פודקאסט טמקא: אסף זגריזק אצל אטילה שומפלבי מסכם את הרק"ל והמטרו

matrix200200

Active member
החשיבות היא בקידום הנושא לקהל הכללי.

קיבולת קווי הרק"ל הינה כשליש מקיבולת קו מטרו. זו עובדה שמוצדק להדגיש אותה. הקטעים התת קרקעיים של הקו האדום ישפרו אותו בהשוואה לקו קרקעי כמו רק"ל ירושלים או הקו הסגול, אבל הם לא ישנו את העובדה הבסיסית שמדובר באמצעי עם קיבולת מופחתת.
על זה אמר מארק טוון "if you didn't read a newspaper you are uninformed, if you read the newspaper you are misinformed"
אני בכלל לא בטוח שכתבה שמלאה אי דיוקים ובורות מקדמת את הנושא של תחבורה ציבורית.
אגב אסף זגרזיק אמר בכתבה משהו אחר וקצת מצחיק אותי איך הפורום לא יוצא עליו בשצף קצף.
הוא אמר שתחבורה ציבורית בארץ היתה (ועודנה) אמצעי תחבורה שמראש נועד לאנשים עניים ובעיני אנשים מבוססים יותר שיכולים להרשות לעצמם רכב פרטי, היא כזאת.
היות ולא אמרת על זה כלום, אני מניח שאתה מסכים עם הקביעה הזאת.
מוזר באמת למה כל פעם שאני אמרתי את זה בפורום הנ"ל המוני גולשים היו חייבים להתווכח איתי ולהראות לי שאני טועה

לגבי הקיבולת, הכל כרגע תלוי בתדירות מקסימלית ותדירות בפועל שהקו האדום יאמץ בהפעלתו המסחרית.
חבל לחלק את העור של דוב שעוד לא ניצוד.
 
על זה אמר מארק טוון "if you didn't read a newspaper you are uninformed, if you read the newspaper you are misinformed"
אני בכלל לא בטוח שכתבה שמלאה אי דיוקים ובורות מקדמת את הנושא של תחבורה ציבורית.
אגב אסף זגרזיק אמר בכתבה משהו אחר וקצת מצחיק אותי איך הפורום לא יוצא עליו בשצף קצף.
הוא אמר שתחבורה ציבורית בארץ היתה (ועודנה) אמצעי תחבורה שמראש נועד לאנשים עניים ובעיני אנשים מבוססים יותר שיכולים להרשות לעצמם רכב פרטי, היא כזאת.
היות ולא אמרת על זה כלום, אני מניח שאתה מסכים עם הקביעה הזאת.
מוזר באמת למה כל פעם שאני אמרתי את זה בפורום הנ"ל המוני גולשים היו חייבים להתווכח איתי ולהראות לי שאני טועה

לגבי הקיבולת, הכל כרגע תלוי בתדירות מקסימלית ותדירות בפועל שהקו האדום יאמץ בהפעלתו המסחרית.
חבל לחלק את העור של דוב שעוד לא ניצוד.
הוא בפירוש מדבר על התפישה הזאת בביקורת: "זאת הסתכלות עקומה לחלוטין".
בלי קשר, אסף זגריזק הוא מהראשונים בתקשורת הישראלית הממוסדת שהעלה לתודעה את בעיית הביקוש המושרה, והוא גם מהבודדים שלא פותח ידיעות על פתיחת כבישים ומחלפים חדשים בכותרת "בשורה לנהגים". במציאות שבה מעטים טובים ממנו אפשר לסלוח לו על אי הדיוקים, גם אם לא חובה.
 

Ccyclist

Well-known member
על זה אמר מארק טוון "if you didn't read a newspaper you are uninformed, if you read the newspaper you are misinformed"
אני בכלל לא בטוח שכתבה שמלאה אי דיוקים ובורות מקדמת את הנושא של תחבורה ציבורית.
אגב אסף זגרזיק אמר בכתבה משהו אחר וקצת מצחיק אותי איך הפורום לא יוצא עליו בשצף קצף.
הוא אמר שתחבורה ציבורית בארץ היתה (ועודנה) אמצעי תחבורה שמראש נועד לאנשים עניים ובעיני אנשים מבוססים יותר שיכולים להרשות לעצמם רכב פרטי, היא כזאת.
היות ולא אמרת על זה כלום, אני מניח שאתה מסכים עם הקביעה הזאת.
מוזר באמת למה כל פעם שאני אמרתי את זה בפורום הנ"ל המוני גולשים היו חייבים להתווכח איתי ולהראות לי שאני טועה

לגבי הקיבולת, הכל כרגע תלוי בתדירות מקסימלית ותדירות בפועל שהקו האדום יאמץ בהפעלתו המסחרית.
חבל לחלק את העור של דוב שעוד לא ניצוד.

אני מסכים שיש חלוקה מעמדית מסויימת בתח"צ והעדפה מסילתית בקרב שכבות מבוססות יותר. אני גם מסכים שהיתה בעבר בעיה של יחס מתכננים כלפי התח"צ בארץ, יחס שהשתנה לטובה כשהבינו שבמקומות אחרים מעמדות הביניים ואפילו המעמד הגבוה משתמשים בתח"צ.

בתחילת האלף ראיתי גברות מאד מהודרות בקו הדיסטריקט בקנסינגטון מחליפות כרטיסי ביקור. ענף בנק של הקו הצפוני מלא בעובדי סיטי בחליפות. קו וווטרלו והסיטי מחבר את כל "חגורת הברוקרים" במחוז סארי לסיטי עצמה משום שרכבות היוממים של הרשת הארצית מסתיימות בתחנת הטרמינל של ווטרלו.

בסופו של דבר אין דבר אחר עם הקיבולת והאמינות של רשת מטרו טובה במרכז המטרופולין. כשיש דבר כזה אנשים מצביעים ברגליים.
 
למעלה