ערן זהבי פותח את הבית ואת הלב בראיון נדיר. על השוד, על ההתמודדות ועל הגעגוע לארץ

יוגי379

Member

ערן זהבי פותח את הבית ואת הלב בראיון נדיר. על השוד, על ההתמודדות ועל הגעגוע לארץ - לגזור ולשמור במועדפים.​

 

דיברגנט חדש

Well-known member

זהבי על ההחמצה הגדולה: "יכול להאשים רק את עצמי"

אחרי ה-0:0 מול בנפיקה וההדחה בפלייאוף ליגת האלופות, חלוץ פ.ס.וו לקח אחריות לאחר שפגע במשקוף מול שער ריק: "אני כמובן מאוכזב". בהולנד ביקרו את זהבי: "החמצת חייו"​

ynet ספורט|07:00

ערן זהבי קיבל אתמול (שלישי) בדקה ה-62 הזדמנות אדירה להעלות את פ.ס.וו ליתרון מול בנפיקה (0:0), ועל הדרך להשוות את שיא הכיבושים של אלון מזרחי, אבל שלח את הכדור למשקוף מול שער ריק - וקבוצתו הודחה בסופו של דבר בפלייאוף ליגת האלופות, זאת אחרי 2:1 של הפורטוגלים במשחק הראשון.
"אני יכול להאשים רק את עצמי שלא הבקעתי", אמר זהבי. "אני לא יודע אם זה היה נבדל או לא, אבל עדיין עדיף לכבוש ואז לראות. לא היו לנו מספיק מצבים מסוכנים במשחק, נצטרך לצפות בו שוב, לנתח את מה שעשינו פחות טוב וללמוד מזה".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי

ההחמצה של ערן זהבי
(צילום: getty images)


ערן זהבי לא מאמין

זהבי לא מאמין
(צילום: getty images)

זהבי המשיך: "אני כמובן מאוכזב, לדעתי הגיע לנו לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות, היינו טובים יותר מבנפיקה בשני המשחקים. לצערי לא הבקענו היום, נצטרך לקחת אחריות. בסופו של דבר לא עמדנו במטרה שלנו. אני מאוכזב אבל גאה בקבוצה. הכרטיס האדום שבנפיקה קיבלה שיחק לרעתנו בדיעבד, כי היא העמידה עשרה שחקנים בתוך הרחבה שלה והיה לנו מאוד קשה לעבור אותם. לא היינו מספיק חדים, לא הצלחנו להרוג את המשחק וברמות האלו אתה נענש על כך".
 

יוגי379

Member
עדיין, שחקן גדול.
כמו כל אחד מאתנו, זמנים של גאות וזמנים של שפל.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
עדיין, שחקן גדול.
כמו כל אחד מאתנו, זמנים של גאות וזמנים של שפל.

זהבי כבש והפך למלך השערים הישראלי במפעלים האירופיים

ynet ספורט
לפני 15 שעות
1633083756545.png


החלוץ הבקיע את השער השני ב-1:4 של איינדהובן על שטורם גראץ בליגה האירופית, הגיע למספר שיא של 31 כיבושים באירופה ועבר את דאבור
ערן זהבי כבש הערב (חמישי) את שערו הראשון העונה בליגה האירופית, בניצחון 1:4 של איינדהובן באוסטריה על שטורם גראץ במסגרת בית 2. הכוכב בן ה-34 עבר את מואנס דאבור והפך לשיאן השערים הישראלי במפעלים האירופיים, עם 31 שערים בקריירה במסגרות האירופיות.
איברהים סנגארה הבקיע ראשון בדקה ה-32, ובדקה ה-51 זהבי הכפיל את התוצאה כשבעט מהאוויר כדור שמריו גצה שלח לעברו. יון גורנץ-סטנקוביץ' צימק עם שער לזכות המארחת (55). פיליפ מקס הבקיע את השלישי של פ.ס.וו בבעיטה עוצמתית מרחוק בדקה ה-74, וכעבור ארבע דקות יורבה ורטסן הוסיף שער משלו.
ערן זהבי אחרי שכבש

© צילום: רויטרס ערן זהבי אחרי שכבש
אחרי ה-2:2 הביתי מול ריאל סוסיאדד במחזור הראשון של שלב הבתים, ולאחר תקופה קשה בליגה ההולנדית, איינדהובן רשמה ניצחון ראשון העונה בליגה האירופית והתמקמה בעמדה נוחה בבית.
 

