פארק לאומי בהולנד - בלתי אפשרי לבטא

EstiG

New member
פארק לאומי בהולנד - בלתי אפשרי לבטא

את השם שלו.. Utrechtse Heuvelrug National Park מבדיקה מהירה במפת הולנד זה הפארק הלאומי שהכי קרוב לאמסטרדם. הבעיה היא שיש מעט מאוד מידע שימושי על הפארק הזה באנגלית. אז החלטתי שהכי טוב לשאול, בתקווה שאחד מכם טייל שם.. אז ככה: אנחנו ארבעה צעירים מרוששים, מתכוונים לטוס לאמסטרדם ב15 באוקטובר, ולהתנייד שם באוטובוסים, חשמליות ורכבות. את רוב הזמן סביר להניח שנעביר שם, אבל אנחנו רוצים לצאת באחד הימים לטיול של יום מחוץ לעיר, ולחזור בערב. (יש למישהו הצעות חוץ מ-Utrechtse Heuvelrug?) בהנחה שנצליח להגיע לפארק הזה, לפי מה שהבנתי הוא די גדול - אנחנו כולה רוצים לטייל איזה שעה שעתיים בשבילים מסומנים (לא מתאים להאבד עכשיו בארץ זרה), אנחנו לא בדיוק תרמילאים מנוסים ורק רוצים לספוג קצת טבע ונופים של הולנד.. איך עושים את זה? אפשר לשכור מדריך, משהו? להצטרף לקבוצה? העובדה שאנחנו לא ניידים משנה משהו? טיפים והצעות נוספות יתקבלו בברכה.. תודה מראש אסתי
 

jeshu

New member
זה סתם ניחוש אבל בטח יש שם שבילי אופניים. הולנד זו משינה שטוחה נורא.אין שם כל כך "נופים" - יש נוף אחד ודיי אחיד של שטח חקלאי עם המון בתים (זו גם המדינה הצפופה בעולם). בכל אופן,אולי תנסו לשאול בלשכת התיירות המקומית. ובנוגע לאיך עושים את זה שם - לא הייתי,אבל שמעתי שאופניים הם צורת תחבורה מוצלחת גם מחוץ לעיר.
 

HelloweeN

New member
אופניים, אופניים ושוב פעם אופניים.

הדרך הכי טובה לראות את הולנד זה לשכור אופניים, ולנסוע לאן שחוש הכיוון (הקלוקל לעיתים, או המסטול לעיתים גם כן) אומר. מקסימום תקחו איתכם מפה אם אתם לא ממש בטוחים. בכל אופן, יש שלטי הכוונה בכל מקום, ונורא קל וכיף להתנייע ממקום למקום בדיווש.
 

EstiG

New member
אין בהולנד נופים? :-O

בשביל נוף לא צריך בהכרח גבעות ועמקים! גם אגמים ויערות יספקו את הסחורה. תודה לגבי הטיפים עם האופניים - סביר להניח שנשכור באמת.. אני מודה לכם על התשובות אבל אני אשמח לעוד תגובות ולמידע ספציפי על הפארק הזה..
 

sela v

New member
נסה את האתר הזה

http://babelfish.altavista.com/ יתרגם לך מהולנדית לאנגלית. בהצלחה
 

gesus

New member
אוטרכטזה הובלרוג נאשיונאל פארק

ככה מבטאים את זה פחות או יותר
 
למעלה