פגועה ומעוניינת בדעתכם

פגועה ומעוניינת בדעתכם../images/Emo10.gif

שלום. אני צעירה בת 20 ומשהו. יש לי חבר משהו כמו שנה וחצי. לאחיו יש חברה בערך 4 חודשים. הבעיה היא שהאח תמיד משווה בינינו וזה מאוד פוגע בי. למרות שאין לי כל כך סיבה אבל זה פוגע.(אני בעיקרון נראית טוב מאוד והיא ממש לא. וגם מבחינת השכלה ותעסוקה אני הרבה מעליה) . אבל - היא טיפוס שמנקה ומבשל כל הזמן ותמיד האח הזה זורק לחבר שלי: החברה שלך לא תכין לך אוכל כשתהיו נשואים, ולא יהיה לך מה לאכול בבית.. ועוד כל מיני דברים שקשורים לנקיון, כביסות וכו' - הכל קשור לנקיון ואחזקה של הבית. אני מודה שאני לא בחורה שמבשלת ומנקה ובכלל גם לא אוהבת או נמשכת לזה. והיא כן. וכל הזמן היא מרשימה אותתם עם המאכלים שלה. והאח כל הזמן מעיר העערות. ואני ממש לא מבינה בשביל מה בכלל צריך להשוות בינינו. הרי אנחנו כל כך שונות. וגם מפריע לי שהחבר שלי לא עונה לו בחזרה - אולי זה אומר שהוא לא אוהב בכלל?? ובכלל זה נורא נורא פוגע כל ההערות האלו.. מה אתהם חושבים? למה הוא עושה את זה? והאם החבר שלי אמור לענות לו?
 
את לא צריכה להיעלב

לאח הזה תעני בציניות בחזרה - ואל תתקפלי לא בפניו ולא בתוך עצמך... את נעלבת כי את חושבת שזו מגרעה לא לדעת לבשל/לנקות וכו'... אז א. זה משהו שאפשר ללמוד ב. זה לא מה שהופך אדם לטוב או מוצלח יותר. את תמיד יכולה לומר להוא - שעד שתתחתנו את תגיעי למעמד כזה בעבודה שיאפשר לכם לאכול כל יום במסעדה אחרת, ותחזיקו פיליפינית שתדאג לוילה שלכם... לגבי חבר שלך - תשאלי אותו, מה הוא חושב/מרגיש ביחס ל"יציאות" של אחיו עלייך... יכול להיות שהוא לוקח את זה כציניות הומוריסטית ולא יותר מזה ולכן גם לא מרגיש צורך "להגן" עלייך. למה הוא עושה את זה - כי הוא נמשך אלייך, וצריך להצדיק את בחירתו בחברה שלו... ככה לי זה נשמע. בקיצור כל הנאום כדי להגיד לך - חאליק, שיכנס לך מאוזן אחת ויצא מהשניה...
 

n1o1a

New member
תגובה..

קודם כל זאת פעם ראשונה שאני מגיבה בפורןם הזה אבל הסיפור שלך ממש דומה למה שיש לי ... לפי מה שאת אומאת את עולה עליה מכל הבחינות ... ואח של חבר שלך רואה שהחברה של אחיו יותר יפה יותר משכילה וכו' והדבר היחיד שנשאר לו להשוויץ בחברה שלו זה יכולות הבישול והניקיון שלה ... המסקנה לדעתי שהוא פשוט מקנא .. :)
 

big ass blue

New member
הוא רוצה שתבשלי ותנקי

אני אומר, שיקפוץ. שימשיך לחלום. פעם הבאה תגידי לו, אתה תנקה ותכין לי אוכל. הבנת?
 
למעלה