פאדי ידידי, עדיין יש לך את הסי-דיס

פאדי ידידי, עדיין יש לך את הסי-דיס

האלה? אני מעוניין באם ניתן לקבל העתק...האם זה אפשרי, נחשוב ביחד על הדרך...מה אתה מציע?? Dalaras,George Vamvakaris,Markos CD:1 Fragosiriani-Ta matoklada sou lamboun-Oloi oi rebetes tou dounia- Siros- Tha'rtho na se xipniso-Ela na pame ekei pou les-Ta ziliarika sou matia-O Markos politehnitis-O Markos ipourgos-Ta omorfa ta galana sou matia-Mikros arravonastika- Skliva m'ekanes ke liono- Hronia ston perea-Sto Faliro pou plenese CD:2 Kathe vradi tha se perimeno-Na pethanis-Atakti-Kaf'tone stavro kaf'tone- Efoumername ena vradi-Bouzouki mou diplohordo-O kalogiros- Alexandriani-Rixe tsiggana ta hartia-To bouzouki sto parisi- Ta karavotsakismata-Osoi ehoune polla lefta-An m'axiosi o Theos- Antilaloun oi filakes A tribute to legend 'Marko Vamvakari' on a double CD. A live recording with vocal accompaniments by George Dalaras,Stelios Vamvakaris,Domenikos Vamvakaris,Thodoris Papadoupoulos, Hrisoula Hristopoulou.
 

F a d i

New member
בטח,יש לי אותם

לגבי הדרך,אין בעיה בכלל...בדואר/מפגש מה שתרצה
 
אחלה, בדואר, כי לא נראה לי שיש מפגש

בקרוב, על כל פנים זו הדרך הקצרה והבטוחה שגם אני השתמשתי בה...להשתמע, ותודה על הרצון הטוב...
 
למעלה