עשינו את המינימום - נקווה למקסימום

עשינו את המינימום - נקווה למקסימום

עשינו את המינימום - נקווה למקסימום

ישראל אמנם לא הצליחה להבקיע שביעייה, אך ניצחה 1:2 את איי פארו, מה שעדיין משאיר לחניכיו של גרנט סיכוי להעפיל להצלבה. בניון (1) וזנדברג (90) הבטיחו את הניצחון. סמואלסן צימק. צריך נס ביום כיפור

דבר ראשון מברוק לאברהם גרנט והשחקנים שסיימו קמפיין אירופי ראשון ללא הפסד. נבחרת ישראל ניצחה באצטדיון רמת גן 1:2 את איי פארו ובכך סיימה את בית ד` עם 18 נקודות, מה שעדיין יכול להספיק כדי לתפוס את המקום השני שיוליך להצלבה. כעת צריך להתפלל שביום רביעי, ערב יום כיפור, יתר התוצאות יישחקו לטובתנו.

במהלך השבוע דובר על כך שגרנט ייפתח עם שלושה חלוצים במטרה להשיג שבעה שערים, אך מאמן הנבחרת החליט לתת את אמונו בעומר גולן ויניב קטן שהרכיבו את החוד. יוסי בניון כבש את השער הראשון לזכות הנבחרת בדקה הראשונה. מיכאל זנדברג, שעלה מהספסל, חתם את התוצאה בתוספת הזמן. סמואלסן הצליח רק לצמק בתוספת הזמן.


נבחרת ישראל. פתיחה חלומית
מחצית ראשונה: ישראל פותחת בבליץ

על פתיחה כזאת של נבחרת ישראל לא פנטז גרנט גם בחלומותיו הכחולים ביותר. אחרי פחות מדקה הצליח יוסי בניון לגנוב את הכדור לשוער איי פארו, יעקופ מיקלסן ומקרוב להעלות את ישראל ליתרון 0:1.

במקום להכות על הברזל בעודו חם, נסגה נבחרת ישראל אחורנית ונתנה לאורחים להיכנס למשחק. איי פארו החלה להניע את הכדור ואף הצליחה להגיע לרחבת שערו של ניר דוידוביץ`.

בדקה ה-26 כמעט מבוכה גדולה בנבחרת ישראל. יורגנסן פרץ לתוך הרחבה הישראלית, עבר את אלון חרזי ונפל. למזלה של הנבחרת השופט אמר לשחקן איי פארו לקום. לא עברה דקה והפעם כמעט ישראל השיגה את השני. עומר גולן מצא את אדורם קייסי חופשי ברחבה, אך שחקן מכבי חיפה לא הצליח למצוא את הרשת ונגח לחוץ.

בדקה ה-29 שוב יעקובסון מצא עצמו חופשי ברחבה הישראלית. הפעם שחקן איי פארו שמר על יציבות ובעט למסגרת, אך דוידוביץ` ביציאה מצוינת מנע שער בטוח. שלוש דקות עברו והגיע תורו של עומר גולן להחמיץ. חלוץ מכבי פתח תקווה קיבל כדור לבד מול שוער איי פארו, אך מיקלסן, שהיה אשם בשער שספג, הציל הפעם את נבחרתו מספיגה נוספת.

שתי דקות לסיום המחצית הראשונה הייתה ישראל חייבת להכפיל את התוצאה. אלון חרזי פרץ באגף, מסר מצוין לעומר גולן, אך החלוץ שוב לא היה מדוייק ומקרוב נגח ליד קורת שערו של מיקלסן. בניון הספיק להחמיץ שער בטוח בתוספת הזמן וישראל ירדה להפסקה ביתרון מינימלי.


גרנט. בסוף לא פתח עם שלושה חלוצים
מחצית שנייה: הגיע זמן ההחמצות

נבחרת ישראל לחצה על שערה של איי פארו בפתיחת המחצית השנייה. מיכאל זנדברג החליף בהפסקה את עבאס סואן, מה ששינה לחלוטין את המשחק הישראלי ונתן לנבחרתו של אברהם גרנט אופי התקפי הרבה יותר.

