עשיתי טעות

הצילצול

New member
עשיתי טעות

היה לי חבר לפני שנה אבל שנפרדנו היינו עדיין בקשר טוב לאחר זמן רבנו בטלפון וניתקתי איתו את הקשר לפני חודשיים נפגשנו במסיבת חתונה הוא דווקא דיבר מאוד יפה ואפילו שאל למה אני לא מתקשרת אליו יותר הוצאתי לו תירוץ כלשהו בזמן האחרון אני חושבת עליו המון 80% מחשבות רק על הבן אדם הזה בא לי לפגוש אותו ולדבר איתו קצת רק כדי להתעדכן לא יותר מזה. אתמול ראיתי אותו שהוא עמד גב אליי אבל הוא לא ראה אותי. לא יכולתי לקרא בשמו אפשר להגיד שקפאתי במקום. ראיתי אותו צועד לקראת היציאה. אני לא יכולה להפסיק לחשוב על זה ולומר לעצמי: "איזה סתומה כל כך הרבה זמן חיכית לזמן הזה וכרגע פספסת" מה אני אמורה לחשוב???? מה לעשות????
 

free soul

New member
אני מכירה אותה..

והיא חברה טובה שלי.. לפניי כמה חודשים היא באמת התקשרה אליו.. אבל הוא לא ממש... אז היא כזה גם התאכבה וגם, התייאשה.. עכשיו היא התבעסה על זה שהיא קפאה כראתה אותו, היא אמרה שהוא היה ממש לידה! והיא לא יכלה לעשות כלום חוץ מלהיות גוש קרח.. אם הייתי במקומה הייתי גם מתבאסת, אין מה לעשות כרגע.. אני לא הייתי מעיצה לה להיתקשר אליו.. אני תמיד אומרת לה שיש עוד הרבה סרדינים בים
והיא צריכה להמשיך הלאה.. אבל היא קצת עקשנית.. ולא יודעת מה לעשות! היא מאוהבת בו ולא יכולה להפסיק לחשוב עליו, אני כבר אובדת עיצות מלהגיד לה איך להפסיק לחשוב עליו.. מה אתם אומרים?
 

הכוכבת

New member
שום טעות לא עשית

אני אומרת - שחוזרים "אחורה" רק אם היה שם משהו טוב.
 
זה מאד לגיטימי

זה מאד לגיטימי לחשוב על האקס..כי נישאר חלל בלב..ואתה מנסה למלא אותו בזיכרונות הטובים של היחסים. הוא ימשיך להיות בלב ובראש שלך..עד..שהוא יתמלא על ידי מישהו חדש. כי בשורה התחתונה...החיים ממשיכים
 
תמיד נשארים לאקסים/יות...

תמיד נשארים לאקסים/יות שלנו פינה חמה בלב , אבל כל עוד יש להם רק פינה בלב ולא את כל הלב אז שכל אחד ישאר בפינה שלו. (הייתי צריך הרבה אלכוהול בשביל ליפול על המשפט הזה)
 

Rico007

New member
זה אצלך...אצלי אני זורק וממשיך הלאה

ככה הכי טוב.. כמו כל דבר בחיים... שלא מסתדר לך... מה שלא טוב.. תמיד זורקים וממשיכים הלאה.. דרך טובה לקיום חיים..:) למה לשמור ולהיות עצובים ולהיזכר במה שהיה... ריקו.
 
את קצת מבולבלת

"בא לי לפגוש אותו ולדבר איתו קצת רק כדי להתעדכן לא יותר מזה". באמת??? רק כדי להתעדכן??? אז איך זה שאת חושבת עליו 80% מהזמן? את עובדת עלינו או על עצמך? בקיצור, זה נראה שאת עדיין מאוהבת. אבל אם זה לא הדדי אז תעזבי את זה. אין בשביל מה.
 

הצילצול

New member
../images/Emo12.gif

אני ממש מבולבלת לא יודעת אפילו מה להרגיש פעם אני רוצה אותו ופעם לא עכשיו הבנתי שבאמת כבר אין סיכויי אז כדאי להמשיך הלאה זה הגורל.
 

Sukit

New member
איזה חמודה!

את חמודה כזאת... גם אני ככה מפספסת הזדמנויות... חכי להזדמנות הבאה ודברי איתו... אל תתקשרי אליו. רגע אז את עכשיו רוצה אותו שוב? את חושבת שיש סיכוי שגם הוא ירצה אותך שוב?
 

free soul

New member
אממ..

אלוואי שהם יחזרו להיות ביחד! הם כל כך התאימו.. היא סופר ביישנית.. וגם הוא.. [אני חושבת
] לא נורא קרטר.. יהיה בסיידר..!!!
 

free soul

New member
חברה שלה? כימעט אחותה...

זה מספיק? אנחנ חברות הרבה זמן. ויש עוד אחת..
 
למעלה