פגשתי את הראל סקעת!!! :):):)

  • פותח הנושא mic22
  • פורסם בתאריך

mic22

New member
פגשתי את הראל סקעת!!! :):):)

אוקי.. אז הייתי בהקרנה של מיכאלה עם חברה שלי, (שהיה בכפר סבא) ואמרתי לה: יו איזה מגניב אם סקעת יהיה פה, ואף אחד לא ישים לב אליו כי כולם יהיו עסוקים במיכאלה.." ואז היא כזה: כן בטח.. בקיצור לא היה כזה כיף, ובדרך שהלכנו ראינו מחוץ לחנות אלקטרוניקה איזה 10 בנות... ואז שאלתי מי זה שם, ואמרו לי שהראל סקעת. חטפתי שוק! כמעט התעלפתי! קיצר, לא נתנו לנו להכנס.. אם הייתי באה שתי דקות קודם הוא חילק שם חתימות.. אבל לא נורא.. הוא היה כזה מותק! הוא לבש כובע תכלת מקסים והוא היה כזה מותק!!!! אבל הוא היה מזה מסכן.. הוא יצא מהדלת האחורית וכולם רצו אחריו.. גם הוא היה די עצבני והוא די מתעלם מאיתנו אבל מסכן הוא גם אמר בפנאי פלוס שהוא עייף מהמעריצות והוא היה רוצה קצת שקט.. אבל היא היה מזה חמוד.. :) לפני שבאתי הוא חילק חתימות וגם הצטלם עם כמה.. אבל לא נורא בכל זאת צילמתי איזה 3 תמונות שלו.. חמוווודד... לא נראה לי יצאו תמונות כל כך טובות, כי מצלמה תמיד עושה שזה יראה עוד יותר רחוק ממה שזה באמת, אבל אם אתם רוצים אני אשים אותם מתי שאני אפתח.. סקעת המלך!! מותק!!!
 

fushi e

New member
../images/Emo2.gif

רר הייתי בקניון. שונאת שאני מפספסת. ולמה פור גאד סייקס היו זיקוקים? ומיליוני אנשים?! זה סך הכל הפרק האחרון של מיכאלה. :| נראה לי שהזיקוקים היו מיועדים לזכייה של סקעת. ופשוט לא היה מה לעשות איתם בסוף, אז שמו היום.:p
 

Sweet Misery

New member
../images/Emo6.gif

גם אני הייתי די אמורה להיות שם, בת דודה שלי רצתה ללכת ולקחת אותי איתה. אבל לא הלכתי. לא נורא, בואי לדום.
 

Sweet Misery

New member
אני הולכת עם חברים

ואני גם יכולה לארגן כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת אם אתן מעוניינות.
 

Sally Bowles

New member
בדום רק סקעת מופיע???

או שעוד אחרים מכוכב נולד מופיעים איתו???
 

charmingirl

New member
../images/Emo6.gif

לגבי הזיקוקים.. שמעתי פתאום זיקוקים בבית, איך שנכנסתי הביתה וחזרתי מהקניון.. הייתי יכולה אפילו לראות! ויש מצב שזה היה מיועד לו, באמת לא היה קשור עכשיו הזיקוקים ולגבי סקעת, טוב זה קצת צומי, הוא אמר שהוא רוצה את השקט הנפשי שלו- מקובל על כולנו. אבל מה הוא מצפה?? הוא בא ליום שהקניון מוצףףףףףףףףף באנשים ומצפה שלא יזהו אותו גם אם הוא בא עם כובע כחול? (וכובע בחושך? נו באמת..)
 

charmingirl

New member
בימינו יש פתרון-ג'ל..

אבל הוא באמת נשמע עצבני קצת לפי "פנאי+" שכל הזמן מטרידות אותו ילדות בנות 12 בדרישה שיעשה להן ילד.
 
למעלה