matrix200200
Active member
על זה אמר מארק טוון "if you didn't read a newspaper you are uninformed, if you read the newspaper you are misinformed"החשיבות היא בקידום הנושא לקהל הכללי.
קיבולת קווי הרק"ל הינה כשליש מקיבולת קו מטרו. זו עובדה שמוצדק להדגיש אותה. הקטעים התת קרקעיים של הקו האדום ישפרו אותו בהשוואה לקו קרקעי כמו רק"ל ירושלים או הקו הסגול, אבל הם לא ישנו את העובדה הבסיסית שמדובר באמצעי עם קיבולת מופחתת.
אני בכלל לא בטוח שכתבה שמלאה אי דיוקים ובורות מקדמת את הנושא של תחבורה ציבורית.
אגב אסף זגרזיק אמר בכתבה משהו אחר וקצת מצחיק אותי איך הפורום לא יוצא עליו בשצף קצף.
הוא אמר שתחבורה ציבורית בארץ היתה (ועודנה) אמצעי תחבורה שמראש נועד לאנשים עניים ובעיני אנשים מבוססים יותר שיכולים להרשות לעצמם רכב פרטי, היא כזאת.
היות ולא אמרת על זה כלום, אני מניח שאתה מסכים עם הקביעה הזאת.
מוזר באמת למה כל פעם שאני אמרתי את זה בפורום הנ"ל המוני גולשים היו חייבים להתווכח איתי ולהראות לי שאני טועה
לגבי הקיבולת, הכל כרגע תלוי בתדירות מקסימלית ותדירות בפועל שהקו האדום יאמץ בהפעלתו המסחרית.
חבל לחלק את העור של דוב שעוד לא ניצוד.