ערמונים

  • פותח הנושא old
  • פורסם בתאריך

Max California

New member
___

אני חושב שהתמונה הזו פוגעת במצולמת , לא בגלל שצילמת 'בלי רשות' , אלא מכיוון שיחד עם הכותרת הזו הקונוטציה שלילית מאוד. הצילום פשוט מדי לטעמי , מחולק לא טוב וחסר בו אקשן , אולי לראות יותר ממנה , אולי להתקרב אלייה ולשנות את היחס. יותר מדי תמונה של מתבונן מהצד.
 

old

New member
הקונוטציה שלילית כי זה המצב

הסיבה לריחוק הוא לא להראות את פניה. נכון זה לא מחמיא אבל זה המצב.
 

Max California

New member
___

אני חושב שמהיותך צלם את רשאי לשנות את המצב או להשפיע עליו. לבחור איך אתה מראה אותו.
 

old

New member
או לא להראות בכלל

ברגע שבחרתי לצלם אני מראה מה שיש לפעמים אני מנסה ליפות לפעמים לא. ויש תמונות הרבה יותר שנכנסות בבטן מזאת.
 

ארנוןתכ

New member
דווקא הנסיון להראות את החיים

על כל גווניהם הוא הנכס של הצלם. הרעיון פה הוא טוב, אולי דווקא תפיסת הסביבה היתה מעצימה את העליבות. צילום בעדשה רחבה עם תפיסה של סביבה מנוכרת \ קרה היה מוסיף עוצמה
 

vega77

New member
השנייה כמובן...

בהקשר להערה הקודמת, התמונה באה להראות (לדעתי) מצב קיים ואסור בשום פנים להתערב כדי לשנות את המתרחש, תיעוד לא יכול לבוא ביחד עם שינוי מצד הצלם, הצלם הוא אמצעי המעביר לקהל הרחב את המתרחש (גם עם זה משהו עצוב או משהו משמח). ועכשיו לתמונה, היית מעדיף לראות עוד קצת מהסביבה, תיעוד טוב.דיאגו
 
אהבתי את הערמונים

ממש עושה חשק לאכול. לגבי התמונה השניה. אישית יש לי בעיה לצלם אנשים במצב עלוב. ויש בזה לדעתי סוג של חוסר אנושיות להתייחס לאדם במצוקה כאוביקט צילומי, לכן אני נמנע מלצלם תמונות של מסכנים. אבל זו דעתי האישית.
 

netzach

New member
אתייחס רק לראשונה

השנייה בהחלט גורמת להתבוננות נוספת - וטרם גיבשתי דעה ברורה עליה. בראשונה יש יותר מדי "שמיים". הנושא - ערמונים- זוכה לפחות מדי מקום בפריים. אני חושב גם שזווית מעט שונה הייתה יכולה להיות טובה יותר.
 

elidgani

New member
"להוציא את הערמונים מהאש" , אישית

הייתי מציג את הצד השמאלי עם המקל וערימה קטנה של ערמונים בחלק הגדול בפריים . לשנייה מסכים לצילום עם רחבת זווית לכלול סביבה מעט יותר רחבה .. על הביצוע ?... קטונטי .
 

astroman

New member
השניה

צילום טוב מאוד ניר. האפשרות לראות קצת מהרחוב מימין טובה לדעתי.הסתרת הפנים היא צעד נכון. הצבעים של חולצתה צועקים מול הרחוב החום-אפור הזה. מקווה שזרקת לה איזה ריאל או שניים.
 

old

New member
מורן יורו זה עדיין במדריד

בריו הם הרבה יותר עלובים לצערי
 

ביקו

New member
הצילום השני חזק,

מעביר את המסר בלי שניתן יהיה לזהות את המצולמת.
 

ARGON

New member
אכן הצילום השני. תמונה חזקה../images/Emo15.gif

צבעים כהים מעצימים את התחושה. דווקא העובדה שלא רואים פנים גורמת לנו להתייחס ל"מצב" ולא ל"מצולמת" (אם זאת אשה). לטעמי השמיכה החתוכה גורעת. היה עדיף להראות את כולה.
 
למעלה