פדיחות, פדיחות, פדיחות!!! ../images/Emo4.gif
רציתי להכין עוגיות סנדביץ ריבה. (אני עדיין רוצה) במתכון כתוב 250 גר' חמאה. אצתי לי בקלילות למקרר והוצאתי 2 חב' חמאה: האחת של 200 גר' והשניה של 100 גר. והכנסתי לתבנית. הוספתי חומרים ותוך כדי לישת הבצק הבנתי פתאום ששכחתי לחתוך את 100 גר' החמאה לחצי... כך שכרגע אני לשה בצק עם 300 גר. אז מה? הלכה הדיאטה (עם כמות השומן הזאת?)? נראה לכם שייצא מזה משהו טוב או סתם יציקת שומן? להמשיך להכין או אולי להוסיף עוד משאר החומרים? או בכלל להזביל? המתכון - לא זוכרת של מי (סליחה, סליחה...) 250 גר' חמאה 2/3 כוס א.סוסר 2 כפיות ת.וניל 1 חלבון 1 ביצה 2 כוסות קמח+2 כפות קמח (כמובן ששמתי יותר כדי היצא בצק. 1/2 כוס ריבת תותים א.סוכר. ליצור בצק מהחומרים ולהניח במקרר לשעה. ליצור סנדביצים כשבינהם הריבה. לאפות ולפזר א.סוכר.
רציתי להכין עוגיות סנדביץ ריבה. (אני עדיין רוצה) במתכון כתוב 250 גר' חמאה. אצתי לי בקלילות למקרר והוצאתי 2 חב' חמאה: האחת של 200 גר' והשניה של 100 גר. והכנסתי לתבנית. הוספתי חומרים ותוך כדי לישת הבצק הבנתי פתאום ששכחתי לחתוך את 100 גר' החמאה לחצי... כך שכרגע אני לשה בצק עם 300 גר. אז מה? הלכה הדיאטה (עם כמות השומן הזאת?)? נראה לכם שייצא מזה משהו טוב או סתם יציקת שומן? להמשיך להכין או אולי להוסיף עוד משאר החומרים? או בכלל להזביל? המתכון - לא זוכרת של מי (סליחה, סליחה...) 250 גר' חמאה 2/3 כוס א.סוסר 2 כפיות ת.וניל 1 חלבון 1 ביצה 2 כוסות קמח+2 כפות קמח (כמובן ששמתי יותר כדי היצא בצק. 1/2 כוס ריבת תותים א.סוכר. ליצור בצק מהחומרים ולהניח במקרר לשעה. ליצור סנדביצים כשבינהם הריבה. לאפות ולפזר א.סוכר.