פגישה לא אפקטיבית

פגישה לא אפקטיבית

בנים, אם אתם נפגשים, ומהרגע הראשון אתם קולטים שזה לא זה, האם אתם מעדיפים תוך 40 דקות לחתוך את הפגישה, או לזרום איתה שעה וחצי שעתיים כדי שהיא לא תיפגע? בנות, אתן הייתן מעדיפות שהבחור יסיים מהר את הפגישה כדי שלא תחשבו שזה הולך לכיוון חיובי, או סתם כדי שלא תיקשרו אליו (לא יודע איך זה יתכן בשעתיים, אבל היו דברים מעולם) ולכן אם הבחור חושב שזה לא מתאים, עדיף שיסיים מהר, או שעדיף פגישה מלאה, ואם לאחר מכן הבחור מחליט שלא, אז לא נורא. לדעתי עדיף פגישה מלאה, רגילה, אפילו אם זה נראה שלא בכל מצב. יש לי המון סיבות, אבל אני רוצה לשמוע את דעתכם בנושא.
 

הודושש

New member
מה שקבענו זה מה שיהיה...!

נחסוך עוגמת נפש לשתינו.. ניקבע מראש שעה אז שעה גם אם על הדקה השניה הבנתי שזה לא זה.. מדברים בכיף מעבירים תשעה ניפרדים יפה וזהו!
 

רועי ת1

New member
כנ"ל... נותנים לבחור הרגשה טובה....

ממשיכים הלאה כרגיל,אין טעם שצד אחד ייפגע חלילה...
 

בת תורה

New member
לצערי

אני לא יודעת לחתוך פגישות.. גם כשהאדמה בוערת תחת רגליי ..ממש כך ולו מהסיבה שהבחור לרוב מברר את שעת האוטובוס האחרון שלי..כבר קרה שבחור ייבש אותי (תרתי משמע! )3 שעות פגישה ראשונה.. אוי זה סיוט להזכר בזה.. אבל לרוב שעה וחצי זה סטנדרט.בחורים מבינים את זה לבד.
 

sbhtk24

New member
דרך האמצע היא הטובה

והמועילה ביותר, לא קצר ולא ארוך, ואף אחד לא נקשר לבחורה שהוא לא רוצה רק בגלל שהפגישה ארוכה
 

TipToli

New member
מי אמר שזמן פגישה מלאה זה שעתים?

להלכה זה 40דק עד שעה.. אבל היום הרוב באמת זורמים כשעה וחצי ויותר... לדעתי תהיה איתה 40דק וזהו..מה שכן להמשיך להיות נחמדים וחיכנים
 

שKקירה

New member
אני באופן אישי

יכולה לשבת גם שלוש שעות עם מישהו שאני כבר יודעת מראש שאין מצב . אבל מעדיפה שבחור שלא מעוניין פשוט יחתוך זריז אפילו אחרי רבע שעה . תכלס ככל שיותר זמן יהיה לי יותר בדיחות לאוסף.. =)'
 
מנסיון

אם מראש רואים שזה לא זה עדיף לחתוך תוך שעה, זה זמן סביר, לא פוגע ומצד שני מראה שזה לא הכיוון.. מאד קשה לשבת לגמרי סתם בפגישה, זה סבל מתמשך לשני הצדדים.
 
אם

יש על מה לדבר והשיחה זורמת..לא רואה בעיה בלשבת לדבר סתם ככה..אם כבר שניהם "בזבזו" ערב.. אבל אם בנוסף לחוסר ההתאמה השיחה תקועה ומשעממת..עדיף שיחתוך אחרי שעה..
 
למעלה