"פוקס" ו"הוט מובייל" מקימות רשת חנויות סלולר

לוייםLEVIM

Active member
פוקס חתמה עם הוט מובייל על הסכם שותפות להקמת והפעלת רשת חנויות לשיווק ומכירה של מכשירים סלולריים, מוצרי תקשורת, מולטימדיה ואביזרים נלווים, תחת המותג red
פוקס תחזיק ב49% מהחברה והוט מובייל ב51%


פוקס חתמה עם הוט מובייל על הסכם שותפות להקמת והפעלת רשת חנויות לשיווק ומכירה של מכשירים סלולריים, מוצרי תקשורת, מולטימדיה ואביזרים נלווים, תחת המותג red
כך לפי הודעה שהוציאו השתיים (רביעי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב.

לפי ההודעה הרשת תמכור מוצרים של יצרנים מובילים בעולם, ביניהם אפל וסמסונג, תשווק שירותי תקשורת סלולרית של HOT ותקים אתר סחר מקוון, בנוסף יושקו מוצרים שימותגו במותג הפרטי של הרשת ויוענקו שירותי תחזוקה ואחריות ללקוחות

HOT תחזיק ב50.99% מהשותפות פוקס ב48.99% והשותף הכללי ב0.02%, כאשר מבנה ההחזקות בשותף הכללי יהיה גם הוא עם רוב של 51% לHOT ו49% לפוקס

בהתאם לתוכנית העסקית השותפות צפויה להקים במהלך שלוש שנות פעילותה הראשונות כ-30 חנויות בפריסה ארצית כאשר פתיחת החנות הראשונה וכן השקת אתר הסחר המקוון מתוכננים לרבעון השלישי של 2021
לאחר שנתיים יבחנו הצדדים אפשרות להרחבת פעילות השותפות למדינות נוספות נכתב בהודעה

עוד נכתב: כי דירקטוריון השותף הכללי ימנה חמישה דירקטורים, שלושה ימונו על ידי HOT ושניים על ידי פוקס
החלטות בדירקטוריון ובאסיפה של השותף הכללי יתקבלו ברוב קולות למעט רשימה של החלטות מיוחדות אשר ביחד אליהן תידרש הסכמת הצדדים, כמו כן ההסכימים כוללים בין היתר הרואות ביחס למימון פעילותה של השותפות ממקורותיה העצמאים ו/או באמצעות הלוואות בעלים מינוי בעלי תפקידים בכירים (לרבות מנכ"ל) וסיום ההסכם בנסיבות שהוגדרו

פוקס מעריכה כי חלקה בהשקעות הצפויות בשותפות במהלך שלוש שנות פעילותה הראשונות צפוי להסתכם בכ22 מיליון שקל
פוקס רואה בהתקשרות זו וכניסתה לתחום מכשירי הסלולר, המולטימדיה והתקשורת, נדבך חשוב נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של החברה וגיוון הפורטפוליו של מוצריה נכתב בהודעה לבורסה
 

לוייםLEVIM

Active member

גולן טלקום תחל למכור חבילות סלולר ברשת דינמיקה​

חבילה זוגית ב49.90: לאחר המיזוג עם סלקום חברת התקשורת מצטרפת לסניפי הרשת​

מנכ"ל החברה: הרחבנו את מגוון השרותים והמוצרים ללקוחות תוך התאמת הפתרונות לתקופה​



צילום: יהושע יוסף



גולן טלקום הודיעה (שני) כי תחיל למכור את חבילות הסלולר שלה גם בעשרות סניפי רשת דינמיקה הפרוסים ברחבי הארץ
חברת הסלולר מאפשרת להצטרף לחבילות תקשורת במגוון ערוצים כגון דוכנים בקניונים, חנויות סלולר פרטיות, באמצעות מוקדים טלפוניים ובדיגיטל

במסגרת שיתוף פעולה זה מציעה גולן טלקום מגוון חבילות: חבילה זוגית (2 מנויים) עם 200 גיגה-בייט ב49.90 שקלים, וחבילה תומכת 5G (דור חמישי) עם 500 גיגה-בייט ב49.9 שקלים למנוי ראשון ו44.90 שקלים למנוי שני ומעלה