דיברגנט חדש

Well-known member

ערן זהבי ריגש, אך מכבי ת"א צריכה להיות מאוכזבת | טור

הכוכב סיפק סצנה מרגשת עם האוהדים בסיום - רגע שהם לא ישכחו עוד הרבה זמן, אבל מצד שני הצהובים היו יכולים לחגוג ניצחון סנסציוני אם היו מנצלים את ההזדמנויות המעטות שהיו להם. סיכום ערב חמוץ-מתוק בבלומפילד​

גיא לייבה|25.02.22 | 07:00

כמה דקות אחרי שריקת הסיום, הסצנה שכולם חיכו לה הגיעה: אוהדי מכבי תל אביב קראו בשמו של ערן זהבי, הוא היסס, הם שוב קראו, הוא היסס, הם המשיכו לקרוא ולשיר לו - והוא כבר לא היה יכול לעמוד בפיתוי. שחקן עם חולצה אדומה עומד מול שער 11 ומקבל עידוד, זה לא יכול לקרות לאף אחד חוץ מלזהבי. בסוף הוא גם זרק את החולצה לקהל, ולאוהד מכבי מאושר תהיה חולצה אדומה בארון, אבל לא אכפת לו מהצבע - כי היא שייכת לאחד מאליליו.
הרגע הזה השכיח את העובדה שלזהבי היה משחק חלש, בו הוא לא מצא את הרשת כפי שחלם. ועבור האוהדים השכיח מעט את טעם ההחמצה. מכבי תל אביב הייתה יכולה לעבור את פ.ס.וו איינדהובן. היא נתנה הופעה מכובדת ושיחקה היטב, אבל היה חסר לה השפיץ של הנעל. אם זהבי היה לובש צהוב, הוא בוודאי היה כובש מהמצב הקורץ שסטיפה פריצה הגיע אליו במחצית הראשונה או עוד יותר טוב: כובש בדקה ה-98 ושולח את המשחק להארכה דרמטית. אבל אלה רק פנטזיות. במציאות, מכבי ת"א יכולה לחוש אכזבה מהתוצאה (1:1), זאת פעם שנייה ברציפות שהיא קרובה להפתיע אימפריה אירופית ומסתפקת במחמאות בלבד. 30 אלף איש ביציעים, יריבה עייפה ולא בשיאה, אך הקבוצה של מלאדן קרסטאיץ' לא הצליחה לנצל את היתרונות לטובתה.

ערן זהבי

ערן זהבי מודה לקהל הצהוב
(צילום: עוז מועלם)

ערן זהבי

רגע מאוד מרגש
(צילום: עוז מועלם)

שחקני מכבי תא

יכולים להרגיש מאוכזבים. שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)

צמד המשחקים מול איינדהובן הזכיר מאוד את אלו מהעונה שעברה מול שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. זה אמנם נגמר 0:3 בסיכום, אבל התוצאה שיקרה. באוקראינה מכבי כבשה שער מפתיע, אבל הוא נפסל, היא גם מצאה פעמיים את המשקוף. גם הפעם היה חסר לה מזל, במשחק בהולנד ככל הנראה הגיע לה פנדל שלא נשרק. בבלומפילד אמש היא הצליחה להגיע למעט הזדמנויות, אבל החמיצה אותן. במשחקים אתה חייב לכבוש גם מחצי הזדמנות אם אתה רוצה להפתיע, הצהובים לא הצליחו לעשות את זה, וזה בדיוק ההבדל בין הפתעה להפסד מכובד.