מיקלסן המשיך להציג יכולת טובה בשער של איי פארו ומנע שער בטוח של טל בן חיים אחרי שעה של משחק. בדקה ה-65 נכנס שלומי ארבייטמן במקומו של עומר גולן ואחרי פחות מחצי דקה על המגרש נגח החלוץ הצעיר הישר לידיו של מיקלסן.

בדקה ה-74 הראתה פארו שגם היא במשחק. האורחים מהאי הקטן שוב מצאו את עצמם במצב קורץ ושוב נזקקה ישראל לזינוק מצוין של דוידוביץ` ששמר על היתרון. חמש דקות לסיום חלק מהקהל החל לעזוב את המגרש במחאה על המשחק של ישראל.

הרכב נבחרת ישראל: ניר דוידוביץ`, אלון חרזי, טל בנאדו, טל בן חיים, אדורם קייסי, עבאס סואן (מיכאל זנדברג, 46), וואליד באדיר, אבי נמני, יוסי בניון, יניב קטן (פיני בלילי, 73), עומר גולן (שלומי ארבייטמן, 65).

הרכב איי פארו: יעקופ מיקלסן, מורטאן הורג, אולי יוהנסן, יון יעקובסון, יוהן האנסן, פרודי בניימינסן, אנדרו פלוטום, כריסטיאן יעקובסון, אינגי הויסטד, קלאוס יורגנסןף רוגודי יעקובסן
לכתבות נוספות >
 

izik79

New member
חייבים לשים עוד חמישייה לפחות

השוער של פארו ליצן אמיתי
 

izik79

New member
למרות השער של ישראל

מה שקורה על המגרש הוא ביזיון מוחלט, נקודה!
 

hanaorb9999

New member
שיכניס עוד 5 בלמים ויתבנקר ב16 שלנו

ככה הוא ינצח ואפחד לא ידבר איתו
 

izik79

New member
נשארו רק 45 דקות... ../images/Emo10.gif

משחק אחרון בקמפיין, איצטדיון רמת גן,מול נבחרת שמדורגת במקום 160-170 בעולם, והנבחרת של אברם - בבונקר!! ואנשים עוד דיברו על 8-0...
 

eduard16

New member
מה שנכון נכון...

מלא הזדמנויות וגול אחד... בושה! אבל לפחות זה מראה כמה הכדורגל הישראלי יתפתח. מי יודע, אולי נגיע ליורו..
 

g3h

New member
מחצית עלובה של הנבחרת...

ככה לא מגיע לנו לעלות למונדיאל
 

שחר .ו

New member
../images/Emo150.gifנוהל חסימות מיוחד להערב../images/Emo88.gif

המשתמש הבא שפותח יותר מפעם אחת הודעה ממוחזרת על שרשור שכבר קיים בדף הראשי בפורום ייחסם לאלתר.
 

oshrib7

New member
מחצית עלובה!!!

חשבתי בהתחלה שיהיה עידוד לנבחרת שבניון הכניס רק 50 שניות מפתיחת המשחק, אבל לא!!! זה נהיה גרוע! היה לפארו 2 הזדמניות גדולות! אם הם היו מתבצעות, 2-1 לפארו במחצית.בושה. היה לנו מלא הזדמניות גם, ומה שיצא במחצית רק 1-0.
. קדימה!!! מחצית שנייה צריך לפחות 3 שערים... למרות שכבר יש לנו 3 נק'!
 

oshrib7

New member
מה חסימות? לא אל תחסמו אותי

לא ידעתי בזמן שכתבתי את ההודעה רשמתם את זה!
 
כמעט פחדתי מכמעט גול של פארו

איזו הצלה גדולה של דוידוביץ' אין ספק השוער הטוב בארץ.
 

Matanhirsch

New member
נקווה למחצית 2 טובה יותר!!!!

בלי כל ההחמצות האלה...יהיה טוב!! יאללה ישראל!!(וצרפת...)
 

moti286

New member
זה מה שקורה שאתה פותח

עם 2 קשרים הגנתיין כמו עבאס סואן ויש לך את עידן טל המצוין שמחכה על הספסל. מישהו מוכן להסביר לי איך השחקן הכי טוב היום בארץ יושב על הספסל? זה רק גרנט יודע והתוצאה בהתאם.
 
למעלה