עתירה סינית נגד ר״י

מצב
הנושא נעול.
עתירה סינית נגד ר״י

עתירה סינית נגד ר״י
כבר לפני מספר ימים פורסם בפורום שהסינים לא מקבלים את החלטת ר״י, להעניק לחברת בומברדיה את הזמנת הקטרים החשמליים בטענה שהמכרז היה תפור.
אם הסינים ידעו את זה, אז מדוע הם השתתפו במכרז?
עוד דבר מענין: הסינים השתתפו במכרז בהצעת קטרים שהם בונים היום על פי הסכם העברת ידע שהם קבלו לפני 7-8 שנים מחברה בשם
.........בומברדיה!!!!!! לא יאומן!!
מאידך מענין לחזור ולציין שלעיתים קרובות מזה שנה, מופיעות בתקשורת העולמית ידיעות המצביעות על קשיים כספיים של בומברדיה בחטיבת המטוסים שלה שמובילים אותה להיפרד באופן חלקי מנכסים בחטיבת הרכבות שלה, כאשר המועמדים הכי רציניים לרכישתם הם דוקא .............סינים!
לך תבין מה קורה!
אתמול ממשלת קנדה הודיעה שהיא תעזור לומברדיה, ראה:
http://www.lemonde.fr/economie/arti...nt-au-secours-de-bombardier_4799861_3234.html
 

zvir1

New member
היבואן יודע שזו תביעת סרק

עתירה סינית נגד ר״י
כבר לפני מספר ימים פורסם בפורום שהסינים לא מקבלים את החלטת ר״י, להעניק לחברת בומברדיה את הזמנת הקטרים החשמליים בטענה שהמכרז היה תפור.
אם הסינים ידעו את זה, אז מדוע הם השתתפו במכרז?
עוד דבר מענין: הסינים השתתפו במכרז בהצעת קטרים שהם בונים היום על פי הסכם העברת ידע שהם קבלו לפני 7-8 שנים מחברה בשם
.........בומברדיה!!!!!! לא יאומן!!
מאידך מענין לחזור ולציין שלעיתים קרובות מזה שנה, מופיעות בתקשורת העולמית ידיעות המצביעות על קשיים כספיים של בומברדיה בחטיבת המטוסים שלה שמובילים אותה להיפרד באופן חלקי מנכסים בחטיבת הרכבות שלה, כאשר המועמדים הכי רציניים לרכישתם הם דוקא .............סינים!
לך תבין מה קורה!
אתמול ממשלת קנדה הודיעה שהיא תעזור לומברדיה, ראה:
http://www.lemonde.fr/economie/arti...nt-au-secours-de-bombardier_4799861_3234.html
היבואן יודע שזו תביעת סרק
הקטרים הסינים לא עומדים בתקנים בדיוק כמו האוטובוסים הסיניים שאותו יבואן מייבא לישראל . אל תשאל איך הם קבלו אישור על האוטובוסים
 
אתה סתם משמיץ. האוטובוסים הסיניים עברו את כל הבדיקות

היבואן יודע שזו תביעת סרק
הקטרים הסינים לא עומדים בתקנים בדיוק כמו האוטובוסים הסיניים שאותו יבואן מייבא לישראל . אל תשאל איך הם קבלו אישור על האוטובוסים
אתה סתם משמיץ. האוטובוסים הסיניים עברו את כל הבדיקות
של משרד התחבורה ויש לא מעט נהגים שמאוד מרוצים מהם. באופן יחסי למחירם - הם נותנים תמורה מלאה. גם הקטרים הסיניים בסין מוכיחים את עצמם בכל תנאי מזג אויר ומאופיינים במספר תקלות נמוך מאוד. זה אולי יפתיע רבים אך בסין מייצרים מוצרים מאוד איכותיים. הבעיה היא שהדילרים במערב רוצים זול ומבקשים מהסינים מחירים בזול - דבר שמאלץ אותם לייצר תוצרת זולה.
האוטובוסים הסיניים עברו את כל המבחנים של רשות הרישוי בישראל ללא שחיתות וללא משוא פנים. לכולנו יש דעות קדומות על התוצרת הסינית ובמקרה של אוטובוסים וקטרים - דעה זו מופרכת. אני כלל לא בטוח שטכנולוגיית יצור הקטרים בסין נופלת ממקבילתה הגרמנית ולהערכתי עשוייה להיות אמינה יותר וזולה יותר. הסינים משתמשים במיטב הטכנולוגיות המערביות עם שיפורים מקומיים המוכיחים את עצמם.
 