בשנה האחרונה הרחבנו את מגוון השרותים והמוצרים ללקוחות תוך התאמת הפתרונות לתקופה: אמר אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה: שיתוף הפעולה עם גולן מאפשר לנו לתת מענה נוסף ובכך הופכת דינמיקה לחברת הריטייל בעלת המגוון הרחב ביותר של פתרונות תקשורת ומוצרים ללקוחותינו

כזכור בחודש אוגוסט האחרון השולמה עסקת סלקום-גולן טלקום החברה האם של דינמיקה, בעבור 600 מיליון שקלים באחת מעסקאות המיזוג המשמעותיות בשנים האחרונות בשוק הסלולר
ישראל היום
 

לוייםLEVIM

Active member

לא רק אפל: איידיגיטל משיקה חנות חדשה​

הרשת הודיעה על השקת iDigital goodiz​

חנויות חדשות למכירת אביזרים לסמארטפונים בסגנון חנות ממתקים​

הסניף הבא צפוי להיפתח בחודש אפריל 2021​



החנות הראשונה בקניון הזהב // צילום: תמיר רוגובסקי

החנות הראשונה בקניון הזהב:


איידיגיטל (iDigital) הודיע (שלישי) על השקת iDigital goodiz, רשת חדשה לאביזרי סלולר בקונספט של חנות ממתקים
לדברי החברה הרשת תציע חווית קניה של "חנות ממתקים לעולם הסלולר" עם מגוון עצום של כ2000 מוצרים בכל חנות, בדגש על אביזרים לכל סוגי הסמארטפונים עם מחירים נגישים ומגוון גדול מתחדש וייחודי

בחנויות יימכרו קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות ביניהן כיסויים, כבלים, מטענים, מוצרים לרכב, סוללות נטענות, רמקולים, אוזניות, פופסוקט, כיסויים לאיירפודס ועוד

המוצג העיקרי בכל חנות הוא "קיר כוח" באורך של 10 מטרים שעליו מאות רבות של כיסויים פתוחים בעיצובים שונים שמאפשרים לקהל לראות ולחוש את המגוון כולו ולבחור את הכיסוי המועדף עליו

שיתוף הפעולה הראשון הינו ״קולקציית הטאטו״ – עיצובים בלעדיים של אמני הקעקוע המובילים בארץ: אדית פיינטס ואביהו בין גידה מסטודיו GIDA שעיצבו כיסויים מיוחדים עבור הרשת
בנוסף יוצעו ברשת מותגי מעצבים כגון Guess, Karl Lagerfeld, Polo מוצרים שעד עתה לא ניתן היה להשיג בישראל


מבחר כיסויים לסמארטפונים // צילום: יחצ



לצד זה בניגוד לאיידיגיטל שפנתה למשתמשי אפל בלבד, בgoodiz יימכרו מוצרים המתאימים גם למערכת הפעלה אנדרואיד של המותגים והדגמים המובילים בשוק כדוגמת סמסונג ושיאומי לצד מוצרים המתאימים לאייפון

החלטנו למנף את המומחיות והידע הרב שנצבר באיידיגיטל, לבניית פתרון קמעונאי ייחודי מסוגו בארץ ולהשיק רשת חדשה המשלבת בין ערכי איידיגיטל של איכות ומקצועיות לערכים החדשים של רשת goodiz של מגוון וצבעוניות: אומרת איילת צרפתי-רוזן מנכ"לית איידיגיטל: באמצעות הרשת החדשה נוכל להגיע לקהל חדש שפחות נחשף לאיידיגיטל ולא רק לקהל של משתמשי אפל

חנות ראשונה נפתחת היום בקניון הזהב בראשל"צ וכן אתר יעודי החנות הבאה תיפתח כבר באפריל בטיילת באילת כאשר מתוכננת פריסה של 20 חנויות תוך 3 שנים
 

לוייםLEVIM

Active member

ייצוגית נגד פרטנר: מקפיצה מחירים בתום ההסכם מבלי להודיע מראש​

אושרה בקשה לתביעה ייצוגית שהגישו בשנת 2017 שני אחים לקוחות של החברה
בטענה כי פרטנר העלתה את מחיר ההתקשרות שסוכם איתם מבלי להודיע על כך
פרטנר: צורפו כלקוח עסקי ולכן לא קיבלו הודעות בהתאם לחוק הגנת הצרכן



בית המשפט המחוזי אישר הגשת תביעה ייצוגית נגד פרטנר
זאת לאחר שנטען כי התובעים שילמו לכאורה תעריף חודשי גבוה יותר מהתעריף שבו חויבו מאז שהצטרפו לתוכנית ללא קבלת הודעה מראש

