פגרה מאולצת ליפני מרתון טבריה --- הצילו

GilKirshenberg

New member
פגרה מאולצת ליפני מרתון טבריה --- הצילו

בשבוע האחרון ליפני טבריה הושבתתי לחמישה ימים עקב בעיה רפואית. היפסדתי את השבוע האינטנסיבי ביותר בתוכנית ואת הארוכה האחרונה. אני ניזכר בהתרוממות הרוח אחרי ארוכה אחרונהת ואבוי ..... אבל זהמצריך טיפול פסיכולוגי. לעיניננו. ריצה ארוכה אחרונה(35 ק"מ) ליפני שבועיים (5 שבועות ליפני טבריה). בית שאן ליפני 9 ימים שבוע שעבר - מושבת5 ימים ומפספס את הארוכה מה לעשות ? 1) להיכנס לטיפר ולהתעלם מההשבתה ? 2) לבצע שבוע אינטנסיבי וארוכה 13 יום ליפני טבריה ? 3)משהו באמצע ? בתודה מראש
 

Gooli32

New member
לדעתי, להתעלם.

כמו שעושים בדרך כלל, אני לא חושב שיש חשיבות לתזמון ההשבתה. תמשיך תכניות כרגיל, בהנחה וגם הם לא קשים לך מידי.. מה הייתה סיבת ההשבתה?
 

GilKirshenberg

New member
מה בדבר הארוכה ?

תודה על התגובה. מדובר בדלקת חידקית (כף רגל עד השוק). אני על אנטיביוטיקה עדיין אבל מאתמול חזרתי לרוץ. האמת ההתלבבטות היא בעיקר על הארוכה. יוצא לי 5 שבועות פער בין ארוכה אחרונה למרתון. חשבתי אולי רגוע השבוע מלבד ארוכה של 30 בשישי (13 יום לפני המרתון) מה דעתך/דעתכם ?
 

Mountain Man

New member
סבלתי מאותה בעיה - ממשיך בתוכנית כרגיל

במקרה שלי, שבוע ללא ריצה עקב מחלה של אשתי וביקור של אמא מחו"ל. (אני לא יודע מה היה יותר קשה לאשתי...) בהצלחה ונתראה במרתון!
 

GilKirshenberg

New member
מה בדבר הארוכה ?

תודה על התגובה. האמת ההתלבטות היא בעיקר על הארוכה. יוצא לי 5 שבועות פער בין ארוכה אחרונה למרתון. חשבתי אולי רגוע השבוע מלבד ארוכה של 30 בשישי (13 יום לפני המרתון) מה דעתכם ?
 

Gooli32

New member
שום ארוכה של 30

תכניות כרגיל! מה שהיה היה. עדיף מעט חששות מאשר להגיע לתחרות עם מעט תשישות.
 
למעלה