פגישות עיוורות

yaron1975

New member
פגישות עיוורות

השאלה שלי מופנית יותר לבנות שבפורום אבל אשמח אם גם בנים יזדהו איתי. ישנה תופעה מאד מעצבנת בקרב בנות דתיות ( אולי גם חילוניות, אני נתקלתי רק אצל דתיות), שכאשר יוצאים לפגישה עיוורת ויש עניין להמשיך משום מה לוקח די הרבה זמן עד שהבחורה מראה עניין ושותפה לקשר באופן אקטיבי כלומר היא לא תיזום שיחת טלפון לבחור לאחר הפגישה השניה ואפילו השלישית וח"ו להציע להפגש מתישהו אלא זה אמור לבא מהבחור. תאמרו לי למה אתן מתנהגות כך או שנפלתי על בחורות דפוקות ואני סתם עושה הכללה, ואתם הבנים תגיבו האם אתם מסכימים או לא ומה עושים כדי לפתור את הבעיה. נ.ב סתם לידיעה אני בן 26
 
ירון, הכל נובע מתוך צניעות גרידא

זה הכל!! זה לא צנוע שבחורה תיזום פגישה עם בחור, לפחות לא בהתחלה כששניהם לא בטוחים בקשר. זאת דעתי הצנועה
 

לב שלם

New member
התירוץ לא מתקבל, אריאלה...

קודם כל יש כמה בנות דתיות יוזמות אבל הן כל כך מעטות לצערי. הבעיה היא שאתן עושות חיבור בין צניעות ליוזמה. בנות דתיות הן ברובן הגדול מאד פאסיביות. וזה כל כך, אבל כל כך עצוב, ועוד יותר מזה - מרגיז. יוזמה היא דבר מבורך אצל בנות והאמת שגם לא מעט חילוניות נשארות פאסיביות ונותנות לבחור ליזום...כאילו שאין בחורים ביישנים בעולם..... תתחילו ליזום ראבק! זה משגע איך שבחור צריך ליזום כל הזמן ולנסות להרשים, בעוד הבחורה יושבת בצד וכאילו מחליטה אם הבחור עובר או נכשל. אני יכול להביא לכם לפחות הסבר אחד לפאסיביות הזו, וזה קשור למה שאריאלה כתבה. כשבחור ובחורה לא בטוחים בקשר, זה שיזום הוא גם זה שיפגע אם הצד השני ידחה את היוזמה, ובנות דתיות הולכות על בטוח...אם מישהו יפגע עדיף שזה יהיה הבחור כי הבחורה עדינה וזה ישבור את ליבה... בחורים מתגברים יותר מהר... אז זהו, שלא!!! גם אם אתן לא מסכימות עם מה שרשמתי, תנסו להסתכל על זה מנקודת מבט של הבחור, אולי תבינו סוף סוף... לב שלם.
 
רגע רגע רגע!!!../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

סליחה סליחה סליחה! אז תסביר לי למה אתם כל הזמן מנסים לעשות רושם שאתם כאלו "שאקלים"?? תמיד "גברררררים"..... פתאום אתם חלשלושים? (חס ושלום! איך אני יכולה להגיד את זה??) אה... זה אתם הבנים שמביאים את זה עליכם.... פעם קשוחים... פעם לא... תחליטו!!! אבל.... אני מבינה למה ה"נורמה" מעצבנת אותכם- שמקובל שהבן הוא היוזם... זה ככה כדי שלנו יהיה יותר קל! פחחחחחחח!!!
 

אאבבגג

New member
לב, אנחנו דתיות ולא חילוניות!!

זה לא צנוע שבחורה תתחיל עם בחור ותציע לו כל מיני הצעות. אם הם כבר בקשר בטוח אז אפשר להגיד, נו ממילא. נכון שיש את העניין גם של הביישנות ותגיד מה שלא תגיד בחורות באמת ביישניות יותר מגברים וגברים באמת מתגברים מהר יותר כי הם שכליים והנשים הם רגשיות מטבעם. זה לא אומר שהפרידות לא כואבות להם. בטח שזה כואב אבל הם יותר רציונלים. אנחנו הנשים רגשניות יותר. מה לעשות?! ואני שוב אומרת: שורה תחתונה - אנחנו דתיות וזה פשוט לא צנוע.
 
תראה...

לפי דעתי האישית ברור שהבחור צריך ליזום,והוא זה שצריך להתקשר לבחורה ולשאול איך היה הפגישה...או מה היא אומרת... להפגש שוב, או לא להפגש שוב... ואם לא מתאים,אז לא מתאים... עניתי לך? שיהיה בהצלחה לך,וגם לי :))) בעצם לכולנו :)
 

בראון

New member
אריאלה, שאלה.

מה ההבדל ברמת הצניעות בין מקרה בו הבחור הוא מתקשר או "מתחיל" לבין מצב בו הבחורה היא יוזמת. איפה השוני הצניעותי. ממש לא מבין. מכיר את העמדה המעמידה את האשה במקום מאוד ספציפי, עמדת ה"מקבל" הפאסיבית וכו´ אך לא מבין מה הקשר בין כך לבין צניעות. וחוץ מזה אני גם לא מסכים עם עמדה זו, לדעתי דברים השתנו, אבל זה כבר נושא אחר.
 

Mr Coffee

New member
אני מסכים עם כולם

כי מצד אחד זה נכון שזה לא צנוע אם מישהי תתחיל איתי ברמזור אני לא אחשוב עליה שהיא לא צנועה אז נכון שיש כאן "ראש קטן מצד הבנות" אבל אולי זה בגלל שיש גברים שיקטלגו התנהגות מסוימת כחוסר צנועות... לדעתי ההבדל כאן הוא דק בין יוזמה לחוסר צניעות שזה שני דברים שונים לחלוטין לסכום הבילבול השאלה היא האם בחורה לא תתקשר בגלל ה"ראש הקטן" או בגלל החשש ממה שיגידו עליה במדה והיא תגיד "היה מגניב ואני מעונינת להמשיך" וחוץ מזה מה אכפת לך לשאול בעצמך? אפשר גם לעשות את זה בעקיפין ובצורה כזו שתקלוט מראש מה היא חושבת ותנהג בהתאם... מחלקת מי שניסה להבין יותר מפעם אחת ולא הצליח זה לא אשמתו.... (טיפ: ברגע שחוסר התענינות מהצד השני לא מהווה איום על טיבו של הצד הראשון החיים יותר קלים...)
 
למעלה