החלטת בית המשפט ניתנה במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה בשנת 2017 כנגד פרטנר תקשורת בטענה כי היא מפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן
זאת בכך שהיא מתקשרת עם לקוחות לתקופה קצובה בעלות מוסכמת ובתום התקופה היא מחייבת אותם בסכום גבוה יותר מבלי להודיע להם על כך ומבלי לציין בעת ההתקשרות כי תעריף התוכנית צפוי לעלות

המבקשים שהגישו הבקשה הם אחים לקוחות של פרטנר העושים בטלפונים הסלולריים שלהם שימוש שהוא בעיקרו אישי ביתי ומשפחתי
האחים טענו באמצעות עו"ד רם גורודיסקי ועו"ד גל גורודיסקי כי אחד האחים התקשר ביוני 2015 בהסכם עם פרטנר באמצעות הטלפון לקבלת שירותי רט"ן לתקופה של 18 חודשים
החיוב החודשי המוסכם עבור תוכנית Special לעסקים עמד על סך של 46.80 שקל לחודש למשך תקופת ההתקשרות 18 חודשים, נטען כי פרטנר לא ציינה כי בתום התקופה צפוי תעריף התוכנית לעלות, עוד נטען כי עם תום תקופת ההתקשרות גילה האח כי החיוב החודשי שגבתה פרטנר עלה לסך של 65.67 שקל בשונה ממה שסוכם ושולם עד אז, בנוסף טען האח כי לא קיבל כל הודעה בדבר השינוי הצפוי בעלות התכנית גם האח השני טען להתנהלות דומה של פרטנר

מנגד טענה פרטנר כי היא שולחת לצרכנים המתקשרים עמה בעסקה קצובה הודעות בחשבונית ובנוסף היא שולחת להם מסרונים בהתאם
פרטנר טענה כי האחים צורפו לפרטנר כלקוח עסקי (ולא לקוח פרטי) בשל טעות של נציגה, לכן הוצעה להם תוכנית לעסקים מאחר שהמבקשים צורפו לפרטנר כלקוחות עסקיים בתוכנית המיועדת לעסקים הם לא קיבלו את ההודעות בהתאם לחוק הגנת הצרכן, מנגד טענו האחים כי אין הבדל בין המנויים אותם מכנה פרטנר "פרטיים" לבין אלה אותם היא מכנה "עסקיים" אלה גם אלה כפופים לחוק הגנת הצרכן ונהנים מהגנותיו

השופטת מיכל נד"ב: קבעה בהחלטתה לאשר הגשת תביעה ייצוגית: כי משאין מחלוקת כי פרטנר לא שלחה למבקשים הודעות לפי חוק הגנת הצרכן הרי שבהיותם צרכן היא הפרה לכאורה כלפיהם את חוק הגנת הצרכן, עוד נקבע בהחלטת השופטת: כי לאחר שקבעתי כי לא הוכח לכאורה שמדובר בטעות הרי שקיימת לכאורה קבוצה של כ11,811 אנשים שצורפו לתוכניות עסקיות שונות בעודם לקוחות פרטיים ואשר לא קיבלו הודעה

השופטת קבעה: כי היא מאשרת את הבקשה לאישור תובענה ייצוגית פרטנר וכי פרטנר תישא בשכר טרחה לבא כוח המייצג בסכום של 30,000 שקל
הקבוצה שבשמה תנוהל התובענה היא לקוחותיה של פרטנר שהם צרכן כמשמעותו בחוק הגנת הצרכן שלהם הסכם עם פרטנר לתקופה קצובה ושפרטנר גבתה מהם תעריף גבוה יותר מהמוסכם מבלי שקיבלו על כך הודעה מראש ובכתב קבעה

מפרטנר בחרו שלא להגיב
 

לוייםLEVIM

Active member

האפליקציה שתוריד לכם סרטונים מפייסבוק​

שומר וידיאו - הורדת וידיאו מפייסבוק

צפיתם בסרטון בפייסבוק ואתם רוצים להוריד אותו לסמאטרפון? היישום הזה יאפשר לכם לעשות זאת בקלות
לאחר ההורדה תוכלו לשמור את הסרטון ב"גלריה" ולצפות בו גם שאתם מנותקים מהרשת ובלי צורך להיכנס לפייסבוק

