פורום אהבה מעבר לפינה- 19.8.03- .1.08

פורום אהבה מעבר לפינה- 19.8.03- .1.08

בימים אלה חברים הפורום שלנו יסגר... והפעם באופן ממש סופי.... אני חושבת שהפורום שלנו החזיק ממש יפה... למרות שבשנה האחרונה הוא דיי צלע ובחודשים האחרונים כמעט ולא היינו בו.... 4 שנים וחצי הפורום שלנו החזיק ואני בטוחהההה שזכרונות בטוח יצאו לכם מכאן... אני חושבת לעצמי על כל ה-4 שנים שהעברתי פה עם הפורום ובאמתתת עולות לי דמעות... קשה לי לחשוב שהפורום שכל כך אהבתי (ואני תמיייייייייייייד יאהב) הולך להיסגר.... אני חושבת על כל החברים שהכרתי פה, על כל החוויות שהעברתי כאן.... פה גדלתי חברים!!! התחלתי פה שהייתי רק בכיתה ט' והיום אני צעד אחד לפני הצבא.... חשבתי שיגיע הרגע ופה אני יכתוב לכם חברים שאני מתגייסת... אבל הינה הוא נסגר עוד לפני שהספקתי להגיד ביי.... רציתי להיכנס לארכיון.... כדי להיזכר בהכל ואולי לעשות שרשור סיכום של כמה תקופות משמעותיות בפורום ובסדרה.... אבל באמת שאני לא מסוגלת.... בכל מקרה הארכיון קיים אצלי בראש.... אני תמיד יזכור את כולם פהה!! לכל אח תמיד יהיה אצלי מקום בלב... לא משנה אם היום הקשר שלנו פחות חזק כמו שפעם... אני התגעגע לכולם פה... לכל פסיק שהיה כתוב בפורום... לכל שחקן שהיה בא ומתכתב איתנו אפילו בצאט.... היה לי הכבוד להכיר אנשים כמוכם...להיות חלק ממשפחה שקוראים לה פורום אהבה מעבר לפינה.... לחברות כל כך אמיתית ואוהבת!!! אני פה עם דמעותתתת באמת שקשה לי.... יש לי עוד כל כך הרבה דברים להגיד לכם ומרב שיש קשה לי להוציא את זה.... אבל אני יודעת שאתם יודעים בידיוק מה אני רוצה להגיד!!!! אוהבת ותמיד יאהב... ואם משהו רוצה את הפלאפון שלי...אייסיקיו... מסנג'ר למי שכבר הספיק למחוק אותי... בכיף אוהבת ותמיד תמיד יאהבבבבבב רעות!!
 
../images/Emo201.gifגיוס נעים רעותי יקרה את

ב"ה אולי לא מכירה אותי כי לא כתבתי הרבה, אבל תמיד צפיתי בסדרה וגם בבית המדהים שבניתם פה ונהנתי בגדול יישר כח ענק לך על הניהול וההשקעה אבל מה לעשות החיים דינמיים... וזה אך טבעי שפורום שמבוסס על סדרת טלויזיה כזו או אחרת ייסגר מתי שהוא אבל את הזכרונות הנצורים בליבך ובראשך אף אחד לא יוכל לקחת לך שיהיה ב"הצלחה והנאה שאם עדיין לא מצאת תמצאי אהבה קסומה מעבר לפינה .... ענבל
 
כל כך ריגשת אותי../images/Emo24.gif

אני זוכרת ומכירה אותך.... תודה רבה על כל המילים החמות... ממש ריגשת אותי.... והלוואי שהרלוונטיות פה הייתה הסדרה.... זה החברים והזכרונות.... ואותם... בחיים אף אחד לא יקח ממני... רק חבל שהכל פה נסגר... אם עד עכשיו יכלתי לחזור קצת אחורה... לדפדף בזכרונות האלה.... לרענן אותם... זה מה שכל כך כואב לי.... אני משווה את הפורום הזה לכל בן אדם אחר לכל קורס ולכל חוויה אחרת שעברתי בחיים שהייתה מחוץ לרשת האיטרנט.... (תראי בחתימה) משפחת פורום אהבה מעבר לפינה... אוהבת!!
 
סגירת הפורום

עקב אי רלוונטיות נושא הפורום ומיעוט הפעילות המתלווה לכך, הפורום ייסגר בימים הקרובים. אנו מודים לרעותי המתוקה ועד הסוף הטוב על ניהולו של הפורום לאורך תקופה ארוכה וההשקעה העצומה בו. אנו מאחלים להן בהצלחה בהמשך דרכן בתפוז ובכלל.
אנו מקווים לראותכם פעילים בשאר הפורומים באתר
אנשים.
 
למעלה