחפש... כל עוד אתה לא סגור על זה, אין לך מה לשמוע... ארבע שלך יהיה ברור, תהיה חייב לידע את הוריך, או לחילופין לטפל בעצמך בנושא השידוכים. רק קח בחשבון שזה עלול ליצור בעיות עם ההורים... בהצלחה...
 
תגובה

את האמת אני יודע מה אני רוצה רק עדיין יש לי יסורי מצפון שאני נכנס לדרך אל חזור . בעניין ההורים בטוח לי שהם יקבלו אותי איך שאני רק שאני מעדיף למצוא שידוך מתאים בלי לחשוף להורים את כולי לדעתי זה אפשרי יש גם בנות במצב שלי תודה על ההתייחסות
 

Koket

New member
לא

היה לי טעם לחזור על עצמי בשנית. רק רציתי שתראי שראיתי. ושוב אני אומרת. לא התכוונתי שהוא פסיכופאט. אמרתי שבהתנהגות הזאת. לטעמי! התנהג ככזה.
 

השיסער

New member
פתחתי ואמשיך לפתוח.

אין לי מוזה להאריך עכשיו. (בפרט לא בכל מה שקשור לשידוכים)
 
אני בזמנו השתדלתי כן לפתוח...

אבל רק אם זה לא היה נראה מגוחך... הוי אומר, לא רצתי לדלת מהר לפניה כדי לפתוח, אבל אם הייתי יותר קרוב וכדו, פתחתי... בירידה לרוב לא פתחתי, בדיוק בגלל סיבה זו...
 
ועוד בנושא הנדוש והמורכב ביותר...

מה אתם דיברתם עם הבחורה בפגישה ראשונה זה דחוף היום בלילה אני נפגש פעם ראשונה בחיים תודה על היחס .
 
עזוב אותך מהפוזות והשטויות.

פשוט תזרום,גם אם נעלה לך פה רשימה מדויקת של הנושאים שמדברים עליהם ,בפגישה עצמה הכל יפרח לך מהראש.עזוב את זה.לך לפגישה תזרום ותהנה.
 
מבחינת ראות של בת אני מקבל את הדברי

על אף שאני לא ככ מסכים אתם. אחרי הכל רקע כללי עדיף לדעת
 
למעלה