האפליקציה שהיא בעלת ממשק משתמש ייחודי ופשוט מזהה את קטעי הווידאו בפייסבוק ומאפשרת להוריד אותם ברקע בלחיצה אחת בלבד
טכנית יש שתי אופציות להורדה: העתקה של כתובת הסרטון הדבקתה באפליקציה ולחיצה על כפתור "הורד", השנייה: הרצת סרטון הווידאו באמצעות אפליקציית ההורדות והקשה על כפתור "הורד וידיאו"

תוכלו להוריד כמה סרטונים בו־זמנית עד איכות 4K
את הסרטונים שהורדו תוכלו להפיץ בכל דרך ולהעלות שוב לרשת או לרשתות החברתיות בכפוף לזכויות יוצרים
 

JEK12345JEK

Active member

ביהמ"ש נתן צו פירוק לעמותת "ועדת הרבנים לענייני תקשורת"​

הוועדה שולטת בתוכן המועבר בטלפונים כשרים ונקלעה לעימותים רבים בעקבות חסימות מספרים שנתפסו בעיניה כמספקים תוכן שלא אושר ע"י הרבנים
בעקבות ליקויים שהתגלו בעבודתה הוחלט למנות את עו"ד רונן מטרי כמפרק



עמותת ועדת הרבנים לענייני תקשורת פורקה בהוראת בית המשפט ובעקבות בקשה של רשם העמותות, כמפרק העמותה מונה עו"ד רונן מטרי בית המשפט קבע כי לאחר שיתוקנו כל הליקויים שהתגלו בעבודת העמותה היא תוכל לשוב ולפעול

ועדת הרבנים לענייני תקשורת פעלה בדרך של אסדרת התוכן שניתן להעבירו בטלפונים כשרים וזאת בסמכות קבוצה של רבנים שפעלו בהתנדבות לשם כך
הרקע להקמת העמותה קשור בתפיסת החינוך בקהילה החרדית העומדת על פיקוח קפדני אודות התכנים אליהם נחשפים בני הקהילה ובפרט אלה שטרם בגרו ועמדו על דעתם

העמותה שלטה על התוכן המועבר בטלפונים הכשרים ובכך חסמה אפשרות של גורמים מסחריים או מתחרים שרצו להעביר תוכן מתחרה
ברבות השנים התגלו מחלוקות רבות סביב פעילותה של הוועדה שחסמה מספרים רבים בטענה כי הם לא קיבלו אישורים כראוי
הדבר הגיע לכדי מאבקים משפטיים שחייבו את התערבותו של משרד התקשורת בשחרור מספרים שנחסמו על-ידי הוועדה, שמצידה טענה כי החסימות היו של קווי תוכן שנאסרו על-ידי ועדת הרבנים או כאלה שהתחזו והעבירו תוכן פוגעני

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים אביגדור דורות נימק את פסק הדין: כי הסיבה העיקרית לפירוק היא שהואיל והעמותה טענה כי היא העבירה את פעילות המוקד ללא תמורה לחברות פרטיות הרי שמדובר בהעברת פעילות ללא תמורה לגורמים עסקיים פרטיים בניגוד להנחיות הרשם המחייבות עמותות לשמור על רכושן ולהפיק ממנו את מירב היתרונות, העובדה כי העמותה לא טרחה לחתום על הסכמים בכתב עם החברות שהפעילו את המוקד היא תמוהה ואיננה מצביעה על ניהול תקין מצד העמותה

מדובר בשורה של הסכמים הנוגעים להפעלת המוקד מול חברות תקשורת לא מעטות ויש קושי רב בקבלת עמדת העמותה בדבר האופן הבלתי פורמלי שבו נעשו הדברים מול חברות עסקיות
יש גם קושי לקבל את טענת העמותה כי מדובר בהחזר הוצאות בלבד שהרי נטען כי הפעלת המוקד התבצעה על-ידי 7 חברות מסחריות הפועלות למטרות רווח ולא לשם החזר הוצאות בלבד


עוד קבע השופט: כי בכול הנוגע לטענת המידתיות שהעלתה העמותה על-פיה ראוי לנקוט אמצעי פחות פוגעני מצו פירוק ראוי להזכיר כי פניות הרשם לעמותה (התראה לפני פירוק) החלו בחודש ינואר 2017 וניתנו לעמותה מספר רב של הזדמנויות לשיתוף-פעולה מלא עם הרשם אשר לא נוצלו על-ידי העמותה עד להגשת בקשת הפירוק בחודש אוגוסט 2020

