פולס?הצחקתם אותם!!!תקראו...

flowerboy69

New member
פולס?הצחקתם אותם!!!תקראו...

כבר סיפרתי פה על יציאת הדיוידי הראשון של להקת ההצדעה האוסטרלית לפינק פלויד. מדובר בדיוידי כפול כאשר הראשון הוא הופעה של שעתיים וחצי והשני כל מיני בונוסים שירים קליפים ועוד הלהקה הזו נחשבת כיום ללהקה הכי גדולה בעולם לשירי הפינק פלויד. הם קיבלו הסכמה מיוחדת מהפינקים לבצע את השירים ואת המופע המיוחד שלהם. הם קיימים כבר דיי הרבה שנים והם ערכו אפילו מסיבת הפתעה ליומולדת 50 של גילמור בהופעה מיוחדת של שירים של הפינק בנוכחותו יחד עם אישתו והמשפחה. בכל אופן לגבי הדיוידי-הרבה אנשים מחכים להופעה פולס שתצא כבר בדיוידי ועד שזה יקרה... אם חשבתם שההופעה הזו מדהימה-הצחקתם אותם... ההופעה של הלהקה האוסטרלית היא דבר שלא יאמן פשוט-הופעת ליזרים וזיקוקים מול קהל ענק עם אותו מסך עגול מפורסם מההופעות של הפלויד...ביצועים מופלאים לשירים כולל שעה ראשונה של ביצוע מלא של הדרק סייד!!! ברקע השירים הם מקרינים סרטים על המסך כאשר עם לקחו הרבה סרטים מקוריים של הפלויד ועבדו אותם ל"שנות האלפיים" עם אנימציה חדשנית וכל מיני הפתעות. כשהם שרים "שיין און יו" כל הבמה מוארת באור עצום כאילו בקטע של לזרוח... בשיר us and them מוקרן סרט עם כל מיני מנהיגי עולם וכל מיני דברים יפים אחרים... בקיצור-ענק שלא תאמינו שזה לא פינק בעצמם חובה פשוט לראות וכמו שאומרים באנגלית-אקסטרודינרי(יוצא מן הכלל) דניאל
 

aviah

New member
קשה לי להאמין

שגילמור מבין את מילות השיר Us and them. לא ברור למה הוא עצמו שר את זה בהופעות שלו.
 
The Australian Pink Floyd

הוא שם הלהקה. הם להקת המחווה הידועה והמצליחה ביותר מבין להקות המחווה של הפלויד. ב-1 באפריל בשנה שעברה, פורומנו הפך, ליום אחד, לפורום להקת הפלויד האוסטרלית. אגב א': הם לא עשו מסיבת הפתעה לגילמור. גילמור ערך לעצמו מסיבת יום הולדת 50, והזמין אותם לנגן שם, ואף הצטרף אליהם לכמה קטעים. אגב ב': התאורה שהאוסטרלים משתמשים בהופעות מבוססת על מופע התאורה של הפלויד. התאורים שנתת - האור בקטע של SHINE והקליפ של US AND THEM - הם בדיוק הדברים שהפלויד הראו והקרינו, בהופעות שלהם, למיטב ידיעתי (שכן לא הייתי בהופעה בעצמי, ואני מסתמכת על דיווחיי אחרים).
 

flowerboy69

New member
אז ככה

א-לפי דברי הסולן-הם הכינו לו עפ בקשת אישתו הופעה מיוחדת ולא הוזמנו על ידו כמו שאמרת(הדיוידי כולל סרט דוקומנטרי על הלהקה וזה מה שנאמר שם לפחות) ב-הקטעים בהופעה שלהם אכן מבוססים על המקור אך שונים ממנו כאילו שהם לקחו את הדברים לשנות האלפיים ושינו דברים כדי להתאים אותם להיום כבר ראיתי הופעות של הפינק וזה דומה בכללי אבל לא ממש באותו אופן.
 
ביצועים טובים מאוד יש להם

אפשר להוריד את TIME ו Comofortably Numb מהאתר שלהם בביצוע שלהם בהופעה חיה שנקראת The Austarlian Pink Floyd Show וביצועים נהדרים! ביחד עם הקהל. ותמונות שלהם מהמופע הנ"ל ועוד... בהחלט שווה הצצה... http://www.aussiefloyd.com אז הנה בשבילכם הגרסה שלהם לדארק סייד --->
 

One Echoe

New member
וואו.

שמעתי את כומפטבלי באתר, איזה ביצוע... זה כאילו פינק פלויד בעצמם. יש להם גיטריסט שמשחזר את הסאונד של גילמור כמעט אחד לאחד. פשוט מדהים.
 
למעלה