פוקר באינטרנט שישרפו כל מי שמפעילים את זה

יוהדיקו

New member
פוקר באינטרנט שישרפו כל מי שמפעילים את זה

חצי שנה שאני לא עולה על שולחנות ברשת רק פה ושם עם חברים. והינה הגיעה לה שבת גשומה צריך לשבת בבית אז ארגנתי 50$ לטילט ומה אני אגיד לכם שזה אחד האתרים הכי משוחדים שיש ואתם רק חבורה של פרות שנכנסות למחלבה רק כדי שיחלבו מכם את הכסף!!! ולכל יפי הנפש שטוענים שיש עליהם ביקורת החלוקה של הקלפים מתבצעת באופן רנדומלי תמשיכו לישון כי ככה לא נראה פוקר!!! ואם אתם עדין חושבים שכך הוא נראה אז אולי כדי שתעלו מדיד פעם על שולחנות אמיתים לא כאלה שמופיעים המחשב. בקיצור ולעניין אחרי חצי שנה של גמילה מהרשת אני מורווח בלייב אבל כל פעם מחדש כאשר אני משחק ברשת אני מבין שהאווטר של החמור שיש לי מעל השם הוא באמת אני כי את הכסף שלי תרמתי לאגודת רמאים בשם פול טילט!!! וכן הפורום הזה נועד גם כדי להוציא את החרא שמציף לכם המשחק הזה שאנו ככ אוהבים!
 

יוהדיקו

New member
לא פשוט נראה לי שאתה קרפיון אם אתה באמת רושם

זה!!! מי אתה מה אתה ? טיים פרו או מזהו שאתה בכלל מעביר פה ביקורת? אתה מכיר אותי שחקת איתי או מולי? שאתה קובע עובדה! מה אתה מבלבל במוח אם אין לך דבר חכם לרשום וממש משעמעם לך בידים לך תמצא משהו אחר לעשות ולא לתת עצות למי שאתה לא מכיר חתיכת אפס
 

יוהדיקו

New member
טוב לדעת שאנחנו מכירים

לא רק שאתה יודע את הנקודות הרגישות שלי אתה גם מכיר את כישורי המשחק שלי. בקיצור לפי התאוריה שלך אתה בטח... חמור כי רק הוא בטוח שהוא יודע הכל
 

AmitNHB

New member
אתה לא יודע שבפוקר כולם שחקנים טובים ../images/Emo35.gif

אם הם משווים והם מעל, הם עשו ריד של פרו, אם הם מתחת, לא הייתה להם ברירה (נראה אותך זורק כזו יד...), אם ליריב מגיע הבאד ביט אז זה בסדר כי מה ? לא מגיע גם להם קצת מזל ? אבל אם הבאד ביט מגיע נגדם אז זה מכור.
לא שזה שהמשחק מכור מונע מיהם להמשיך לשחק כי הם איך שהוא מרוויחים למרות שהמשחק מכור
הם גם כולם לא פורטים אף פעם כסף. רק מושכים ואפילו טסים לחו"ל ומשלמים חשבונות מפוקר.
 

יוהדיקו

New member
מה קשור בנאדם?

אני מדבר פה על פאקינג תוכנת מחשב ולא על משחק חי אין לי ספק לגבי היכולות והתוצאות שלי בלייב ובטח גם ברשת! אבל יש משהו מסריח ופישי בפוקר ברשת שגרם לי להפסיק לשחק לפני מספר חודשיים, ולקח לי בדיוק כמה שעות להזכר מה זה היה בדיוק... אותה תוכנה חרטטנית שאמורה לעבוד באופן רנדומלי תמיד תביא לך תקלף שיפיל אותך ומה גם אתה תידע שזה הקלף שיגע אז ממש לא מדובר פה בבאד ביט אלה בחרטה אחת גדולה! ולא כמו ידיד הטיפש שמיהר להסיק מסקנות על כישורי כשחקן שהם הגורם לבעיה יש כאן משהו מסריח יותר וגם אתה מכיר את זה אם אתה משחק פוקר ברשת רק שאתה עדין בשלב ההתכחשות!
 

AmitNHB

New member
כנראה שאני באמת בשלב ההכחשות.

אולי זה בגלל שקיבלתי כבר כל בולשיט אפשרי גם בלייב אז הבולשיט-ים שאני מקבל בפולטילט כבר לא מרשימים אותי יותר מידי.
 
למעלה