"פוקס" ו"הוט מובייל" מקימות רשת חנויות סלולר

לוייםLEVIM

Active member
פוקס חתמה עם הוט מובייל על הסכם שותפות להקמת והפעלת רשת חנויות לשיווק ומכירה של מכשירים סלולריים, מוצרי תקשורת, מולטימדיה ואביזרים נלווים, תחת המותג red
פוקס תחזיק ב49% מהחברה והוט מובייל ב51%


פוקס חתמה עם הוט מובייל על הסכם שותפות להקמת והפעלת רשת חנויות לשיווק ומכירה של מכשירים סלולריים, מוצרי תקשורת, מולטימדיה ואביזרים נלווים, תחת המותג red
כך לפי הודעה שהוציאו השתיים (רביעי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב.

לפי ההודעה הרשת תמכור מוצרים של יצרנים מובילים בעולם, ביניהם אפל וסמסונג, תשווק שירותי תקשורת סלולרית של HOT ותקים אתר סחר מקוון, בנוסף יושקו מוצרים שימותגו במותג הפרטי של הרשת ויוענקו שירותי תחזוקה ואחריות ללקוחות

HOT תחזיק ב50.99% מהשותפות פוקס ב48.99% והשותף הכללי ב0.02%, כאשר מבנה ההחזקות בשותף הכללי יהיה גם הוא עם רוב של 51% לHOT ו49% לפוקס

בהתאם לתוכנית העסקית השותפות צפויה להקים במהלך שלוש שנות פעילותה הראשונות כ-30 חנויות בפריסה ארצית כאשר פתיחת החנות הראשונה וכן השקת אתר הסחר המקוון מתוכננים לרבעון השלישי של 2021
לאחר שנתיים יבחנו הצדדים אפשרות להרחבת פעילות השותפות למדינות נוספות נכתב בהודעה

עוד נכתב: כי דירקטוריון השותף הכללי ימנה חמישה דירקטורים, שלושה ימונו על ידי HOT ושניים על ידי פוקס
החלטות בדירקטוריון ובאסיפה של השותף הכללי יתקבלו ברוב קולות למעט רשימה של החלטות מיוחדות אשר ביחד אליהן תידרש הסכמת הצדדים, כמו כן ההסכימים כוללים בין היתר הרואות ביחס למימון פעילותה של השותפות ממקורותיה העצמאים ו/או באמצעות הלוואות בעלים מינוי בעלי תפקידים בכירים (לרבות מנכ"ל) וסיום ההסכם בנסיבות שהוגדרו

פוקס מעריכה כי חלקה בהשקעות הצפויות בשותפות במהלך שלוש שנות פעילותה הראשונות צפוי להסתכם בכ22 מיליון שקל
פוקס רואה בהתקשרות זו וכניסתה לתחום מכשירי הסלולר, המולטימדיה והתקשורת, נדבך חשוב נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של החברה וגיוון הפורטפוליו של מוצריה נכתב בהודעה לבורסה
 

לוייםLEVIM

Active member

גולן טלקום תחל למכור חבילות סלולר ברשת דינמיקה​

חבילה זוגית ב49.90: לאחר המיזוג עם סלקום חברת התקשורת מצטרפת לסניפי הרשת​

מנכ"ל החברה: הרחבנו את מגוון השרותים והמוצרים ללקוחות תוך התאמת הפתרונות לתקופה​



צילום: יהושע יוסף



גולן טלקום הודיעה (שני) כי תחיל למכור את חבילות הסלולר שלה גם בעשרות סניפי רשת דינמיקה הפרוסים ברחבי הארץ
חברת הסלולר מאפשרת להצטרף לחבילות תקשורת במגוון ערוצים כגון דוכנים בקניונים, חנויות סלולר פרטיות, באמצעות מוקדים טלפוניים ובדיגיטל

במסגרת שיתוף פעולה זה מציעה גולן טלקום מגוון חבילות: חבילה זוגית (2 מנויים) עם 200 גיגה-בייט ב49.90 שקלים, וחבילה תומכת 5G (דור חמישי) עם 500 גיגה-בייט ב49.9 שקלים למנוי ראשון ו44.90 שקלים למנוי שני ומעלה

בשנה האחרונה הרחבנו את מגוון השרותים והמוצרים ללקוחות תוך התאמת הפתרונות לתקופה: אמר אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה: שיתוף הפעולה עם גולן מאפשר לנו לתת מענה נוסף ובכך הופכת דינמיקה לחברת הריטייל בעלת המגוון הרחב ביותר של פתרונות תקשורת ומוצרים ללקוחותינו