לדברי השופט: לדידי אין לעמותה להלין אלא על עצמה ולא השתכנעתי כי קיים צעד פוגעני פחות ההולם את נסיבות המקרה, בכל הנוגע לטענת העמותה כי מתן צו פירוק ישאיר את מאות אלפי המנויים "תלויים באוויר" וללא פתרון הילכתי יש לציין את דברי בא-כוח הרשם בדיון לפיהם בעל התפקיד שימונה יתנהל מול ועדת הרבנים ובהתאם לחוק העמותות כאשר בסופו של תהליך העמותה תוכל להמשיך את פעילותה בצורה תקינה ובאמצעות מוסדות עצמאיים

גם נציגת הכנ"ר בדיון אשר הצטרפה לעמדת רשם העמותות סברה כי יש צורך במינוי בעל תפקיד בעקבות מתן צו פירוק כאשר מטרת המהלך אינה חיסול העמותה והפסקת פעילותה
אלא המשך הפעילות כפי שנעשה במקרים אחרים של עמותות שהגיעו להליך של חדלות פירעון שסופו ניהול עצמאי של העמותה לאחר מינוי מוסדות חדשים בפיקוח הרשם ובית המשפט
 

JEK12345JEK

Active member

סלקום תוכל לפטר עד 150 עובדים​

כל היתר יקבלו תוספת שכר​

הפיטורים ייעשו ב3 השנים הקרובות על פי הסכם קיבוצי עם הוועד
לכ3,000 עובדי החברה תשולם תוספת שכר של 3% בשנים 2022 ו2023
המו"מ הנוכחי נוהל בשקט תקשורתי בניגוד להסכם הקודם שלווה בשביתות ובמסגרתו פוטרו 450 עובדים



סלקום בניהולו של אבי גבאי הודיעה (ג') כי חתמה על הסכם קיבוצי חדש מול ועד העובדים בראשות מיה יניב, במסגרתו תוכל ההנהלה לדרוש פיטורים של עד 150 עובדים במשך שלוש שנים

על פי ההסכם שנחתם עד לסוף 2023 יימנעו פיטורים המוניים בחברה וכל דרישה לפיטורים תהיה אינדיווידואלית לכל עובד ועד 50 בשנה
בשנים 2022 ו2023 תשולם לעובדים כ3,000 במספר תוספת שכר ממוצעת של 3%
שכר המינימום בחברה ימשיך ויעמוד על כ 7% מעל לשכר המינימום הקבוע בחוק
ההסכם קובע כי 12.5% מכל סכום מעבר ל400 מיליון שקל רווח תפעולי בשנה יועבר לעובדים בחישוב רבעוני בצורת מענק השתתפות ברווחים

עם זאת על פי התוצאות של סלקום נראה כי סעיף זה רחוק ממימוש, את 2020 סיימה סלקום בהפסד תפעולי של 23 מיליון שקל ואת 2019 ברווח תפעולי של 24 מיליון שקל, בנוסף עובדי החברה אשר יגיעו לגיל 60 יוכלו לבקש לפרוש בתנאים מיטיבים המאפשרים קבלת פנסיית גישור וזאת עד לגיל פרישה 67 לגברים ונשים כאחד

הטבות נוספות בהסכם: השקת קרן מלגות ללימודים אקדמאים לעובדים וילדיהם, ערך יום ההבראה ימשיך להיות מקובע על סכום של כ500 שקלים ליום
העובדים ימשיכו להיות זכאים לתשלום שנתי מוגדל בסך 1,000 שקל בשנה בגין ביגוד, תקציב הרווחה יעמוד על 40 מיליון שקל לשלוש שנים ויוכל לגדול במינימום של שני מיליון שקל כל שנה בהתאם ליעדי גיוסים, לאחר שלוש שנים כל עובד יהיה זכאי לקרן התשלמות לפי בחירתו כאשר שיעורי ההפקדות מטעם המעביד יעמדו על השיעור המקסימלי של 7.5% מהשכר, השתתפות בתשלום בגין גני הילדים ותשלום שנתי בגין קייטנות ועובדת שתלד תהיה זכאית לשבוע חופשה נוסף על חשבון החברה בנוסף לחופשת הלידה

