פגשתי אותם בפאב בלב העיר

אלה1000

New member
פגשתי אותם בפאב בלב העיר

אתמול בערב חשתי רעב. רעב מציק ומכלה. רעב שיש למלא. והחלטתי לצוד לי טרף. יצאתי לפאב חביב ואפלולי במידה. התיישבתי בתנוחה מזמינה, ובהטטי סביב. כוס יין אדום. מבטים סקרניים, חיוכים. אחרי רבע שעה הוא התיישב לידי. תמיר. גדול. ראשו מגולח. עיניים כחולות. "אז מה שלומך הלילה?", הוא שאל. "רעבה", עניתי, "רעבה מאוד". "אני פה עם חבר", הוא לחש. "אין בעייה", עניתי, "שיבוא גם הוא". בדרך לדירה שלי טעמתי את החבר. הוא היה כהה יותר. קשוח פחות. יותר מחייך. השפתיים שלו היו רכות והמגע מלטף. הגבוה נעץ בנו מבטים מהמראה. רואה את הנשיקות. מקשיב לגניחות.ולא אומר דבר. כשהגענו הבייתה הייתה מן מבוכה ראשונית. החבר מזג יין בשעה שהגבוה אחז בי מאחור. הוא נשק לצווארי והעביר ידיים מלטפות לאורך גופי. חופן את שדי גולש אל בין רגליי. את היין שתינו במיטה. שכבתי בינהם. האחד מלטף והאחר חודר, האחד בפי והאחר בגופי, האחד אוחז בי והשני נושק לי...ושוב ושוב ושוב, ועוד ועוד ועוד. וגניחות וצרחות, והבטחות, וזיעה מתוקה שניגרת על הסדינים, וגופי שלי שרוטט מעינוגים. טעמתי הכל - אצבעות, לשונות, ידיים, שפתיים, איברים קשים, שרירים חסונים, מכל כיוון ומכל עבר. עד שנעלמתי, אבודה, בסחרחורת של סיפוק ושל תשוקה. פגשתי אותם בבר בלב העיר.
 
תהיי בריאה, נשמה

אמנם פגמת באיזון הקוסמי (ובטח השארת מישהי אחרת בלי זין הלילה) אבל סחטיין עלייך לדורי דורות. אחחח, איפה הימים שאני הייתי משתרללת ככה ועושה אותם בצמדים? איפה?
 

אלה1000

New member
איפה באמת

וחוץ מזה האיזון הקוסמי נמשר כי לילה לפני לא היה לי אף אחד... :)
 
איפה?

 

הולמס 30

New member
כל הכבוד

ככה אני אוהב. היי לדוגמה ולמופת לכל אחיותייך עלי והצליחי
 
פגשת אותם בפאב בלב העיר.

אבל הפגישה הנוגעת יותר היא עם עצמך. חשבתי על רעב שמתפרץ אצלי ואיפה הוא ואיך הוא פוגש אותי ואיך הוא מצליח להפעיל או לשתק. רעב שפורץ גבולות. רשמתי לעצמי לנסות. :) אהבתי
 

בת עולם

New member
מסחרר

אהבתי את הכתוב את האומץ אותך זה סוג החוויות שלי חסר תעבירי לי קצת מהאומץ שלך?
 
למעלה