פדיון תגמולים-מביטוח מנהלים
בעוד כשבועיים אני אמורה לפדות כספי תגמולים מביטוח מנהלים הוני וזאת לאחר שלא הייתי מועסקת,במשך חצי שנה מיום הפיטורים לאחרונה קיבלתי מכתב לגבי תוכנית אחרת שבו נאמר שעל פי חוק ההסדרים ינוכה 35%מהסכום לפדיון (על תוכניות החל מ 1.01) כשפניתי לסוכן הביטוח הוא אמר שבתוכניות ההוניות אין את הנכוי הנ"ל והפדיון הוא מלא בכדי להמנע מ"הפתעות" לא נעימות ברצוני לדעת האם נכון הדבר שלא ינוכו 35% , מיכוון שהתוכנית הונית?
בעוד כשבועיים אני אמורה לפדות כספי תגמולים מביטוח מנהלים הוני וזאת לאחר שלא הייתי מועסקת,במשך חצי שנה מיום הפיטורים לאחרונה קיבלתי מכתב לגבי תוכנית אחרת שבו נאמר שעל פי חוק ההסדרים ינוכה 35%מהסכום לפדיון (על תוכניות החל מ 1.01) כשפניתי לסוכן הביטוח הוא אמר שבתוכניות ההוניות אין את הנכוי הנ"ל והפדיון הוא מלא בכדי להמנע מ"הפתעות" לא נעימות ברצוני לדעת האם נכון הדבר שלא ינוכו 35% , מיכוון שהתוכנית הונית?