פאק?? שמעתם? עידמן דחוף גיבור!

gabrial9

New member
פאק?? שמעתם? עידמן דחוף גיבור!

סיון כרגע "עמיר אני רוצה שכשאתה מדבר לקהל שלא תגיד סמסו למספר 6 כי אני סולח לה תגיד שיסמסו 6 שהיא תישאר שתרגיש טוב עם עצמה" היא רוצה תסמסים שלו אחי אין כפרעליך תעשה לזה עריכה תעשה משהו אין לי את הידע ואייי מכשפהק קטנה!! אנשים לא לוותר על הקטע הזה לא לוותר!! זה היה בשעה 02:27 אחי!!
 

מהרשמלו

New member
עמיר התנשא עליה ואמר שיסמסו לה כי הוא סלח לה

צורת דיבור מכוערת ומעליבה. היא מאד נפגעה ממנו ולכן ביקשה שאם כבר הוא ממליץ שיעשה את זה עם כל הלב. (ולא עם הבולבול
)
 

gabrial9

New member
לא הבנת???

הטיפשה עצבנית שהוא ביקש לסמס לסיון [היא ביקשה!!!!] כי היא עצובה והיא אמרה שיבקש שוב אך בכדי שתישאר כי כיף ושמח לה בבית היא רוצה ת'סמסים שלו והיא איתו רק בגלל זה!!
 

LEE551

New member
סיון עם עמיר כי היא סתומה והיא חושבת שמגיע

לה הסמסים שלו....
 

פונפון32

New member
אתם זוכרים איך שלפני זמן לא רב, עמיר כל הזמן

בא לחבק את סיון, אמר לה כל הזמן שהוא אוהב אותה, בכה בגללה, עזר לה, תמך בה, השמיע מילות אהבה ופירגון.... והיא בכלל לא ידעה מה היא מרגישה ! עכשיו היא מתלוננת ! שתלך לעזאזל.
 

קינמון4

New member
מסכן, הוא כבר כמעט נרדם תוך כדי דיבור ../images/Emo13.gif

נראה לי מיצה את השיחות האלה מ-ז-מ-ן, עייפה אותו לגמרי.
 
נפל לי האסימון

היא פשוט רוצה להינצל מההדחה ככה שהיא משמיעה קולות של מתים. בלי הקשר שלה עם עמיר היא הייתה יושבת כל היום על המיטה ולא עושה כלום.
 

callmenoah

New member
אני לא אוהב את הקונספירציות האלו

כי באמת שאפשר לומר על כל קשר בין א' ל-ב', שאחד מהם נדבק לשני בשביל אס אמ אסים... הרי אפשר, וגם חלק אמרו ואומרים, שעמיר הלך על החתיכה של הבית (לא לדעתי, אבל לפי התפיסה של חלק מהאנשים וגם דיירי הבית), בתור סמל סטאטוס. דהיינו כדי ליצור תדמית מסוימת מצליחנית, דהיינו לצבור קולות ואס אמ אסים. צריך גם לומר את האמת, שבאופן מעשי, באמת כל קשר בין א' ל-ב', מביא קולות מהאחד לשני, וזה לגיטימי. אבל קשה לי לבוא ולהאשים דיירים בתוך הבית, שהתחברו לאנשים מסוימים, שעשו זאת רק בשביל אס אמ אסים. אפילו הדיירים השנואים עליי, אני לא חושב שהם מונעים על ידי זה. אני מחזיק מכולם שם אמיתיים, לטוב ולרע. סיוון היא בת זוג נוראית ביותר, אבל לא הייתי נסחף כדי להדביק לה אינטרסנטיות שכזאת.
 

lemoncin

New member
אי אפשר לקבוע איזו בת זוג היא

עומד מולה גבר בעייתי לא פחות. הוא ג'לי חסר חוליות, לא אומר אמת אף פעם, מת מפחד שידיחו אותו, אז מלקק לכל העולם ואשתו. לסיון יש את הבעיות שלה, נכון. אבל מכאן ועד לסווג אותה כבת זוג נוראית, זה ללכת רחוק מדיי, עם גבר אחר, היא הייתה פורחת. המשפט שלו "אני סולח לה" הוא משפט גועלי והיא צודקת שהיא מתרעמת עליו. מצבה קריטי , היא מודעת לזה והייתה שמחה לו היה מפרגן לה יותר, אבל עמיר זה עמיר........היא צריכה ללמוד לא לצפות ממנו לכלום.
 

