ערפאת מנסה לעזור במה שהוא יכול

שחר4

New member
ערפאת מנסה לעזור במה שהוא יכול



לברק להבחר: יס סיכוי להסכם, אין פתאום מכוניות שמתפוצצות ליד אוטובוסים, אין ירי על גילה, אין ירי של התנזים על חיילי צהל, פתאום הכל יפה ויש אחווה אמיתית בין העמים! תגידו, אני באמת כל כך מטומטם, כמו שברק ועראפת עושים ממני? האם האמת הם היכו בי כל כך חזק עד שאני מפתח זכרון סלקטיבי ושוכח כל כך מהר את המהומות בארץ ובשטחים? ערפאת אומר שאם שרון יבחר, לא יהיה שלום. אני חושד שהוא מעדיף את ברק כפרטנר לדיון, פשוט ברק יותר לחיץ.
 

אלוני.

New member
ואולי הוא לא טיפש



והוא רוצה דווקא את שרון כי הוא יודע מה הוא יקבל בדיוק משרון. שרון הרי כבר טרח להענות להזמנתו ושלח נציגים לוינה למרות שהוא לא מנהל מו``מ תחת אש, זו הסיבה שהוא הלך לווינה שם אין אש. שרון, שכידוע לא ילחץ את ידו של ה``ראיס`` שלח לו איגרת ברכה לחג, אל תדאג הם מכירים מספיק שנים. עראפאת יקבל משרון בדיוק את מה שהוא רוצה, ויותר.
 

שרוף

New member
אני מאמין שעראפת רוצה את ברק



בשלטון.הרבה יותר קל לו להסתדר עם ביילין שריד בן עמי ואמנון. ההצגה בטאבה היא עדות מספיק מוצקה לרצונו של עראפת. אבל אם שרון יבחר ידעו (ופה אני מסכים עם אלוני) עראפת וכנופיתו להסתדר גם עם שרון. בשנים האחרונות מתחלפים אצלינו מנהיגים כמו גרביים שנתיים בממוצע ומתחלף ראש ממשלה או בחירות כלליות (עוד עדות לחולשתה של הדמוקרטיה שלנו) ונכשלים את אותו הכשלון. רצים לעשות שלום בכל מחיר ושוכחים את העיקר. שהשלום כמה הוא חשוב החברה והכלכלה חשובים שבעתיים. לכן כל קמפיין הבחירות של שרון שגוי ומטעה שרון יביא שלום זה קמפיין הפוגע בי ובהרבה אזרחים אחרים ולא מותיר לנו ברירה אלא לא לבחור בשרון. אני רוצה מנהיג שיבוא פעם אחת לעם ויאמר את האמת העובדתית. חברה השלום מסריח והפרטנר לשלום מסריח אני מרפה קצת מהגז בנושא הזה ועובר לנהל את עניניה של המדינה הכושלים. חינוך חברה הפרדת הדת מהפוליטיקה גיוס שווה לכל אזרחי המדינה כולל הערבים אם לצבא או לשירות לאומי.והדבא החשוב ביותר שינוי שיטת המשטר כך שלא נחזה במפלגות סקטוריאליות המשתלטות על הכנסת ומוכרות את השלטון למרבה במחיר. מיצאו לי מועמד שכזה ואבחר בו ברצון. בינתיים אני נמנע ולא אתן ידי להמשך האנרכיה הזאת.
 
למעלה