כזכור בחודש אוגוסט האחרון השולמה עסקת סלקום-גולן טלקום החברה האם של דינמיקה, בעבור 600 מיליון שקלים באחת מעסקאות המיזוג המשמעותיות בשנים האחרונות בשוק הסלולר
ישראל היום
 

לוייםLEVIM

Active member

לא רק אפל: איידיגיטל משיקה חנות חדשה​

הרשת הודיעה על השקת iDigital goodiz​

חנויות חדשות למכירת אביזרים לסמארטפונים בסגנון חנות ממתקים​

הסניף הבא צפוי להיפתח בחודש אפריל 2021​



החנות הראשונה בקניון הזהב // צילום: תמיר רוגובסקי

החנות הראשונה בקניון הזהב:


איידיגיטל (iDigital) הודיע (שלישי) על השקת iDigital goodiz, רשת חדשה לאביזרי סלולר בקונספט של חנות ממתקים
לדברי החברה הרשת תציע חווית קניה של "חנות ממתקים לעולם הסלולר" עם מגוון עצום של כ2000 מוצרים בכל חנות, בדגש על אביזרים לכל סוגי הסמארטפונים עם מחירים נגישים ומגוון גדול מתחדש וייחודי

בחנויות יימכרו קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות ביניהן כיסויים, כבלים, מטענים, מוצרים לרכב, סוללות נטענות, רמקולים, אוזניות, פופסוקט, כיסויים לאיירפודס ועוד

המוצג העיקרי בכל חנות הוא "קיר כוח" באורך של 10 מטרים שעליו מאות רבות של כיסויים פתוחים בעיצובים שונים שמאפשרים לקהל לראות ולחוש את המגוון כולו ולבחור את הכיסוי המועדף עליו

שיתוף הפעולה הראשון הינו ״קולקציית הטאטו״ – עיצובים בלעדיים של אמני הקעקוע המובילים בארץ: אדית פיינטס ואביהו בין גידה מסטודיו GIDA שעיצבו כיסויים מיוחדים עבור הרשת
בנוסף יוצעו ברשת מותגי מעצבים כגון Guess, Karl Lagerfeld, Polo מוצרים שעד עתה לא ניתן היה להשיג בישראל


מבחר כיסויים לסמארטפונים // צילום: יחצ



לצד זה בניגוד לאיידיגיטל שפנתה למשתמשי אפל בלבד, בgoodiz יימכרו מוצרים המתאימים גם למערכת הפעלה אנדרואיד של המותגים והדגמים המובילים בשוק כדוגמת סמסונג ושיאומי לצד מוצרים המתאימים לאייפון

החלטנו למנף את המומחיות והידע הרב שנצבר באיידיגיטל, לבניית פתרון קמעונאי ייחודי מסוגו בארץ ולהשיק רשת חדשה המשלבת בין ערכי איידיגיטל של איכות ומקצועיות לערכים החדשים של רשת goodiz של מגוון וצבעוניות: אומרת איילת צרפתי-רוזן מנכ"לית איידיגיטל: באמצעות הרשת החדשה נוכל להגיע לקהל חדש שפחות נחשף לאיידיגיטל ולא רק לקהל של משתמשי אפל

חנות ראשונה נפתחת היום בקניון הזהב בראשל"צ וכן אתר יעודי החנות הבאה תיפתח כבר באפריל בטיילת באילת כאשר מתוכננת פריסה של 20 חנויות תוך 3 שנים
 

לוייםLEVIM

Active member

ייצוגית נגד פרטנר: מקפיצה מחירים בתום ההסכם מבלי להודיע מראש​

אושרה בקשה לתביעה ייצוגית שהגישו בשנת 2017 שני אחים לקוחות של החברה
בטענה כי פרטנר העלתה את מחיר ההתקשרות שסוכם איתם מבלי להודיע על כך
פרטנר: צורפו כלקוח עסקי ולכן לא קיבלו הודעות בהתאם לחוק הגנת הצרכן



בית המשפט המחוזי אישר הגשת תביעה ייצוגית נגד פרטנר
זאת לאחר שנטען כי התובעים שילמו לכאורה תעריף חודשי גבוה יותר מהתעריף שבו חויבו מאז שהצטרפו לתוכנית ללא קבלת הודעה מראש

החלטת בית המשפט ניתנה במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה בשנת 2017 כנגד פרטנר תקשורת בטענה כי היא מפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן
זאת בכך שהיא מתקשרת עם לקוחות לתקופה קצובה בעלות מוסכמת ובתום התקופה היא מחייבת אותם בסכום גבוה יותר מבלי להודיע להם על כך ומבלי לציין בעת ההתקשרות כי תעריף התוכנית צפוי לעלות