את המשא ומתן להסכם הנוכחי ניהלו הנהלת סלקום וועד העובדים בשקט מופתי זאת בניגוד מוחלט לאווירה ששררה במשא ומתן להסכם הקודם
בספטמבר 2019 דיווחה סלקום: תחת המנכ"ל הקודם ניר שטרן על תכנית הבראה מקיפה במסגרתה יפוטרו מספר משמעותי של עובדים על מנת לצמצם את הוצאות החברה ב150 מיליון שקל בשנה

בתגובה עצרו עובדי סלקום את עבודתם וההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה, בפברואר 2020 עם כניסתו של גבאי לתפקיד המנכ"ל הודיעו הצדדים שהגיעו להסכם עד לסוף 2020 במסגרתו פרשו כ450 עובדים, למרות זאת בסיכום 2020 הוצאות סלקום לא פחתו

בהסכם הקודם קיבלו הפורשים מענקים מוגדלים לפי שנות ותק, עובדי החברה קיבלו חבילות אופציות על מניית סלקום בשווי כולל של 42 מיליון שקל, בנוסף מונה דירקטור מטעם העובדים לדירקטוריון קבוצת סלקום, את המשא ומתן להסכם הנוכחי ליווה יו"ר איגוד האינטרנט ההייטק והסלולר בהסתדרות יקי חלוצי

את 2020 סיכמה סלקום בהפסד של 170 מיליון שקל חלקו בהשפעת משבר הקורונה וזאת לעומת הפסד של 107 מיליון שקל ב2019
הכנסות החברה עמדו על 3.67 מיליארד שקל, קיטון של 0.8% לעומת 2019
 

לוייםLEVIM

Active member

חברות הסלולר נקנסו בכמיליון שקל: לא הציעו סינון תכנים לקטינים​

משרד התקשורת הטיל עיצומים על 7 חברות שלא הציעו ללקוחותיהן שירותי סינון חינמיים להגנה על קטינים מפני אתרים ותכנים פוגעניים ברשת



משרד התקשורת הודיע כי קנס שבע חברות תקשורת סלולרית בסך כולל של כ900 אלף שקל
העיצומים הוטלו מכיוון שהחברות לא פעלו בהתאם להוראות משרד התקשורת ולא הציעו ללקוחותיהן שירותי סינון חינמיים להגנה על קטינים מפני אתרים ותכנים פוגעניים ברשת

משרד התקשורת מחייב את חברות התקשורת ליידע את המנויים על הסכנות המצויות באינטרנט, וכן מחייב אותן להציע למנויים שירות סינון אתרים ותכנים פוגעניים בחינם מינהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת ביצע פיקוח על יישום הוראות אלה: במהלכו התגלו הפרות שבגינן הוחלט להטיל על החברות עיצומים כספיים בסך 903,540 שקל לפי הפירוט הבא:

חברת סלקום – 277,420 שקל
חברת פרטנר – 270,840 שקל
חברת הוט מובייל – 155,090 שקל
חברת גולן טלקום – 104,860 שקל
חברת פלאפון – 53,440 שקל
חברת רמי לוי תקשורת – 26,410 שקל
חברת אקספון – 15,480 שקל

בחודש ספטמבר האחרון הודיע המשרד לחברות על כוונתו להטיל עליהן עיצום כספי בשל הפרת הוראות אלו ברישיונן
לאחר ההודעה ביצע מינהל הפיקוח והאכיפה בדיקה נוספת על עמידת החברות בהוראות אלו: ממנה עלה כי רק שתיים מהחברות חברת טלזר 019 וחברת פלאפון הפיקו את הלקחים הנדרשים והחלו להציע ללקוחות את שירות סינון האתרים והתכנים הפוגעניים כנדרש
בהתאם לשיפור שנמצא הוחלט שלא להטיל עיצום כספי על טלזר 019 ולהפחית משמעותית את גובה העיצום שיוטל על פלאפון

על רקע הקנסות שהוטלו אמרה לירן אבישר בן-חורין מנכ"לית משרד התקשורת: בימים אלו בהם הסכנות ברשת גואות בפרט בקרב ילדים אנו מצפים מהחברות לעמוד במחויבויות שלהם ולהציע לכל מנוי את שירות סינון התכנים להגנה על ילדיהם ברשת ללא עלות
לא נאפשר לחברות התקשורת להפר את הוראה זו ולפגוע בזכותם של המנויים לקבל את השירות החשוב הזה
 
למעלה