נראה לי שמי שלא הבין זה אתה.
אם קראת, ואף נהנית, אז אתה יכול לשבת כמו גדול ולכתוב יפה את העבודה שלך. דווקא הטיעונים שלך נשמעים לי מצויינים. אני לא מכירה הרבה אנשים שנהנים מספר כי צבע הדפים מוצא חן בעיניהם, או התמונה על הכריכה הקבימה אותם. אנשים נהנים מספר בדיוק בגלל הדברים שאמרת - השפה והעלילה. להרחיב על זה זו כבר העבודה שלך. בהצלחה!