אולי זה מזל, ואולי זה גם ניהול המשחק של קרסטאיץ', שאת החילופים הראשונים שלו עשה בדקה ה-85, וקשה מאוד להבין מדוע הוא מתעלם באופן קבוע מאייל גולסה ומדוע ברוב המשחק החלוץ ג'ורג'ה יובאנוביץ' שיחק בכלל באגף. מצד שני, בסך הכל מכבי שלו התמודדה בצורה מעוררת הערכה מול קבוצה טובה בהרבה. אז אי אפשר לחרוץ את דינו. הפיספוס הבאמת גדול של הצהובים היה בשלב הבתים מול לינץ האוסטרית, לה הפסידו ברשלנות ולכן לא העפילו לשמינית הגמר אוטומטית.

ערן זהבי ושרן ייני

ערן זהבי מקבל שמירה צמודה
(צילום: עוז מועלם)

סטיפה פריצה

סטיפה פריצה. רשם החמצה גדולה
(צילום: עוז מועלם)

שחקני מכבי תא יורדים מהמגרש

שחקני מכבי ת"א יורדים מהמגרש אחרי זריקת החפצים. החלטה מעולה של השופט
(צילום: עוז מועלם)

על המשחק העיבה גם ההתנהגות הדוחה של חלק מהאוהדים שזרקו חפצים למגרש. שלא כמו השופטים הישראלים, השופט האוסטרי לא שיחק משחקים ופשוט הוריד את השחקנים מכר הדשא. נקווה שהשופטים הישראלים ילמדו מכך, ועוד יותר מכך נקווה שה"אוהדים" שזרקו חפצים למגרשים יוענשו בצורה קשה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member

שי זהבי: במאי נעזוב, המעבר הבא יהיה האחרון

אשתו של ערן זהבי, כוכב איינדהובן, סיפרה על עתיד בעלה, היעד הבא בקריירה והתקוות להמשך: "עניין הביטחון חשוב לנו, הביתה אנו נחזור בסופו של דבר"​

מערכת ONE|19:53

ערן זהבי מודה לקהל

ערן זהבי מודה לקהל
(איציק בלניצקי)

על רקע השנה לא פשוטה שעברה בהולנד, שי זהבי, אשתו של כוכב איינדהובן ערן זהבי, דיברה היום (שלישי) בתוכנית הספורט של ישראל ב-102FM וסיפרה על נקודת הזווית שלה ליום האישה, החיים בהולנד וכמובן עתידו של ערן עם השאלה הגדולה – האם יחזור למכבי תל אביב?

ערב טוב שי זהבי.
”ערב טוב”.

למה לדעתך עדיין צריך את יום האישה אם אתן כבר מספיק חזקות?
“אנחנו באמת חזקות ואין אישיו בין גברים לנשים כבר. בעולם אגב, יש יום האב, מה שאין בארץ”.

מתי אתם חוזרים לגור בישראל? ומתי ערן חוזר למכבי?
”כולנו צריכים לחכות לקיץ ונראה מה יהיה. אנחנו גם עדין לא יודעים”.

שי וערן זהבי. יקבלו החלטה בקרוב לגבי עתידם בהולנד

שי וערן זהבי. יקבלו החלטה בקרוב לגבי עתידם בהולנד
(חגי מיכאלי)

איפה את רוצה לגור?
”תלוי באיזה יום תפסת אותי. מצד אחד הארץ זה הבית שלנו. המשפחה החברים החום והאהבה. מצד שני, יש משהו מאוד משפחתי בלגור בחו”ל. נהנים המון אחד מהשני, מהזמן איכות עם הילדים. זה מאוד כיף”.

שבוע שעבר דיברתי עם ערן והוא אמר שאת קובעת, מה את אומרת?
“אני לא קובעת או ערן קובע. עברנו שנה לא קלה, ועניין הביטחון חשוב לנו. בודקים איפה בטוח. אפשר להגיד שהמעבר הבא יהיה האחרון בקריירה. הביתה אנחנו נחזור בסופו של דבר”.

את עדיין חוששת שערן יוצא מהבית?
“קודם כל אנחנו באותו בית מאז האירוע הקודם. מאוד קשה למצוא בית בשכירות בהולנד, רוב האנשים קונים. חיפשנו ולא מצאנו. רצינו לגור בבניין עם שומר אבל לא מצאנו, כי אין פה. אמסטרדם זה לא הווייב עם בניינים ושומר. רק עכשיו נפתחה שכונה חדשה, ולא אפשרי להשיג שם דירה”.

