פאדיחה לכם, אבל גם רפי קרסו לא מתנגד לחיסון

Markup

New member
פאדיחה לכם, אבל גם רפי קרסו לא מתנגד לחיסון

שפעת החזירים... אוינק אוינק... מתייחס לפרסומים נגד החיסון כהפחדות חסרות בסיס.
 

פולספגן

New member
צחקקתי מ-4 דברים:-

1) הוא טען שבאמריקה יש בעיה בחיסון ושהחיסון שלנו הוא על תקן אירופאי. ממתי אנחנו מקבלים משהו יותר טוב מהאמריקאים?
(להזכירך, התימרוסל יצא מחיסון הצהבת בארץ הרבה אחרי ארה"ב - יותר מזה, ארה"ב העבירה לכל העולם השלישי את החיסון שהם זרקו ואנחנו היינו בקטגוריית העולם השלישי) 2) פרופ' רפי קרסו אפילו לא יודע אפילו איך מבטאים תימרוסל, אז לא נראה לי שהיידע שלו מעמיק בנושא. 3) מה קרה הוא קיבל "נו, נו, נו" אחרי התוכנית שעשה בערוץ 10 נגד החיסונים ועכשיו רוצה "לתקן" את שמו?
4) הקישור שהובא למטה הראה שהרבה ארצות באירופה לא רוצות לחסן כהחלטה מדינית, אז זה קצת סותר את מה שהוא אמר על אירופה.
 
זה לא פאדיחה לנו אלא

למי שיקשיב לו, יתחסן ויפגע. רפי קראסו הוא ממש לא דובר שלי או של מישהוא מההומאופתים כאן. עירית
 

קוף1000

New member
האם הבנת את כוונת המשורר שאמר שמי שאוכל

בשר חזיר, אז לא נדבק. האם התכוון שמותר לאכול בשר חזיר? או שאכילת בשר חזיר טובה יותר מהחיסון?
 

נוח3

New member
זה שהאנשים מתחסנים כל שנה אני לא מבין

כל שנה מקבלים אנשים חיסונים וחולים מאד אחרי זה, ככה אומרים לי מכרים, בעיקר זקנים. מיד אחר שעשו חיסון חוטפים שפעת ותמיד אומרים השנה חטפתי את זה קשה. אם ממילא חוטפים שפעת בשביל מה להתחסן. ואם אתה רוצה להתאבד...או לחלות בשפעת, שיתוק חלקי או מלא כדאי להתחסן
 
והכי כדאי- לשמוע חוקר רופא- מארה"ב שמזהיר

מלקחת את החיסון או חיסונים רבים אחרים וריטלין ועוד... 3 הרצאות של ד"ר גארי נאל. מי שיודע אנגלית טוב (רפואית משהו) יבין. הקטסטרופות שנחשפות חדשות לבקרים בתקופה האחרונה- זה משהו. אני חשבתי שאנחנו צוות שחושף קונספירציות סתם כתחביב, ומתגלה שהכל אמת! חברות התרופות מגלגלות על חשבוננו מליונים ויש איזושהי אג'נדה שעדיין לא ברורה לי... גם שרת הבריאות הפולנית- ממש אומרת במלים אלו- "העם הפולני חכם, ואי אפשר למכור לו שקר בקלות"- בסוף הנאום שלה אל מול הפרלמנט הפולני. מזעזע מה שהתגלה- שהמחקר היחיד הטוב על שפעת חזירים הוציא מכלל החשבון נשים בהריון שחוו חום של מעל 38 מעלות לאחר 72 שעות מהחיסון, בטענה שזה לא קשור לחיסון וזה פוגם במחקר. זה מחקר במיטבו???? ובנוסף- לא היתה קבוצת ביקורת. אז- שאלה לי אליכם, הדוגלים בחיסון- zlp, mark-up וקומרן- אתם הולכים להתחסן? או לוקחים את ילדיכם בני ה- 3 ומעל להתחסן??? ומה היה למשרד הבריאות סה"כ להגיד על מכתבה של הרופאה דייזי שטרן? שלא כדאי להקשיב למישהו שזה לא תחום המומחיות שלו. אז מה, הלינקים שהביאה, שבתור רופאה היא יודעת לקרוא מחקרים ונתונים, מה- הם לא מספיק טובים ומקצועיים ונכתבו ע"י מומחים? ואם היא סקפטית, והיא לא מומחית, אז אנחנו צריכים כעדר ללכת ולעשות משהו שמסכן אותנו, ולא יודעים לתת תשובות נחרצות על הספקות??? בריאות ציבור במיטבה.
 
למעלה