פאשיזם זה כאן

ayb1

Well-known member
מה כאן פשיסטי? בסך הכל על המדינה לחזור לשפיות

ובמקום לפצות את אויבהה יש לנצל את הכסף לטובת חלשיה ביחוד אלו המופגזים בשדרות. לטעמך עלינו להיות מטורפים ולפצות את הנפגעים התמימים בצד האויב על חשבון הנפגעים התמימים בצד שלנו.
 

shy-1

New member
הלוואי והיה זה כה פשוט. אלי צודק, ובדבריך

יש מין הצדק גם.
 

אלי.

New member
אני שמח שאתה יודע מה טעמי.

אולי יש לך מושג אם אני אוהב סטייק טרטר ? קצת קשה לי להחליט. ולעניין - מה הקשר בין הכסף שהמדינה (מדינה נורמלית, לא כזו שבה מכהנים ביבי ודומיו) מחוייבת לתת לחלשים שבה, ובין פיצוי שהמדינה נותנת בגלל שמישהו רשמי מטעמה הרס משהו ב"פעולה לא מלחמתית" ?
 

ayb1

Well-known member
הקשר הוא אמירת השילטון שחסר לו כסף והוא יכול

או או ולא גם וגם.
 

אלי.

New member
שוב - אין קשר.

נזקים הם נזקים, והפיצויים עליהם ניתנים. אם העיריה, למשל, תסלול אוטוסטראדה מול החלון שלך, אתה תתבע אותה גם אם היא תצעק השכם והערב שאין לה כסף לפצות אותך על ירידת ערך הבית ועל הירידה באיכות החיים.
 
הדה-לגיטימציה שאתה עושה ל"ביבי ודומיו"

תתנפץ לך בפרצוף כשהוא ייבחר בבחירות דמוקרטיות לראש ממשלה. במדינה נורמלית נתניהו מזמן היה ראש ממשלה. אנחנו מדינה מפגרת שרודפת אחרי מה שנוצץ וחסר כיסוי- דהיינו מה שמשפריצים עליו בושם ומזים עליו אבקת זהב וטוענים שהוא המושיע (ע"ע אולמרט, איילון, פרץ, ליבני). פלא שמדינה כזו מחפשת ישועה אצל מלייארדרים?
 

ayb1

Well-known member
ביבי שקרניהו ניזרק פעמיים עלי העם הביתה בגלל

שקריו וההסתות שלו, אני רק מציב את המראה לפני ביבי שיסתכל ויראה את מעשיו, לדעתי עליו להסיק מסכנות וללכת לעשות לביתו הוא כבר עשק אותנו מספיק על כך לא יסלח לו ,
 
לא עניתי לך... מי שכותב כמוך אינו יכול להיות

בר שיח (= אנשים אטומים בעלי דעות קדומות והיסטריות).
 

אלי.

New member
זה עדיין לא אומר שאני טועה.

הרי אם אולמרט נבחר לראשות הממשלה, אין סיבה שביבי לא יבחר (שוב) לתפקיד הזה. יבחר, לא יסיים קדנציה מלאה - וגם זה יקרה בצורה דמוקרטית. אבל חוצמיזה, אני מסכים אתך לגבי הגדרתך למדינה, כי - אפרופו "ודומיו" - אם הסיבוב השני במפלגת העבודה יסתיים עם מיקומים כפי שנסתיים הראשון, אזי בכל מקרה ביבי יבחר לראשות הממשלה: ביבי, או "דומיו".
 

ish50

New member
במחשבך שניה אני בטוח שאתה יודע מה טעמך

רק לא ברור לי מה הקשר בין הפאשיזם ובין עינוי דין במשטר דמוקרטי כלפי אזרחים הנמצאים בריבונותה החוקתית שסו"ס בא לידי תיקון ובא לציון גואל... אההה הבנתתתייייי במשטר פאשיסטי , בניגוד למשטר הדמוקרטי שלנו זה לא היה קורה - וללא ספק גם תודה
 

אלי.

New member
איזה עינוי דין, ולמה מענים אותו ?

מה הקשר בין נזקים שעושה המדינה בתחום שאינו ריבונותה, ובין עינוי דין ?
 
למעלה