פאטצ' 6.0.2 (האחרון) יצא!

Asify

New member
פאטצ' 6.0.2 (האחרון) יצא!

מתוך ManagersNET.net -------------------- SIgames הוציאו את הפאטצ' האחרון לFootball Manager 2006- הפאטצ' כולל שיפורים, תוספות ותיקונים (כולל התיקון למספר הזרים בישראל, שרבים ציפו לו). זה הזמן להוריד את פאטצ' 6.0.2 ולהתחיל להנות מהגרסה הכי חדשה ומעודכנת של FM 2006! http://www.managersnet.net/heb/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=63 פאטצ' 6.0.2 כולל את התיקון לבאג הזרים בליגה הישראלית (כעת יוגבלו ל5 בלבד) # הפאטצ' מכיל שיפורים וליטושים רבים לFM 2006 וגם כמה תיקונים לאדיטור של המשחק. # הפאטצ' שוחרר ב19.12.05 # הפאטצ' שוקל 70 מגה. # מספר הגרסה לאחר התקנת הפאטצ' יהיה- 6.0.2. # פאטצ' זה הוא השני והאחרון לFM 2006. # הפאטצ' תואם עם משחקים שמורים מגרסאות קודמות (ניתן להמשיך משחק שמור). # 6.0.2 כולל בתוכו גם את 6.0.1, לא צריך להוריד את שניהם.
 

GeorgeChip

New member
מעולה, תודה.

עכשיו שאלה, התיקון לליגה הישראלית יחול על משחקים שמורים, או רק על משחקים חדשים?
 

Asify

New member
רק על חדשים

רוב התיקונים יעבדו גם במשחק שמור אבל בשביל התיקון הספציפי הזה צריך להתחיל חדש
 

N M E

New member
מומלץ להמתין, אוטוטו מסיימים להכין

עידכון העברות (לא החברה, אלא חברים בפורום של managersnet). חכו עם פתיחת הליגה עוד חצי שעה מקסימום (לפי יוצר העדכון).
 
נצל"ש שאלה../images/Emo27.gif

התקנתי את הקובץ של סאונד קהל במשחקים מאתר מנג'רסנט,הלכתי בדיוק ע"פ ההוראות,אבל משום מה לא הרגשתי בשום שינוי מלפני שהתקנתי את הקובץ..(והמד של המהירות בדיוק על האמצע ככה שזה לא אמור להפריע) מישהו יודע מה אני צריך לעשות? ושוב תודה לכם..
 
הורדתי, בינתיים ההבדל

לא מאוד מורגש...
 

shlomi 123

New member
התקנתי ומצאתי משהו מעצבן

אני מקווה שזה לא באג או משהו,פתאום שחקנים רוצים הרכב ראשון לאחר הרבה זמן שלא דיברו כולם מבקשים יחד,או שהם צאוצין ללכת למכירה,ושתבינו זה פתאום כולם יחד,מה שעושה את זה מוזר. בכללי לא הרגשתי שינוי.
 
למעלה