המבקשים שהגישו הבקשה הם אחים לקוחות של פרטנר העושים בטלפונים הסלולריים שלהם שימוש שהוא בעיקרו אישי ביתי ומשפחתי
האחים טענו באמצעות עו"ד רם גורודיסקי ועו"ד גל גורודיסקי כי אחד האחים התקשר ביוני 2015 בהסכם עם פרטנר באמצעות הטלפון לקבלת שירותי רט"ן לתקופה של 18 חודשים
החיוב החודשי המוסכם עבור תוכנית Special לעסקים עמד על סך של 46.80 שקל לחודש למשך תקופת ההתקשרות 18 חודשים, נטען כי פרטנר לא ציינה כי בתום התקופה צפוי תעריף התוכנית לעלות, עוד נטען כי עם תום תקופת ההתקשרות גילה האח כי החיוב החודשי שגבתה פרטנר עלה לסך של 65.67 שקל בשונה ממה שסוכם ושולם עד אז, בנוסף טען האח כי לא קיבל כל הודעה בדבר השינוי הצפוי בעלות התכנית גם האח השני טען להתנהלות דומה של פרטנר

מנגד טענה פרטנר כי היא שולחת לצרכנים המתקשרים עמה בעסקה קצובה הודעות בחשבונית ובנוסף היא שולחת להם מסרונים בהתאם
פרטנר טענה כי האחים צורפו לפרטנר כלקוח עסקי (ולא לקוח פרטי) בשל טעות של נציגה, לכן הוצעה להם תוכנית לעסקים מאחר שהמבקשים צורפו לפרטנר כלקוחות עסקיים בתוכנית המיועדת לעסקים הם לא קיבלו את ההודעות בהתאם לחוק הגנת הצרכן, מנגד טענו האחים כי אין הבדל בין המנויים אותם מכנה פרטנר "פרטיים" לבין אלה אותם היא מכנה "עסקיים" אלה גם אלה כפופים לחוק הגנת הצרכן ונהנים מהגנותיו

השופטת מיכל נד"ב: קבעה בהחלטתה לאשר הגשת תביעה ייצוגית: כי משאין מחלוקת כי פרטנר לא שלחה למבקשים הודעות לפי חוק הגנת הצרכן הרי שבהיותם צרכן היא הפרה לכאורה כלפיהם את חוק הגנת הצרכן, עוד נקבע בהחלטת השופטת: כי לאחר שקבעתי כי לא הוכח לכאורה שמדובר בטעות הרי שקיימת לכאורה קבוצה של כ11,811 אנשים שצורפו לתוכניות עסקיות שונות בעודם לקוחות פרטיים ואשר לא קיבלו הודעה

השופטת קבעה: כי היא מאשרת את הבקשה לאישור תובענה ייצוגית פרטנר וכי פרטנר תישא בשכר טרחה לבא כוח המייצג בסכום של 30,000 שקל
הקבוצה שבשמה תנוהל התובענה היא לקוחותיה של פרטנר שהם צרכן כמשמעותו בחוק הגנת הצרכן שלהם הסכם עם פרטנר לתקופה קצובה ושפרטנר גבתה מהם תעריף גבוה יותר מהמוסכם מבלי שקיבלו על כך הודעה מראש ובכתב קבעה

מפרטנר בחרו שלא להגיב
 

לוייםLEVIM

Active member

האפליקציה שתוריד לכם סרטונים מפייסבוק​

שומר וידיאו - הורדת וידיאו מפייסבוק

צפיתם בסרטון בפייסבוק ואתם רוצים להוריד אותו לסמאטרפון? היישום הזה יאפשר לכם לעשות זאת בקלות
לאחר ההורדה תוכלו לשמור את הסרטון ב"גלריה" ולצפות בו גם שאתם מנותקים מהרשת ובלי צורך להיכנס לפייסבוק

האפליקציה שהיא בעלת ממשק משתמש ייחודי ופשוט מזהה את קטעי הווידאו בפייסבוק ומאפשרת להוריד אותם ברקע בלחיצה אחת בלבד
טכנית יש שתי אופציות להורדה: העתקה של כתובת הסרטון הדבקתה באפליקציה ולחיצה על כפתור "הורד", השנייה: הרצת סרטון הווידאו באמצעות אפליקציית ההורדות והקשה על כפתור "הורד וידיאו"

תוכלו להוריד כמה סרטונים בו־זמנית עד איכות 4K
את הסרטונים שהורדו תוכלו להפיץ בכל דרך ולהעלות שוב לרשת או לרשתות החברתיות בכפוף לזכויות יוצרים
 
למעלה