פאנקוש שלי ורק שלי!../images/Emo23.gif
כל הערב שתינו כבד ודיברנו על אושר ישן עד שלא היה אור והייתי שיכור אז אמרת תשאר לישון כאן חתולים משגעים את הלילה כוכבים מתרסקים באוזון המותש והפעם אני מתאהב בך מחדש מסתמם מתערבב בך מחדש כן אני מתאהב בך מחדש במראות ירוקות ורעות ראיתי אותי משתקף צל של חולשה וריח אשה גנבו אותי שוב לתוכך מתעורר אל גופך לאור בוקר משתחרר משינה כמו מנשל נחש ושוב פעם אני מתאהב בך מחדש מתרסק מתחרב בך מחדש כן אני מתאהב בך מחדש וכתבנו שירים על עצמנו ונגמרנו מרעל ודבש כשהחושך ירד רקדנו לבד בעולם שכבר אין בו ממש אך הפעם אני מתאהב בך מחדש כן אני מתאהב בך מחדש כך אני מתאהב בך מחדש רק רציתי להגיד לך שאני מאוהבת בך..
מאוהבת לנצח..
מפחדת לאבד אותך.. תודה על אתמול..על האכפתיות על הדאגה ועל ההבנה.. אני כל כך אוהבת אותך יפיפיה אחת!! מה שדיברנו אתמול הפחיד אותי..להגיד לך את האמת זה לא יוצא לי מהראש..זה למה אתמול שחזרנו מהמיון הייתי מרוחק..אני יעבור את זה..לאט לאט.. יהיה בסדר.. אז תודה שוב על אתמול מלאך שלי.. אני אוהבת אותך לנצח נצחים!!
כל הערב שתינו כבד ודיברנו על אושר ישן עד שלא היה אור והייתי שיכור אז אמרת תשאר לישון כאן חתולים משגעים את הלילה כוכבים מתרסקים באוזון המותש והפעם אני מתאהב בך מחדש מסתמם מתערבב בך מחדש כן אני מתאהב בך מחדש במראות ירוקות ורעות ראיתי אותי משתקף צל של חולשה וריח אשה גנבו אותי שוב לתוכך מתעורר אל גופך לאור בוקר משתחרר משינה כמו מנשל נחש ושוב פעם אני מתאהב בך מחדש מתרסק מתחרב בך מחדש כן אני מתאהב בך מחדש וכתבנו שירים על עצמנו ונגמרנו מרעל ודבש כשהחושך ירד רקדנו לבד בעולם שכבר אין בו ממש אך הפעם אני מתאהב בך מחדש כן אני מתאהב בך מחדש כך אני מתאהב בך מחדש רק רציתי להגיד לך שאני מאוהבת בך..