פוסט מעניין על כשל התחבורה הציבורית בחיפה

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
היא דווקא לא יורדת על המטרונית

פוסט מעניין על כשל התחבורה הציבורית בחיפה
ולמה המטרונית מפספסת. http://einatkr.wordpress.com/2014/01/25/על-תחבורה-ציבורית-טובה-על-חיפה-ועל-המטר/
היא דווקא לא יורדת על המטרונית
אלא טוענת שכל הקונספט מפוספס בגלל חוסר ארגון נכון של התחבורה בחיפה.
 

Ccyclist

Well-known member
הבעיה בתדירות זוועתית בשכונתיים.

פוסט מעניין על כשל התחבורה הציבורית בחיפה
ולמה המטרונית מפספסת. http://einatkr.wordpress.com/2014/01/25/על-תחבורה-ציבורית-טובה-על-חיפה-ועל-המטר/
הבעיה בתדירות זוועתית בשכונתיים.
הפוסט עצמו אינו עולה, אך כל פעם שאני קורא על חיפה בפורום (או במדורי נדל"ן) אני נתקע שוב ושוב בעובדה ששכונות רבות בעיר "זוכות" שפעם בשעה עובר בהן אוטובוס.

במצב כזה מה תועיל הכרמלית, המטרונית, קו מנהרות הכרמל או קו ראשי תדיר כלשהו אם החיבור מהתח"צ התדיר למקום המגורים עלול להוסיף שעה שלמה של המתנה? במצב כזה ברור מדוע תושבי השכונות האלו נמנעים מהתענוג המפוקפק.
 

cwen

New member
היא בהחלט מדברת על זה שם.

הבעיה בתדירות זוועתית בשכונתיים.
הפוסט עצמו אינו עולה, אך כל פעם שאני קורא על חיפה בפורום (או במדורי נדל"ן) אני נתקע שוב ושוב בעובדה ששכונות רבות בעיר "זוכות" שפעם בשעה עובר בהן אוטובוס.

במצב כזה מה תועיל הכרמלית, המטרונית, קו מנהרות הכרמל או קו ראשי תדיר כלשהו אם החיבור מהתח"צ התדיר למקום המגורים עלול להוסיף שעה שלמה של המתנה? במצב כזה ברור מדוע תושבי השכונות האלו נמנעים מהתענוג המפוקפק.
היא בהחלט מדברת על זה שם.
 
הנושא הזה עובר טיפול בשנים האחרונות אבל...

הבעיה בתדירות זוועתית בשכונתיים.
הפוסט עצמו אינו עולה, אך כל פעם שאני קורא על חיפה בפורום (או במדורי נדל"ן) אני נתקע שוב ושוב בעובדה ששכונות רבות בעיר "זוכות" שפעם בשעה עובר בהן אוטובוס.

במצב כזה מה תועיל הכרמלית, המטרונית, קו מנהרות הכרמל או קו ראשי תדיר כלשהו אם החיבור מהתח"צ התדיר למקום המגורים עלול להוסיף שעה שלמה של המתנה? במצב כזה ברור מדוע תושבי השכונות האלו נמנעים מהתענוג המפוקפק.
הנושא הזה עובר טיפול בשנים האחרונות אבל...
הטיפול לא הושלם.
במסגרת פרויקט "השכונתית" (2006-2008) העלו את התדירות במספר שכונות בכרמל ובאזור נו"ש. בל מקרה כזה העלו את התדירות לשלוש נסיעות בעה עד 19.00ושתיים אחרי כן.
במסגרת יישום המטרונית העלו את התדירות של קווים שכונתיים היסטוריים, אבל עדיין לא הביאו אותה לרמת מינימום מתקבל על הדעת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה