פאנפיק מתורגם: פארודיה על הארי/הרמיוני.

פאנפיק מתורגם: פארודיה על הארי/הרמיוני.

ממליצה לקרוא את הפיק בקובץ וורד.
קישור לפיק המקורי:
http://www.fictionalley.org/authors/sabelle/HAHTULF01a.html

תהנו!
 
בתגובות 1


הארי/הרמיוני - כל האלמנטים של אהבת אמת.
פארודיית הארי/הרמיוני

הרמיוני הלכה ברחובות הוגסמיד כאשר תחושה של אהבת אמת טהורה כלפי חברה הטוב ביותר פגעה בה כמו טון של סלעים. "אוי, אלוהים אדירים!" היא קראה בקול, והפילה את שקית הקניות מסאקס למכשפה הצעירה שהחזיקה בידה. היא הריצה את אצבעותיה עם המניקור המושלם בשערה החלק המושלם. "בת דודתי מאמריקה, שלא ידעתי על קיומה עד קיץ זה, צדקה לחלוטין! אני מה זה מאוהבת בהארי!"
בנתיים...
הארי התמזמז עם חברתו מזה חודשיים, תלמידה מהתוכנית לחילופי סטודנטים מאמריקה בשם אנג'ליקה-מארי ג'סיקה שלבי ג'סמין קריסטינלה ג'ונס, על הספה בחדר המועדון בגריפינדור שפתאום היא התרחקה ממנו. "הארי," היא שאלה, עיניה הכחולות בצבע השמיים הענקיות מסתכלות הישר לתוך עיני האזמרגד הירוקות שלו. "אתה חושב על בנות אחרות בזמן שאנחנו מתמזמזים?"
הארי הסתכל על פניה המושלמות, שיערה הארוך הבלונדיני ועיניה הכחולות. היא הייתה כל כך יפה, והוא היה כל כך מאוהב בה. "לא, למה?"
"ובכן, כי אני כן. אני מצטערת הארי, אבל אני לא מאוהבת בך יותר. האמת היא, ששכבתי עם שלושה בחורים שונים במהלך החודשיים שהיינו ביחד, כולל חברך הטוב ביותר ואחותו. אבל, מיליסינט בלסטרוד היא האהבת האמת היחידה שלי, ואני הולכת להתמזמז איתה ברגע זה. להתראות לעולמי עד." היא נעמדה ויצאה מחור הפורטרט.
הארי היה הרוס.
"אוי, אלוהי! מה אעשה ללא אנג'ליקה-מארי ג'סיקה שלבי ג'סמין קריסטינלה ג'ונס היקרה שלי?! היא הייתה הנערה היחידה שאוהב אי פעם, ועכשיו, בגלל שהיא זרקה אותי, אני הולך לקפוץ ממגדל האסטרונומיה ולהרוג את עצמי בגלל שאני כל כך מסכן ואבוד בלעדיה!"
לאחר שכתב מכתב התאבדות, הוא לקח את הגלימה שאנג'ליקה-מארי ג'סיקה שלבי ג'סמין קריסטינלה ג'ונס נתנה לו ללא שום סיבה מיוחדת, לבש אותה ורץ למגדל האסטרונומיה בעודו בוכה.
---------
הרמיוני התפרצה לחדר המועדון, הרוסה מכך שהארי לא היה שם. "היי 'מיוני," קול קרא מהספה.
 
בתגובות 2


הרמיוני הרגישה פתאום פרץ כוח נשי. "רון וויזלי, אני לא מדברת איתך בגלל שלעולם לא תציל את העולם כמו הארי ואתה סתם סיידקיק קנאי ששונא ילידי מוגלגים ובקרוב יהפוך לאוכל מוות!" הרמיוני צרחה וסטרה לו חזק בפרצוף.
ג'יני ירדה במדרגות חדרי הבנות, אבל לפני שיכלה לומר דבר להרמיוני, הרמיוני חוותה רגע נוסף של כוח נשי. היא הלכה לעבר ג'יני ונתנה לה בוקס באף. "ואת, וירג'יניה וויזלי, גרועה לא פחות מאחיך. את לא יותר מאשר זונה שרוצה לצאת עם הארי פוטר המפורסם. איך העזת לצאת עם מייקל קורנר ודין תומאס בזמן שאת בברור מאוהבת באהבת האמת היחידה שלי ובעלי לעתיד! את צריכה להתבייש בעצמך שיצאת והתנשקת עם שני נערים שאין לך שום כוונה להתחתן איתם!"
הרמיוני נשמה עמוק והתחילה לחפש רמזים בחדר המועדון לגבי מקום הימצאו של הארי. היא מצאה את המכתב הבא ממנו:
למי שימצא את זה,
איבדתי את הרצון לחיות בגלל שאנג'ליקה-מארי ג'סיקה שלבי ג'סמין קריסטינלה ג'ונס זרקה אותי. אני לא אוהב יותר לעולם, בגלל שהיא הייתה האור בחיי והתקווה בעולמי.
אתם לא יכולים לעצור אותי כי אני עומד לקפוץ מראש מגדל האסטרונומיה. זה סימן לאהבתנו כי שם התנשקנו לראשונה. זה היה כל כך יפיפיה, אני עומד לבכות רק מהמחשבה על כך...
הארי ג'יימס פוטר.
"לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!"
---------
הארי הסתוב ששמע את דלת מגדל האסטרונומיה נפתחת. ברונטית יפיפייה עם גווני קרמל ודבש בשיערה החלק למשעי, גוף עוצר נשימה וזוג עיני שוקולד ענקיות מיהרה פנימה ועמדה לפניו. "הארי, אני אוהבת אותך!"
הארי קפץ מטה מהמעקה עליו עמד ואסף את ידי הנערה בידיו שלו. הוא נדהם מיופיה, ואף נדהם יותר לגלות שהיא לא לבשה איפור. הוא לא ידע שיופי שכזה יכל להיות טבעי. "אני אוהב אותך גם, אבל אני לא יודע מי את."
היא חייכה, חושפת שתי שורות של שיניים לבנות ישרות לחלוטין. "זו אני, הרמיוני."
פיו נפער בתדהמה. "וואו, מה קרה לך? היית כל כך מכוערת ולא מושכת, אבל עכשיו את מושלמת ומהממת. לפני זה לא שמתי בכלל שאת בחורה, אני מתכוון, גרמת למיליסנט בלסטרוד להראות מושכת!"
חיוכה של הרמיוני התרחב והיא השעינה את מצחה כלפי זה שלו. "אם לא הייתי כל כך מאוהבת בך, הייתי חווה עוד פרץ של כוח נשי. היית צריך לראות אותי הארי, העמדתי את רון וג'יני במקומם."
הארי חיבק אותה ונישק אותה בלהט. "זו הבחורה שלי," הוא צעק. "אני רוצה שכולם ידעו כמה אני מאוהב בך."