מונקו25

New member
אפשר ואפשר לקבוע!

סיון אינה בת-זוג, היא מתקיימת ליד הגבר (כל גבר, לא רק עמיר) מתוך אינטרסים אגואיסטיים טהורים. אינה יודעת להעניק, רק דורשת לקבל תוך מניפולציות בלתי פוסקות. במידה ולא מקבלת את מבוקשה התנהגותה הופכת לילדותית מחד ונקמנית מאידך. את מסע הנקמה היא מבצעת בחדות ודייקנות של מנתח עם סכין מושחזת היטב אותה נועצת בגוף קורבנה וגם מסובבת... במוחה הקודח היא יוצרת מצגות דמיוניות ומתעקשת לממש אותן, מחיר המימוש נופל באופן קבוע על האדם מולה. לטענתה היא מושלמת ואין לה כל דרישות מעצמה, חוש הביקורת העצמי אינו קיים אצלה, לעומת זאת אינה חוסכת את שבט ביקורתה מן הסביבה כאשר נדמה לה כי לא מולאו דרישותיה במלואן. סיון אינה המרכז שסביבו נעים כולם (גלילאו וקופרניקוס אמרו לפני מאות שנים כי השמש היא המרכז סביבו נעים כוכבי הלכת...) אלא שהיא מסרבת להכיר בעובדה זו ונוקטת בכל אמצעי כדי לקדם את הרעיון ההזוי... כל אדם, גבר או אישה, אשר נדרש לספק את רצונותיה הבלתי פוסקים והתובעניים, כבר היה מזמן מפנה לה עורף ונס על נפשו. צריך מידה לא מבוטלת של סבלנות הנובעת מאהבה בלתי מסויגת כדי לספק את דרישותיה המוגזמות. סיון היא מאותם אנשים המייחסים את ההצלחות לעצמם (אני גאון! אני כוסית!) ואת הכשלונות לסביבה, ובשל אותה תכונה קלוקלת היא ממררת ותמשיך למרר את חייהם של כל מי שנמצא בטווח ראייתה ובהישג ידה. ולגבי עמיר, לגבר הצעיר הזה מגיע ציון לשבח על אורך הרוח, על ההבלגה, על האהבה, על התמיכה, על החיבה, על הפירגון, על המחמאות, על האיכפתיות, על העזרה, על הסובלנות ועל יכולת הספיגה. אני כאישה עם נסיון חיים לא מבוטל, לא הייתי מסוגלת לעמוד במסע הייסורים שהוא עבר בגללה.
 

callmenoah

New member
אני לא אוהב את סיוון, אבל לא הבנת אותה בכלל

אני אוהב את עמיר הרבה יותר מסיוון, כך שאני חושב שאני די אובייקטיבי כאן. וכך השתמע ממנה... היא טוענת (האמת, בצדק) לחוסר פירגון מצידו של עמיר, שלא נותן לה חיזוקים ומחמאות (פרט למחמאות חיצוניות ופיזיות). והביאה כדוגמא את ההמלצה שלו לקהל לסמס לה. הוא אמר : "סמסו לסיוון, כל מי שאוהב אותי. אל תדאגו, סלחתי לה..." כלומר, הנימוק שהוא נתן שם, הוא העובדה שהוא סלח לה (על העצבים שהיא מביאה לו, והיא בהחלט מביאה לו!). היא התעצבנה מזה, שגם כשהוא כבר ממליץ עליה, אז הוא לא נותן לה שבח או מחמאה בתור נימוק להצבעה לה (ולא רק זה, הנימוק שלו הוא גם קצת עוקצני, אבל זו לא הנקודה. העניין הוא חוסר פירגון).
 

קינמון4

New member
אבל כל זה נאמר, בעקבות העובדה שהיא

אמרה לו ולליהיא 2 דקות קודם שהמצביעים של עמיר לא יסמסו לה כי הם בטח כועסים עליה ולא סולחים לה על השיר ועל מה שאמרה עליו באסירים..
 
למעלה