ערן! תטפל בבקשה בבאגים האלו!

eliacats

New member
ערן! תטפל בבקשה בבאגים האלו!

אני לא מבין למה אני טורח לבדוק באגים שונים ובסוף אני לא מקבל שום יחס! אני רושם לערן בדיוק מה קרה.. וכלום.. אין תגובה.. וזה סך הכול בדיקה בשביל שהמשחק שלו יצליח! אני שוב ארשום את הבאג, בתקווה לקבל קצת יותר יחס. במדינת הדמוקרטיה שלי, יש לי מעל 15 אלף אזרחים, 2000 חיילים ו 0 מורדים, ואני לא יכול לגייס אפילו לא אדם אחד! הבאג הזה נוצר כנראה כתוצאה מכך שמחקתי את העוגיות, אין לי הסבר אחר, כי לא עשיתי שום פעולה מיוחדת אחרת.. אני מקווה שערן יוכל להאיר את עיני מה עשיתי לא טוב, והאם מדובר בבאג, והאם הוא מוכן לתקן אותו. תודה ויום טוב. אליה.
 

freesoul21

New member
מה לא מובן לך, יש לך סך הכל 17 אלף

אנשים, ויש לך ממשל דמוקרטי(כלומר יכולת גיוס של 10%), 10% מתוך 17 אלף זה 1700-כלומר מקסימום שאתה יכול לגייס זה 1700 חיילים, אבל כבר יש לך 2000 חיילים מגוייסים לכן לא תוכל לגייס יותר חיילים. אם היית קורא את העדכון של ערן והיית מבין אותו, היית קולט כבר למה אתה לא יכול לגייס יותר וזה לא באג!!!!!!!
 

werds

New member
אז איך אפשר לעשות שיהיה

אפשר לגייס? כי אם אי אפשר אז המשחק תקוע!
 

freesoul21

New member
זה היופי במשחק שבשביל צבא גדול

תצטרך לבחור ממשל שנותן לך אפשרות להחזיק אחוז גדול של חיילים. יש כמה אפשרויות בשבילך, אם יש לך חיילים רמה נמוכה תשחרר אותם ותקנה רמה יותר גבוה(תצטרך פחות חיילים אבל הכח שלהם ישאר אותו כוח) כלומר אם יש לך 1000 חיילים רגילים(רמה 1) אז עדיף לך להחזיק 20 חיילים רמה 50 כי לפי כח שניהם אותו דבר אבל לפי כמות חיילים שאתה צריך בשני פחות אותו דבר לגבי שאר הנשקים עדיף כמות קטנה יותר של נשק עם שלב טכנולוגי גבוה מאשר כמות גדולה עם שלב טכנולוגי נמוך.
 

KicK Ass9

New member
צודק

הכי טוב מבחינת צבא (ה-80 אחוז גיוס) ואיזון המדינה זה דיקטטורי, אבל אי אפשר לקנות ממדינות דמוקרטיות, שלהם יש את הנשקים הכי חזקים ומה שיותר גרוע זה שאי אפשר לקנות טנט בדיקטטורי, אלא רק לשפר =[ ואני אל מבין למה, לרוסים יש טנט משלהם, =\
 

werds

New member
יש לי בהכל את הרמה הכי גבוהה

ואני עדיין לא יכול לגייס כלום מה אני עושה?
 

freesoul21

New member
תמשיך להגדיל את כמות האוכלוסיה ובכך

תגדיל את כמות החיילים שאתה יכול להחזיק.
 
למעלה