עוזבים בוודאות את הולנד?
”כן, במאי. נראה מה יהיה”.

מה לאחל לך ליום האישה?
“שיהיה טוב. הצלחה לעסק ולמשפחה. יום האישה שמח”.
 

דיברגנט חדש

Well-known member

"פ.ס.וו חייבת לערן זהבי ולג'ואל דרומל תודה"

החלוץ הישראלי הבקיע משחק רביעי ברציפות, הפעם ב-0:1 היקר על אוטרכט וגם זכה למחמאות ולבחירתו לאיש המשחק: "זה לא היום שלי, זה היום של פ.ס.וו"​

מערכת ONE|17:59

ערן זהבי מודה לקהל

ערן זהבי מודה לקהל
(איציק בלניצקי)

ערן זהבי חוזר לעצמו ובגדול. היום (ראשון) הכוכב הישראלי היה חתום על שער הניצחון של פ.ס.וו ב-0:1 היקר על אוטרכט. ניצחון שהשאיר את סגנית האלופה ההולנדית חזק במאבק על התואר בזירה המקומית, שתי נקודות פחות מאייאקס. זהבי אגב כבש כבר משחק רביעי ברציפות ונראה שהוא השאיר לגמרי את הפציעה הקשה מאחוריו.

בתקשורת ההולנדית נכתב בין היתר לאחר המשחק שהמאבק מול אייאקס החזקה בשיאו והפעם ‘פ.ס.וו חייבת תודה לג’ואל דרומל ולערן זהבי’. מלבד זאת, החלוץ הישראלי גם זכה לכבוד, כשקיבל את תואר איש המשחק. ולא רק בזירה המקומית, באירופה איינדהובן תנסה לעלות לשלב הבא בקונפרנס ליג אחרי 4:4 משוגע מול קופנהאגן במשחק הראשון.

החלוץ עצמו הגיב בסיום המשחק: “זה לא היום שלי, זה היום של פ.ס.וו. חזרנו בחמישי במשחק לא פשוט וזה נתן לנו מוטיבציה למשחק הזה. כל ההופעה הקבוצתית הייתה טובה היום. אחרי הכל, כדורגל זה ספורט קבוצתי, אז אני ממש נהנה מהמשחקים האלה בהם יש מספר שחקנים יוצאי דופן. לקבוצה הזאת יש שחקנים מהטופ בכל העמדות ולכן כולנו צריכים להופיע”.

ערן זהבי

ערן זהבי
(רדאד ג'בארה)

מתחילת העונה הנוכחית זהבי הבקיע שבעה שערי ליגה והוסיף ארבעה בישולים, כשבגביע המקומי הוא כבש שער אחד ובאירופה הוא הרשית חמישה שערים, שלושה באלופות, אחד באירופית ואחד כאמור בקונפרנס ליג מול הדנים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member

בוטאפוגו מציעה לזהבי שכר של 4 מיליון אירו

דיווח: נחשפה ההצעה המשודרגת של הברזילאים לחלוץ, לו מוצע חוזה עד סוף 2023. הוא גם התייעץ עם סוזה. צפו: נפסל שער של חמד ב-1:1 של ווסטרן סידני​

