פוחדת שאולי...

תמר432

New member
פוחדת שאולי...

שלום בנות... אני מקווה שזה המקום הנכון ושתוכלו אולי להרגיע אותי קצת... אני בת 19 ויש לי חבר כבר 5 חודשים. לפני חודש וחצי שכבנו בלי קונדום, ונלחצתי אז לקחתי פוסטינור, למרות שהוא לא גמר בפנים. המחזור הגיע לאחר כמה ימים והכל היה בסדר. מאז שכבנו עוד כמה פעמים בלי קונדום, רוב הפעמים היו כמובן עם, ובכל הפעמים הוא לא גמר בפנים אלא בחוץ. המחזור שלי מאחר בשבוע, ואני לחוצה בטירוף כי המחזור שלי אף פעם לא מאחר. ישנן כמה תופעות כגון: נפיחות בשדיים וכאבי בטן שתמיד קורות לפני קבלת מחזור, אבל ברור לי שזה גם סימנים לתחילת היריון, ולכן עשיתי שתי בדיקות היריון, בהפרש של 3 ימים אחת מהשנייה, ושתיהן יצאו שליליות. ועכשיו לעזרה שלכן... הרי זה ידוע שפוסטינור עלול לשבש את כל התהליך הנורמלי שמתרחש בגופינו ועלול לעכבו, אז אני פוחדת שאולי הוא עיכב את הביוץ שלי ובעקבות כך התוצאות יצאו שליליות בגלל שעדיין אי אפשר לזהות היריון אצלי... או שאולי בגלל שלקחתי פוסטינור זה מעכב ואין מה לדאוג- יצאו תשובות שליליות פעמיים ואין סכנה להיריון... או שיש היריון מחוץ לרחם ...? אני ממש בלחץ ולא יודעת מה לעשות... אשמח אם תוכלו לייעץ, לעזור ובעיקר להרגיע! תודה :)
 

b a f i

New member
לא יודעת לענות לך

אבל למה לא לקחת גלולות ??מה העניין יש היום אמצעי מניעה מאוד טובים, ואם זה חבר קבוע אז אין שום הגיון לקחת צא'נסים מיותרים .
 

תמר432

New member
...

את צודקת, ואני באמת אתחיל לקחת בקרוב... קבעתי תור לרופא נשים ואני אתחיל להזיז את העניין הזה...
 

b a f i

New member
באותו התור אצל הרופא הוא יוכל לבדוק

אם את בהריון
 

טרי

New member
תעשי בדיקת דם

תבקשי מרופא המשפחה או מהגניקולוג בדיקת דם להריון כדי לוודא שאת לא בהריון. ותתחילו להשתמש באמצעי מניעה - בשביל זה הם קיימים....
 

תמר432

New member
...

הבעיה היא שאני בצבא, והתור הכי קרוב לרופא הנשים הצבאי הוא בסוף החודש... אני אתפגר עד אז מרוב לחץ... וברור שאנחנו משתמשים באמצעי מניעה, רוב הפעמים אנחנו שוכבים עם קונדומים... אבל היו כמה מעידות בשבועות האחרונים... :/ אין משהו אחר שאני יכולה לעשות כדי לוודא שאני לא בהריון?
 
../images/Emo207.gif שאלת מחזור

מאיזה יום סופרים במחזור איחור ? המחזורים שלי נעים בין 26-28 יום אני אמורה לספור לפי הממוצע או לפני המחזור האחרון? תודה מראש ברני שחודש שעבר קיבלה אחרי 26 יום והיום עשתה בדיקת הריון של הריונית....שלילית כמובן
 

b a f i

New member
יש לך אפשרות לגשת למיון ולהגיד

שיש לך כאב בטן ואיחור במחזור-יעשו לך בדיקות מקיפות, רק אח"כ צריך להפניה טופס ...(לא זוכרת את המספר) מהמרפאה שלך ולהחזיר את זה לבי"ח (זה טופס שמחייב בתשלום את הצבא) או שתלכי לגניקולוג באופן פרטי .
 

שרוו

New member
הריון מחוץ לרחם הוא לא כזה שכיח

וחוץ מזה לחץ לא מעכב מחזור, מהרגש שיש ביוץ הוא מגיע אחרי 12-16 ימים!!! הייתי מנסה עוד בדיקת שתן ומבקשת תור דחוף לרופא ומציינת את הבעיה (צבא או לא צבא).
 

etza

New member
לא יודעת לענות אבל

גם בהריון מחוץ לרחם יוצאת תשובה חיובית אז לפחות זה לא אומר כלום שנית- הלחץ שאת נתונה בו- הוא עצמו- עלול לעקב את המחזור מציעה לגשת לרופא- תשובה הכי מהירה והכי ודאית
 
למעלה