פדרה קורחה....

facundo te amo

New member
פדרה קורחה....

ספיישל פרידה... חשבהתי לפתוח כאן את כל הדיונים על פדרה,כולל תהגובות של הפרק היומי,עוד 3 פרקים אני כולי רועדת מפחדת... אני לא יודעת מה לעשווווווותתתתתתתתתתתתתת בךי פדרה?!??!?!?! נו טוב יש את בובה פראית זה יהיה הפעם הרביעית שאני רואה אז יאלה לשרשרררררררר
 

LIAH1

New member
הורסיו התאבד


איזה סוף קטלני...
 

danielwhatu

New member
האם הורסיו ימות או לא!


הוא לאאאאאאאאא
... מוזר כי הוא ירה לעצמו בראש - במוח! אני אבכה כשייגמר
 

זהבית261

New member
יש לי שאלה, כנסו!

היה לקוסטה ולפונסה ולעוד כמה אנשים סרטים שחורים על היד מה זה אומר??????
 

Gitana

New member
הסרטים השחורים זה אות לאבל...

מכיוון שלאוטרו הבן של קוסטה מת הוא שם את הסרט השחור... לשאר האנשים בטח גם היה כי בפרק של היום ערכו את הלוויה של קוסטה.
 

coco rulz

New member
יש לי שאלת


ראיתי תמונות וגם אמרו לי שקוסטה צולב את קורחה.. עכשיו השאלה שלי היא ככה : האם הוא ימות? מה יקרה עם זה בסוף?
 

chiquitito15

New member
תשובה


למרות שאני לא רואה אני יודע. קוסטה יצלוב את קורחה ויתפללו בשבילו והוא יקום לתחייה משהו כזה...
 

coco rulz

New member
אבל

איך בדיוק הוא לא ימות? מה הוא באמת יקום לתחיה כמו שענו לי?
 

Gitana

New member
תקציר הפרק האחרון!!!


שמתי אותו כשהטלנובלה נגמרה בארגנטינה...הנה הוא שוב למי שפספס: צלבו את קורחה והוא גוסס...הפקד שעזר לקוסטה לצלוב את קורחה מתחרט על ששיתף פעולה אחרי שרואה את מצבו של קורחה. קוסטה שם לב שהוא חוזר בו ולכן יורה בו. הפקד מצליח להגיע פצוע לבית החולים ומספר שם היכן נמצא קורחה. הורסיו ופונסה מחליטים ללכת ולחלץ את קורחה. פונסה הולך להודיע לסנטו. הורסיו מספר לקלרה על קורחה, היא תחילה לא מאמינה לו אבל אנה אומרת לה שזה נכון. ושלושתם הולכים לחלץ את קורחה יחד עם מסינה ועוד אנשים. קלרה אנה והורסיו מגיעים למקום שבו נמצא קורחה גוסס, קוסטה יורה בהורסיו ופוצע אותו. הורסיו מבקש מקלרה ואנה לרדוף אחרי אביו. קלרה מאיימת באקדח על קוסטה אך מרוב יריות באויר נגמרו הכדורים, קוסטה כעת מכוון אליה אקדח אך אנה מגיע מאחוריו ודוקרת אותו בסכין. כולם חושבים שהוא מת. קלרה מגיע להיכן שנמצא קורחה, בינתיים הספיקו להוריד אותו מהצלב, הוא כבר היה מת ומלא בדם. קלרה הרוסה וכולם בוכים סביב קורחה. בינתיים אנה עומדת מול נהר...היא חושבת על קורחה ונכנסת למים...הולכת והולכת עד שהמים מכסים אותה וכבר לא רואים אותה כלל. קוסטה מגיע למקום שבו כולם התאספו סביב קורחה, הוא מתחיל לצעוק שקורחה היה הנבחר ושהוא היה צריך להיות השולט של כולם באדמה החדשה. כולם לוקחים את הרובים שלהם ומתחילים לירות בקוסטה עד שהוא מת. אחרי שכולם רואים שקוסטה מת הם מתאספים שוב סביב קלרה שמחזיקה בזרועותיה את קורחה המת. כולם בוכים ומתפללים שיקרה נס שיציל את קורחה! פיפו בוכה ומתחנן לאמותציל את קורחה. באותו הרגע קורחה נושם!!!!! כולם מאושרים ומודים על הנס שהתרחש!!! כעבור מספר חודשים... סנטו שהוא ראש העיר החדש של לה קרוס משוחח בטלפון עם טטה. מסינה חוטפת לו את הטלפון מהיד מאיימת על טטה שלא תתעסק עם בעלה אחרת היא תהרוג אותה. סנטו תופס את מסינה ומנשק אותה. מצ'ה והורסיו בבואנוס איירס, מצ'ה גונבת כמה טבעת ומציעה להורסיו נישואין, הורסיו המאוהב נענה לה בחיוב. לורדס עם בטן ענקית! עובדת כאחות בבית החולים של פונסה והיא מאושרת שלאביה יהייה חבר חדש!!! קורחה ממשיך להיות נמלט מהחוק וממשיך לגנוב מהבנקים אך הוא מאושר מאוד עם קלרה. קלרה עומדת ללדת, על מנת שהוא יוכל להיות נוכח בלידה הוא מתחפש לאח של בית החולים וכך מלווה את קלרה בלידת בנם. סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

danielwhatu

New member
שאלת ספויילר בנוגע לאנה|\ספוילר|

מה אנה בפרק האחרון תמותת?????????
עד שכבר מצאו לה סוף חיובי........
 

Gitana

New member
תשובה לגבי אנה

אנה תמות הפרק האחרון...כפי שכתבתי בתקציר היא נכנסת למים ולא רואים אותה יותר...היא פשוט מתאבדת... בסוף הפרק גם רואים שדריו ואליסיה מגיעים לבית קברות בשביל להביא פרחים לקברים של אנה ומרסיה שקבורות אחת לייד השניה.
 

זהבית261

New member
איזה אכזבה!!!!!!


קורחה לא ינוח בסוף?????????? מה זה השטויות האלה? למה הוא עדיין יהיה מבוקש??????.. הרי הוא לא עשה כלום. אני מאוכזבת מאוד. אני מצטערת שהתחלתי לראות את הנובלה הזו כי בדר"כ הגיבור חי באושר ועושר לא????? לא הבנתי מה הקטע המסריח הזה.
 

LIAH1

New member
השרשור הזה מלא


חלקם גם לא מסומנים...
למתנזרים למיניהם מומלץ לשמור מרחק
 

Mastoolit

New member
אמאלה איזה פרק

הטלנובלה הזאת הופכת להיות חולנית מרגע לרגע.. וזאת רק אני או שהמילה "בן ז***" הופיעה בפרק הזה מספר הגדול מ-10 פעמים?! ומצ'ה באמת סתומה, קצת שכל לא יזיק לה מה שהה לה בתחילת בנובלה. רק שאני אבין מה הקטע של מנואל לטבול את הידיים שלו בדם בע.
 

LIAH1

New member
מצ'ה ממש התהפכה

לחלוטין לעומת מה שהיא היתה בתחילת הטלנובלה
היא היתה אישה חזקה ומלאת תושיה. עכשיו היא תלותית, חלשה וחסרת עמוד שידרה. מאוד מאכזב מה שנהייה ממנה
חחחחח כן... היחו דה פוטה זה מילת מפתח בטלנובלה הזו
 

danielwhatu

New member
יש גם את!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הומו דמיירדה זונה דמיירדה סוסה דמיירה ועוד מלא - דמיירדהההה
 
למעלה