אני מבין את הנקודה שלך אבל האם פער הנסיעה בין גברים לנשים
בעידן המודרני כל כך גדול? ועד כמה הוא בכלל או בהכרח קיים?
אשתי ואני, אנו הזוג היחיד [ממה שאני מכיר] ששנינו נוהגים על גיר ידני. ולכל אחד הרכב שלו. שנינו נוהגים די הרבה עבודה בית וכד' ויתרה מכך אשתי נוהגת יותר בהקשר של הילדים, בילויים וכד' שלא תמיד אני מצטרף... הקיצר הנקודה שלי היא שלדעתי היא לא נוהגת פחות ממני מבחינת קילומטראג' שנתי.
מצד שני הפער במיומנות ביננו מרקיע שחקים ולמרות זאת גם היא [ולא רק אני] לא תבעה את חברת הביטוח שלה ואולם הרכב שלה אינו נעדר מאינדנטציות ושריטות כפי ששלי.
הנקודה שלי היא שכיום נשים נוהגות כנראה לא פחות מגברים בכל מה שקשור למקומות העבודה וכו'. הפער כיום מתמצה כשמדובר בנהיגה משפחתית ואז בהתקבץ הגבר והאשה לאותו הרכב, אז כנראה הגבר ינהג ולפחות בזוגיות שלי זה באמת ככה.
אתה זוכר שרכבתי הרבה שנים בבינעירוני ירושלים ת"א. אז הייתי עסוק בלעקוף כל הזמן. אני לא זוכר בשום פנים שראיתי משמעותית יותר גברים מאשר נשים. הרושם שלי היה שהחלוקה המיגדרית שווה.
בכל ארצות המערב המתקדמות נשים נוהגות והרבה ובכל זאת הפער בעלות הביטוח קיים. לא נראה לי שהפער המדומה בקילומטראג' מסביר את זה. לי נראה שזה משמש תירוץ בידי הגברים לאיך קרה שהם מייצרים יותר נזק בעבור חברות הביטוח. לכן אני חוזר להשערה שלי שמה שחשוב זה המבנה והמיקום של מרכז פעמון גאוס. אולי אצל הגברים הוא מוסט ימינה ומרוח יותר כלומר יש יותר גברים מזיקים וזה שיש גברים שהם גם רוכבים כמוך וכמוני זה מאפיין את הצד השמאלי של הפעמון אבל הנזק ותשתיתו הכלכלית נגרם ע"י הצד הימני של הפעמון וגם למרכז הפעמון יש חלק בכך.
אולי לנשים יש תכונות שמגינות מפני תפיחת הנזק הכלכלי כגון פסיביות, הססנות ופחדנות.
אולי לגמל קשה לראות את דבשתו אבל לגמל סמוך
קל לראות את הדבשת הסמוכה
אתה רואה מה יצא? מלא תיאוריות והשערות שקשה להוכיח אבל מה שבטוח שניים יצאו כאן גמלים...