מערכת ONE|07:51
4 תגובות
הדפסהמצאתם טעות? דווחו לנו

ערן זהבי

ערן זהבי
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
האם ערן זהבי ישחק בבוטאפוגו בעונה הבאה? הקבוצה הברזילאית עושה את מירב המאמצים כדי להחתים את החלוץ הישראלי שיעזוב את פ.ס.וו איינדהובן בקיץ. אחרי שפורסם כי בוטאפוגו הגישה הצעה כספית משודרגת לישראלי, כעת מתברר באיזו הצעה מדובר.
לפי הדיווח, מדובר בשכר של ארבע מיליון אירו לעונה בחוזה לשנה וחצי - עד סוף שנת 2023. כמו כן, פורסם כי זהבי התרשם מההצעה ומהתנאים והודה בפני מקורביו כי הוא לא יקבל באירופה הצעה בסכומים דומים בשלב הזה של הקריירה, כשבקיץ הקרוב הוא יחגוג יום הולדת 35.
בנוסף, דווח שזהבי התייעץ עם פאולו סוזה והצוות המקצועי שלו בפלמנגו בנוגע לחיים בברזיל. כידוע, עד היום הישראלי שיחק בחו"ל בפאלרמו, גואנגז'ו ר.פ. וכאמור, באיינדהובן, כך שאם יחתום בבוטאפוגו, זו תהיה הפעם הראשונה שישחק בדרום אמריקה.
בכל מקרה, עדיין לא ברור אם זהבי יקבל את הצעת בוטאפוגו. לפי ההערכות, הברזילאים מבקשים ממנו תשובה בנוגע לכך עם סיום העונה בהולנד. הישראלי בכל מקרה לא יחדש חוזה בקבוצתו הנוכחית, כאשר העונה הוא הבקיע 19 שערים ותרם עוד 10 בישולים ב-44 משחקים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member

בוטאפוגו מציעה לזהבי שכר של 4 מיליון אירו

דיווח: נחשפה ההצעה המשודרגת של הברזילאים לחלוץ, לו מוצע חוזה עד סוף 2023. הוא גם התייעץ עם סוזה. צפו: נפסל שער של חמד ב-1:1 של ווסטרן סידני​

מערכת ONE|07:51
4 תגובות
הדפסהמצאתם טעות? דווחו לנו

ערן זהבי

ערן זהבי
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
האם ערן זהבי ישחק בבוטאפוגו בעונה הבאה? הקבוצה הברזילאית עושה את מירב המאמצים כדי להחתים את החלוץ הישראלי שיעזוב את פ.ס.וו איינדהובן בקיץ. אחרי שפורסם כי בוטאפוגו הגישה הצעה כספית משודרגת לישראלי, כעת מתברר באיזו הצעה מדובר.
לפי הדיווח, מדובר בשכר של ארבע מיליון אירו לעונה בחוזה לשנה וחצי - עד סוף שנת 2023. כמו כן, פורסם כי זהבי התרשם מההצעה ומהתנאים והודה בפני מקורביו כי הוא לא יקבל באירופה הצעה בסכומים דומים בשלב הזה של הקריירה, כשבקיץ הקרוב הוא יחגוג יום הולדת 35.
בנוסף, דווח שזהבי התייעץ עם פאולו סוזה והצוות המקצועי שלו בפלמנגו בנוגע לחיים בברזיל. כידוע, עד היום הישראלי שיחק בחו"ל בפאלרמו, גואנגז'ו ר.פ. וכאמור, באיינדהובן, כך שאם יחתום בבוטאפוגו, זו תהיה הפעם הראשונה שישחק בדרום אמריקה.
בכל מקרה, עדיין לא ברור אם זהבי יקבל את הצעת בוטאפוגו. לפי ההערכות, הברזילאים מבקשים ממנו תשובה בנוגע לכך עם סיום העונה בהולנד. הישראלי בכל מקרה לא יחדש חוזה בקבוצתו הנוכחית, כאשר העונה הוא הבקיע 19 שערים ותרם עוד 10 בישולים ב-44 משחקים.
כדורגל: ערן זהבי חוזר למכבי ת"א, חתם על חוזה לשנתיים

ערן זהבי חוזר למכבי ת"א אחרי שש שנות היעדרות ויחתום על חוזה לשנתיים. זהבי, שיחגוג בעוד חודש יום הולדת 35, שיחק בשנתיים האחרונות באיינדהובן ההולנדית ויחזור למכבי ת"א אחרי שש שנים בהן שיחק בחו"ל. הוא כבש 353 שערים בכל המסגרות, יותר מכל ישראלי אחר, והוא מלך השערים של נבחרת ישראל בכל הזמנים, עם 33 שערים. (נדב צנציפר)
 
למעלה