עשיתי טיפול ראשון בליזר... והתוצאות מאד מוזרו

yabubi

New member
עשיתי טיפול ראשון בליזר... והתוצאות מאד מוזרו

ת.... שלום לכולם עשיתי טיפול ראשון, ברגלים ובשחי... לפני ארבעה ימים רציתי לשאול.. אולי יש פה מישהו שהתנסה ויענה לי? האם האזור צריך להיות חלק אחרי הטיפול? אמרו לי שיצמח שיער. ושהשיערות אמורות לנשור...אבל השיער בבית השחי צמח לי ממש כמעט כרגיל... וניסיתי למרוט אחת וזה כואב כמו מריטה רגילה.. השיערות ברגליים גם- אמנם מאד מאד מדולל אבל צמחו לי לפחות 50 אחוז. למה? :( האם כדאי ללכת למכון ולבדוק? האם יכול להיות שהמכשיר לא מתאים לי? (למרות שהעור שלי בהיר והשיער כהה) תודה מראש לעונים
קיץ נעים
 

meyl1

New member
בתהליך של הסרת שיער

התוצאות הן שונות ממטופל למטופל. בדרך כלל מנסיוני אחרי הטיפול הראשון במיוחד התוצאות מאד טובות. ממליצה להמתין עד הטיפול הבא ,מקוה שהתוצאות הטובות יגיעו במהרה. בשיחה עם מי שמטפל בך,רצוי מאד לתאם ציפיות.
 

deadpoets

New member
יש לי גם שאלה

נראה לי שאת מבינה בזה קצת... גם אני עשיתי טיפול לייזר ראשון בבית שחי+רגליים וגם אני לבנה עם שיער שחור עברו בערך שבועיים מאז הטיפול בבית שחי באמת צמח, ואם אני טיפה מושכת זה נושר בלי שמרגישים את זה בכלל ברגליים בערך רבע מהשערות צמחו כמו בבית שחי, וכל השאר מתחת לעור.. אבל זה לא השערה ישרה, אלא מכווצת בנקודה איפה שהיא יוצאת [מקווה שהתיאור ברור]. אם אני טיפה "מגרדת" ומוציאה את השערה, היא גם נושרת, מה שאומר שהשערות לא מחוברות. זה תקין? מה עושים?
 

deadpoets

New member
ועוד שאלה-

אחרי שהשערות נושרות, כמה זמן לוקח להן לצמוח שוב?
 
למעלה