ערפל קוסמי

Northern night

New member
ערפל קוסמי

אולי אני סתם מצטער על כך שפספסתי את התוכנית על אירלנד. חיכיתי זמן כה רב שאייל פלד ייסע לשם ויעביר את התוכנית. משהו מושך מאוד בארץ הנהדרת, משהו אנושי ומשהו מסתורי. איני יודע... אני כותב בפורום הזה אולי בפעם הראשונה. אין זו גחמה. אולי סתם עניין או רצון טוב. קראתי פה קצת את תגובותיכם לדברים שונים. אנשים חדשים ואנשים ותיקים. בגרויות, פיות, רגשות והתלהבות מאירה ולא עצורה. ובכן... השעה 4 לפנות בוקר, והבוקר עוד מעט יאיר. אולי אני רוצה קצת הכרה, ואני מקווה שההודעה הזאת לא תיפול ותשאיר חותם. אפילו קטן. יש לי מסכה קטנה ושם המשתמש שלי מזכיר לי את הרוח הצפונית דווקא, באותו איזור בו מתרחש הזוהר (אבל לא קבלתי..). הירח מאיר מחוץ לחלוני בלילה הזה. ידעתי גם איפה למצוא אותו כי אני זוכר את השעה הזאת ואת מיקומו בשמיים בעת הזאת. או לפחות, בזכות התאריך המוגדר ועצם היותו של הירח גורע. אין זאת התחדשות הידיעה כשנאמר שהוא משנה את מקומו בכל פעם. ובכל פעם, במקום אחר. עד אשר חולפת לה שנה. אולי גם אנחנו שכחנו את עצמו במקצת, ובכל פעם אנחנו מופתעים למצוא את עצמנו באותו מקום, בתום שנה אחת מיני שנים רוויות נצח ייחודי. כן,אבל גם אנחנו מתפתחים. אבל הירח של הלילה הזה היה חבוי בין עננים. הוא הזכיר לי את הערפל שכיסה את הרחובות השקטים באיזור מגוריי רק לפני שבוע וחצי. והשקט הזה של הלילה... איני יודע מה לומר. אני תמיד מרגיש שיש שם משהו. אולי פיות, אולי משהו אחר. מעבר להמולת היום. מעבר למתרס האור החגיגי של שעות הבוקר. מעבר לשקיעה עצמה ולפני הדמדומים- יש משהו לא מוגדר אפילו בהרגשה עצמה. אבל זאת היא רק שלי לעת עתה. אני תוהה... כמה אנשים אנחנו רואים באמת? דיברתם קצת על עדשת המצלמה. האם היא קולטת את האנשים כמות שהם? באותו רגע אחד קפוא של התרגשות... ואולי איננו רואים את התמונה כולה, ורק עדשת ההרגשה העצמית יכולה לאותם אנשים שמראים לנו רק את אשר הם יכולים או חפצים. כמובן, אם איננו מכירים אותם באופן אישי. ועדיין אני ממשיך לחשוב אולי כך גם הפיות האלה.. או כל אותם יצורים מעניינים. אפשר להגיע לחלקם, וחלקם אולי רק נמצאים באותו חלק מוגדר שנקרא לו פנטסיה. אולי בשביל הפנטסיה הזאת שווה לחיות חיים שלמים. באותם דרכים לא מוגדרות אפשר ללכת לאיבוד. אולי בתוך הערפל הזה נמצא איזו תשובה. ואולי כשיתפוגג יאבד הזיכרון לנצח. ההתמודדות הזאת עם הלחץ היום יומי והחיבור לאותם דברים בהם אתם עוסקים, הם מעניינים. וטוב שכך.. אולי חלקם בכלל... פיות. איני עומד בדיוק על הדבר, אבל ממשיך לנסות. ובכל זאת, מה שהתחיל כשאלה עצמית ונסיון להשיג האדה מסוימת, רק על מנת למצוא נושא מעניין לדון בו בשעה הזאת, ייהפך עכשיו למשהו אחר. זה נכתב ממחשבה עצמית אבל למען Pixy led. אולי הפיה האמיתית ביותר שפגשתי מעודי... ומזל שהיא מצולמת בהרגשתי. ולמען הפורום שלכם, אני מניח... לילה טוב. רק טוב.
 
בוקר טוב לך../images/Emo70.gif

אני חושבת שאף פעם לא קראתי הודעה שלך, אבל אולי אני טועה.. את ההודעה הזו קראתי עכשיו, בוקר, לפני שאני הולכת לבצפר. כתבת פה כמה דברים שעוררו בי מחשבה (אני לא אציג אותם עכשיו אני קודם אחשוב עליהם) ואתה כותב מקסים! באמת! פיקסי- ראית איך הוא הגדיר אותך? כמה כיף לך! Northern night- אני מקווה שתצטרף לפורום שלנו באופן קבוע יותר: תהנה מלקרוא הודעות שלנו וללמוד מהן.. ואני בהחלט אהנה לקרוא עוד הודעות בסגנון הזה!
 

Pixy led

New member
בוקר אור, Northern night!

זמני קצוב הבקר, ובכל זאת - האם נשקף כוכב השחר מחלונך היום? כל מאורע, ירח גורע, ערפל, דמדומים ורגש - כולם, לדעתי, קשורים בעבותות זה לזה. חלום חלמתי בליל הערפל, אודות ענן... והירח הגורע שלווה אותך בלילה החולף היה נתון בכסות עבים... העדשות, מה שתמיד אהבתי בהן, הוא כשרונן להקפיא את הרגע. לשניה חייכת - והנה, נתונה השניה על הנייר, והדמות המחויכת הנשקפת ממנה אינה עוד אתה, כי אם צלמך. דמותך כשם שכבר חלפה... זה מעלה את סוגיות הזמן והקיום על הפרק. הדמדומים, אגב, ושעות-הביניים בכלל, אכן מקושרים לעולם הפיות באמונות רבות. חפש שועלים ותמצא... שפתיי חתומות. הזכרון יתפוגג לנצח...? אך דעתי על הנצח אינה שלמה... תודה לך, מקרב לב, Northern night! הברכות מן הצפון נשאות על-גבי הרוח... שלך, Pixy led.
 

Candytuft faery

New member
וואי אתה כותב נורא יפה

גם את PIXY יש לכם כשרון כתיבה טוב! תנצלו אותו! או שזה רק לי נראה ... אבל יש בינכם משהו?
 

Candytuft faery

New member
יש לי שאלה

נכון שFaery Dust היא גם מנהלת הפורום או משהו כזה.. אז למה היא לא כותבת תגובות? או שלא שמתי לב...
 

Pixy led

New member
פיירי דסט הנה מנהלת פורום, גם-כן,

אך זמנה מוקדש רובו ככולו לעניינים אחרים והיא עמוסה מאד.
 

forest elf

New member
זה כול כך יפה

כול כך נעים לקוראה את זה זה עושה נעים בלב , כול כך נכון ויפה. והכתיבה שלך מדהימה
 
למעלה