---------אפילוג---------

הארי והרמיוני היו מאורסים תוך כמה ימים לאחר מכן. הם שתו יותר מדי במסיבת האירוסין שלהם, והרמיוני הלכה לאורך מסילת רכבת ונפגעה על ידי רכבת האקספרס של הוגוורטס. הארי, בדכאונו המוחלט, התאהב חזרה באנג'ליקה-מארי ג'סיקה שלבי ג'סמין קריסטינלה ג'ונס, שזרקה את מיליסנט אחר וויכוח, והם התחתנו באותו יום שבו התקיימה הלוויה של הרמיוני.
הארי מת כמה ימים לאחר מכן, ללא כל סיבה הנראית לעין. מיליסנט ואנג'ליקה-מארי ג'סיקה שלבי ג'סמין קריסטינלה ג'ונס השלימו וחיו באושר ועושר עם 2.5 הילדים שלהן בבית מחוץ ללונדון, בזמן שרון וויזלי הפך לשחקן קווידיץ' מפורסם וג'יני וויזלי הפכה להיות הדוברת של סאקס למכשפות צעירות, עבודת החלומות של הרמיוני.
 

N o R i K o

New member
משום שזה בסך הכל מתורגם ואת לא הכותבת,


אני לא אבחל ברחמים ופשוט אגיד שזה אחד הדברים הטיפשיים והמיותרים שקראתי... לא גיחכתי אפילו לשניה
 

מיה אחת2

New member
מתי זה נכתב?

לא ידעתי שהפאנדום עוד מתעסק בתכנים שהפרודיה הזו מכוונת אליהם (אם כי יש לציין שאני לא קוראת ה"פ כבר הרבה שנים).
 
הפיק נכתב ב-2005 ולכן מאוד לא עדכני.

אני קוראת המון פאנפיקים בפאנדום, ביניהם מאוד ישנים, ומצאתי את זה משעשע למדי.
קראתי אותו לראשונה לפני 4 שנים בערך, וסתם מצאתי אותו בטעות לפני כמה ימים והחלטתי לנסות את מזלי בתרגום :)
 

noyrov

New member
תגובה


אני אשתדל להעיר בעיקר על דברים שקשורים לתרגום:

"עיניה הכחולות בצבע השמיים הענקיות " - טיפה מסורבל, נראה לי שזה עובד יותר טוב אם מחליפים את הסדר: "עיניה הענקיות והכחולות-כשמים"

"אבל, מיליסינט בלסטרוד היא האהבת האמת היחידה שלי" - האמת שאני לא מומחית בכללי דקדוק, אבל הפסיק אחרי ה"אבל" בהתחלה נראה לי לא במקום.

"מחור הפורטרט" - בספרים בעברית קראו לזה "דיוקן"

"אתה סתם סיידקיק קנאי" - אין סיבה לדעתי לא לתרגם ל"עוזר קנאי" או "שוליה קנאי"

"ואת, וירג'יניה וויזלי, " - טוב, זאת באמת לא טעות שלך, אלא של הכותב/ת. מתי באמת הפיק הזה נכתב? לפני שידעו שהשם המלא של ג'יני הוא ג'ינוורה?

"הסתוב ששמע" - *הסתובב כששמע


"שהיא לא לבשה איפור" - ממש לא עובד בעברית. עדיף פשוט "שלא הייתה מאופרת", לדעתי

חוץ מההערות האלה- עבודה מצוינת, התרגום זורם מאוד ומוצלח. כל הכבוד!


אבל אני לא כל כך מצליחה להבין פארודיה על מה זה בדיוק? על הכתיבה של רולינג, על סוגי פאנפיקים מסויימים, על פאנגירליות? אני מניחה שזה היה מצחיק אותי יותר אם הייתי מבינה את ההקשר שבתוכו נכתב הפיק הזה. אני אשמח לדעת מה ראית בפיק החביב הזה שגרם לך לרצות לתרגם דווקא אותו
 
תודה רבה, קודם כל! :)

הייתי בטוחה שיש לי מספר שגיאות, אבל לא ידעתי איפה... אתקן לעתיד ;)
הפיק עצמו נכתב ב-2005 ואני קראתי אותו לפני בערך 4 שנים... אני עדיין קוראת פיקים ישנים למדי, אז מצאתי את זה משעשע.
בכללי אני חושבת שאפשר למצוא אותו משעשע אם לוקחים את זה כפיק אבסורדי לחלוטין ללא שום הגיון, שזה מה שאני בטוחה שאליו הכותבת כיוונה.
 
למעלה