עשרים שניות לנואל ב- MTV..

RoySupernova

New member
עשרים שניות לנואל ב- MTV..

ממש לפני איזה עשרים דקות באמצע תוכנית של MTV לכבוד 25 שנים להיווסדותה שנקראה MTV TOP 25 MOMENT - BREAKING THE RULES באמצע דיבור על ההופעות שאם טי וי מארגנים הופיע פתאום נואל ודיבר קצת על איך ששאלו אותו אם הוא רוצה לעשות הופעה עם אם טי וי (בזמן שברקע מראים קטעים מההופעה של ליאם שר וונדרוול.. יש לי את ההופעה יש מצב אני יעלה אותה) והוא שאל למה וענו לו שככה יקנו יותר את האלבום ויכירו את הלהקה יותר והוא ירוויח יותר כסף.. והוא אמר טוב נו. חח היה חביב ביותר..
 

sok777

New member
מגניב. באסה שפספסתי../images/Emo10.gif

גם פספסתי את הטופ טן, איזה באסה. תודה שאתה מודיע מה יש ומה היה, זה ממש נחמד, אם יש הרבה אז תנצל"ש לאחרים אבל אלו דווקא לעניין. מה עוד? אה כן, אם יש את ליב פוראבר מתישהו אז צופי YES או HOT, איפה שזה לא יהיה, נא להודיע!
 

RoySupernova

New member
אהאה ואני הצלחתי להוריד את זה..

נמאס לי כל הזמן להתבאס שזה היה בהוט אז סופסוף הצלחתי להוריד.. קצת פחות מ- 700 מגה.. הייתי מעלה אבל זה ייקח במחשב שלי איזה 20 שעות חח אזז קשה לי להאמין שזה יקרה..
 

sok777

New member
אהה

בכל אופן, מגניב לך אבל אל תעלה גם ככה כי זה לא חוקי כי כמדומני זה סרט עם זכויות יוצרים ככה שאסור להעלות דברים כאלו לתפוז. רק הופעות מלינקים אחרים או שמורשות להעלות אתה יכול.
 

YOasis

New member
אוי, שנים שרציתי להוריד את זה

אבל התייאשתי ממזמן... או שפשוט אני לא מסתדרת עם האימיול :/ לא נורא. אני מחכה שזה יהיה בהוט ואז אני בטוח אראה. אבל מי שיכול להודיע אז שיעשה טובה ויודיע כמה ימים לפני ולא עשר דקות לפני ;) סתם, כל הודעה - לטובה P:
 

YOasis

New member
חח איזה חמוד.

איזה קוּליות נואלית טיפוסית נוטפת ממנו!
חבל שלא ראיתי... זה היה ראיון מהזמן האחרון כן?!
 

RoySupernova

New member
אהא..

אחת מההופעות היותר אינטימיות במועדונים שנעשו אחרי הוצאת האלבום..
 
למעלה