פאק?? שמעתם? עידמן דחוף גיבור!

lemoncin

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif בדיוק, הוא לא חבר, כפי שהיא אבחנה

מזמן. חבל שהיא לא התנתקה ממנו, טעות פאטלית.
 

lemoncin

New member
../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifסיון צודקת, עמיר לא חבר טוב .

לכאורה הם בני זוג לכל דבר, ישנים יחד ונהנים מסטאטוס של בני זוג. זו הסיבה שסיון כל כך עצבנית עליו. אם הוא חבר שלה, למה הוא מתעקש לא לפרגן לה? הוא יכול לפרגן לנופר ולליהי אבל לסיון לא? ואיך שהוא עושה עצמו שאין לו מושג מה היא רוצה ממנו, פשוט מעצבן. שמעתי איך אתמול אמר לחברים שלו בחוץ שהוא סלח לסיון........סלח? מה זאת אומרת? זה לא פרגון, חבר אמיתי היה אומר : אני אוהב את האישה הזאת, חשוב לי שהיא תשאר בבית, בבקשה סמסו לה. אבל הוא לא חבר, כפי שהיא כבר אבחנה מזמן.....סתם נצלן. חבל שאין לה את כוחות הנפש להתרחק ממנו סופית. יש לה בעייה של ילדותיות וזה דופק לה את הסיכוי להכנס לחמישיה, אם הייתה מצפצפת על עמיר חסר החוליות הזה, מזמן הייתה על הסוס. לי ממש חבל.
 

svtar25

Well-known member
נו היא צודקת!

שיגיד שהוא רוצה את הסמסים שלה כי הוא חייב אותה בבית כדאי שביחד יגיעו לגמר! שיגיד שהיא חשובה לו והוא לא יכול בלעדיה! זה מה שעליו להגיד!
 

svtar25

Well-known member
תיקון: היא רוצה שיגיד שהיא חשובה לו!

שאיתה ורק איתה יגיע לגמר! וזה צודק
 

מונקו25

New member
מה סיון רוצה???

סיון אינה בת-זוג, היא מתקיימת ליד הגבר (כל גבר, לא רק עמיר) מתוך אינטרסים אגואיסטיים טהורים. אינה יודעת להעניק, רק דורשת לקבל תוך מניפולציות בלתי פוסקות. במידה ולא מקבלת את מבוקשה התנהגותה הופכת לילדותית מחד ונקמנית מאידך. את מסע הנקמה היא מבצעת בחדות ודייקנות של מנתח עם סכין מושחזת היטב אותה נועצת בגוף קורבנה וגם מסובבת... במוחה הקודח היא יוצרת מצגות דמיוניות ומתעקשת לממש אותן, מחיר המימוש נופל באופן קבוע על האדם מולה. לטענתה היא מושלמת ואין לה כל דרישות מעצמה, חוש הביקורת העצמי אינו קיים אצלה, לעומת זאת אינה חוסכת את שבט ביקורתה מן הסביבה כאשר נדמה לה כי לא מולאו דרישותיה במלואן. סיון אינה המרכז שסביבו נעים כולם (גלילאו וקופרניקוס אמרו לפני מאות שנים כי השמש היא המרכז סביבו נעים כוכבי הלכת...) אלא שהיא מסרבת להכיר בעובדה זו ונוקטת בכל אמצעי כדי לקדם את הרעיון ההזוי... כל אדם, גבר או אישה, אשר נדרש לספק את רצונותיה הבלתי פוסקים והתובעניים, כבר היה מזמן מפנה לה עורף ונס על נפשו. צריך מידה לא מבוטלת של סבלנות הנובעת מאהבה בלתי מסויגת כדי לספק את דרישותיה המוגזמות. סיון היא מאותם אנשים המייחסים את ההצלחות לעצמם (אני גאון! אני כוסית!) ואת הכשלונות לסביבה, ובשל אותה תכונה קלוקלת היא ממררת ותמשיך למרר את חייהם של כל מי שנמצא בטווח ראייתה ובהישג ידה. ולגבי עמיר, לגבר הצעיר הזה מגיע ציון לשבח על אורך הרוח, על ההבלגה, על האהבה, על התמיכה, על החיבה, על הפירגון, על המחמאות, על האיכפתיות, על העזרה, על הסובלנות ועל יכולת הספיגה. אני כאישה עם נסיון חיים לא מבוטל, לא הייתי מסוגלת לעמוד במסע הייסורים שהוא עבר בגללה.
 

עד כלות1

New member
אז מדוע לעזאזל עמיר מקרקר סביבה

אז מדוע לעזאזל עמיר מקרקר סביבה אם הוא מעונין בסיון שיפתח את סגור ליב ו אם לא שיניח לה לנפשה להערכתי עמיר משחק ברגשות בצורה נבזית למצלמות
 

shouldistay

Active member
לסיון יש רגשות לעמיר. לעמיר אין רגשות לסיון.

as simple as that! עמיר משחק אותה בשביל הצופים. כל מה שהוא עושה זה בשביל הצופים. עמיר גאון ומודע לעצמו כל הזמן! כלללל הזזזממןןןן!
 
למעלה