zvir1

New member
יש דברים שאתה לא יודע

אתה סתם משמיץ. האוטובוסים הסיניים עברו את כל הבדיקות
של משרד התחבורה ויש לא מעט נהגים שמאוד מרוצים מהם. באופן יחסי למחירם - הם נותנים תמורה מלאה. גם הקטרים הסיניים בסין מוכיחים את עצמם בכל תנאי מזג אויר ומאופיינים במספר תקלות נמוך מאוד. זה אולי יפתיע רבים אך בסין מייצרים מוצרים מאוד איכותיים. הבעיה היא שהדילרים במערב רוצים זול ומבקשים מהסינים מחירים בזול - דבר שמאלץ אותם לייצר תוצרת זולה.
האוטובוסים הסיניים עברו את כל המבחנים של רשות הרישוי בישראל ללא שחיתות וללא משוא פנים. לכולנו יש דעות קדומות על התוצרת הסינית ובמקרה של אוטובוסים וקטרים - דעה זו מופרכת. אני כלל לא בטוח שטכנולוגיית יצור הקטרים בסין נופלת ממקבילתה הגרמנית ולהערכתי עשוייה להיות אמינה יותר וזולה יותר. הסינים משתמשים במיטב הטכנולוגיות המערביות עם שיפורים מקומיים המוכיחים את עצמם.
יש דברים שאתה לא יודע
וד"ל.
 
מחובתך האזרחית לדווח עלייהם ליחידת להב 433 !

יש דברים שאתה לא יודע
וד"ל.
מחובתך האזרחית לדווח עלייהם ליחידת להב 433 !
אם מדובר בשחיתות שהרי אם יש כאלה, אתה יודע ביודעין שקיימת סכנה לשלומם של הנוסעים. וכן, יש דברים שאני לא יודע ואף מעדיף לא לדעת. אני אדם ישר כמו סרגל ולא מכניס את עצמי לאותם "דברים שאני לא יודע" כהגדרתך.
 

easylivin

New member
אכן: כל תנאי ההשתתפות, כולל עמידה בתקינה אירופית, היו ידועים

עתירה סינית נגד ר״י
כבר לפני מספר ימים פורסם בפורום שהסינים לא מקבלים את החלטת ר״י, להעניק לחברת בומברדיה את הזמנת הקטרים החשמליים בטענה שהמכרז היה תפור.
אם הסינים ידעו את זה, אז מדוע הם השתתפו במכרז?
עוד דבר מענין: הסינים השתתפו במכרז בהצעת קטרים שהם בונים היום על פי הסכם העברת ידע שהם קבלו לפני 7-8 שנים מחברה בשם
.........בומברדיה!!!!!! לא יאומן!!
מאידך מענין לחזור ולציין שלעיתים קרובות מזה שנה, מופיעות בתקשורת העולמית ידיעות המצביעות על קשיים כספיים של בומברדיה בחטיבת המטוסים שלה שמובילים אותה להיפרד באופן חלקי מנכסים בחטיבת הרכבות שלה, כאשר המועמדים הכי רציניים לרכישתם הם דוקא .............סינים!
לך תבין מה קורה!
אתמול ממשלת קנדה הודיעה שהיא תעזור לומברדיה, ראה:
http://www.lemonde.fr/economie/arti...nt-au-secours-de-bombardier_4799861_3234.html
אכן: כל תנאי ההשתתפות, כולל עמידה בתקינה אירופית, היו ידועים
למשתתפות מראש, שבעצם כניסתן למכרז חתמו על קבלת התנאים הנ"ל. אז תביעת סרק - כבר אמרו לפניי... תקוותם היחידה של העותרים תלויה אולי במקרה הזוי במיוחד, אך אפשרי בתיאוריה, של "אקטיביזם שיפוטי" שייצור תקדים ההופך מכרזים עתידיים לבלתי-אפשריים להכרעה. ולכן זה לא יקרה, פשוט כי ככה לא עושים מכרזים.

כל המידע האחר אודות קשיי אספקה של בומברדייה בקנדה וכד', פשוט אינו רלוונטי. הקטרים לא ייבנו באותו מפעל ויהיו שייכים לסדרת קטרים קיימת. ואולי לא מן הנמנע שהמידע הזה שורבב ע"י עיתונאים (רק בארץ, אגב - לא בכתבות מחו"ל) בכוונה "לתבל" מעט את הדיווחים, שהיו אמורים להיות שוליים ויבשים, על עוד תביעת סרק לאחר הפסד במכרז, שהיו ויהיו כמוה עוד אינספור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה