פדופיל סדרתי שמר על נערה בביה"ח- ותקף

ButtercupA

New member
פדופיל סדרתי שמר על נערה בביה"ח- ותקף

המשטרה חוקרת: איך הועסק רוצח פדופיל בביה"ח מנהלת סניף בעמותת מט"ב זומנה לתת עדות לגבי העסקתו של הרוצח והפדופיל המורשע שנעצר בבית החולים מאיר בחשד שביצע מעשים מגונים בנערה שעליה הוצב לשמור. "אסור לנו לבקש תעודת יושר מעובד ולכן לא הייתה כל דרך לברר על עברו", הסבירה. מנגד, מבהירים במשטרה: "הם מחויבים לבקש אישור העסקה מאיתנו לכל עובד" המקרה הקשה מעלה סימני שאלה רבים סביב מערך סינון העובדים בו נוקטות חברות כוח האדם, שלרוב מספקות עובדים לתפקידי ביטחון רגישים ועבודות עם ילדים. בתוך כך, אמורה ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת לאשר בקרוב הצעת חוק להרחבת המוסדות בהם אסור להעסיק עברייני מין. את ההצעה יזמו חברי הכנסת אורי אריאל ואורלי לוי-אבקסיס בעקבות פניה מהמועצה הלאומית לשלום הילד. בדיון שהתקיים השבוע בוועדה השתתפו נציגים ממשרדי המשפטים, הרווחה והחינוך, וכן נציגי המשטרה.
 

נומלה

New member
לפעמים אני שואלת את עצמי

איך דברים שנראים לי כל כך אלמנטאריים (כמו הרחקת עבריני מין מסביבת ילדים, אולפחות לא לקרב אותם בכוונה) מצריכים חקיקה כדי לגרום למעסיקים של אנשים כאלה קצת לחשוב!
 

ButtercupA

New member
כנראה שלהרבה יותר מדי אנשים

נוח לא לחשוב. כשיש חוק, חייבים לחשוב.
 

nogaash

New member
הבעיה היא לא אצל מעסיקים

הבעיה היא באמת בחוק, למעסיק פוטנציאלי אסור לבקש ממבקש עבודה תעודת יושר, וגם אם בכל זאת קורה שמעסיק מבקש, תעודת היושר באה רק על הדף הראשון, המאשר אם יש או אין רישום פלילי, אבל את הדף השני עם הפירוט הוא לא מקבל, ככה שבכל מצב המעסיק לא יכול היה לדעת שמדובר ברוצח פדופיל. בכל אופן, הבעיה היא הרבה יותר רחבה, לפעמים לזכויות האדם האדם ולהגנה על הפרטיות נותנים יותר מדיי משקל ולא מבינים שאנשים שפגעו בילדים, אנסו ורצחו (ועשויים לעשות זאת כמובן, כי בכל זאת מדובר במחלה, זה לא משהו שחולף מאליו) אסור להגן על הפרטיות שלהם וחובת הציבור לדעת. לדעת מי הם, היכן הם גרים והיכן הם מבקשים לעבוד, חובה לסרס אותם כדי שלא יפגעו שוב, זכויות האדם כאן לא אמורים לקבל כאן תוקף, אלא זכויות הילד! ו.. כן, אנחנו צריכים את המחוקק בשביל זה.
 

מחשבות

New member
כשמורה (גבר) רוצה לעבוד כמורה משרד

החינוך יכול לבקש תעודת יושר מהמשטרה ולקבל. קרן קרב יכולה ומעסיקה גברים, אבל מסרבת לספק תעודות יושר עבור מדריכיה למרות שאלה עובדים במערכת החינוך. תגידו שזה תקין.
 

נומלה

New member
לא יודעת האם זה תקין

אני מתרחקת מבתי ספר שעובדים עם קרן קרב. יש עוד כאלה? זאת לא המלחמה של אתמול?
 

מחשבות

New member
המלחמה של אתמול? רבים הם בתי

הספר העובדים עם קרב וזה לא נפסק לרגע. מובן שאלה בתי ספר לא מהחזקים.
 

nogaash

New member
אני לא יודעת אם הם מקבלים

את שני החלקים של התעודה, נראה לי שהם מקבלים רק את הדף הראשון שאומר אם יש או אין לי רישום פלילי.. אבל את הפירוט הם לא מקבלים, הרישום פלילי יכול להיות גניבה מחנות כשהיה נער או על רצח ופדופיליה, זה לא משנה אם הם לא רואים את זה ולא יודעים על מה הרישום פלילי..
 
למעלה